Jump to content

Wanneer is de borstspier uitgerekt?

Recommended Posts

Hoi hoi,

Ik ben nu bijna 3 weken po en ik vroeg me af wanneer de borstspier niet meer "tegen gaat duwen", zeg maar. Ik heb 300 cc dual plane.

Mijn pc vertelde dat de spier eerst de boel nog een beetje naar de zijkant duwt doordat deze terug wil naar zijn plek. Na een poosje geeft hij dit op en dan zouden mijn borsten wat meer naar binnen komen te staan.

Ik zie wel al duidelijk verandering, maar ben eigenlijk benieuwd of hier een bepaalde tijd voor staat.

Ik hoop zo dat ze nog ietsje groter gaan worden als de spier het "opgeeft". Op zich ben ik super tevreden hoor, maar merk wel dat ik heeeeel snel gewend raak aan de grootte. Moet echt af en toe mijn voor-foto's erbij pakken om te zien dat er wel degelijk heel veel verschil is.

Ook heb ik altijd kleding gekocht waarbij ik de boel een beetje kon verdoezelen. Nu verdoezelt deze kleding ook mijn boobies. Wil eigenlijk het liefst de hele tijd in strakke shirtjes lopen om maar te laten zien dat ik boobs heb :1:

Ik denk dat het inderdaad bij iedereen anders is, bij mij is de linker al heel soepel en geen last van de spier. Maar de rechterkant is nog strak en als ik me arm omhoog doe voel ik nog die spierpijn. Ik heb ze ook dual plane.

Nou dat wordt afwachten dan maar......

Ik zag op internet (even gegoogled) dat het ongeveer 2 weken zou duren, maar volgens mij klopt dit niet altijd.

Ik hoop echt dat ze nog wat groter worden :-) Maar dat willen we volgens mij allemaal wel hihi

Verschilt echt per persoon en aan hoe sterk de spieren zijn. Het kan wel een hele lange tijd duren voordat de borstspier zich volledig heeft aangepast. Scheelt natuurlijk ook of er 100cc onder geplaatst wordt of 500cc om maar een voorbeeld te geven.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.