Jump to content

Ik wil boobies !

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Mijn naam is Amy, en ik ben 19 jaar,

Al heel erg lang zou ik graag wat "gevulder" willen zijn.

Nu ben ik echt heel erg serieus aan het kijken.

Ik snap dat veel mensen denken van wat jong etc. Maar ik zit hier al heel erg lang mee..

Heb zeer kleine borsten en ongelijke.. Terwijl ik best billen heb en verder overal wel in proportie ben behalve mijn (borsten kan ik het niet eens noemen) tietjes dus en dit mij al heel erg lang onzeker maakt. Het past gewoon niet bij mijn lichaam en voel me er gewoon niet vrouwelijk door..

Wat fijn dat ik dit forum gevonden heb!

Ik ben zeer benieuwd naar de verhalen van andere . Ik kijk niet tegen een operatie op.. Alleen het idee dat het mis kan gaan wel.. Ik weet dat dit natuurlijk voor kan komen net zoals bij andere operaties maar ik ben best vaak de pech vogel geweest met heel veel andere dingen dat het echt weer iets voor mij kan zijn dat het mis gaat Maar goed , hier moet ik maar niet van uit gaan.

Bedankt voor het lezen!

Groetjes!

Hoi Amy,

welkom op het forum ! Dat je het gevoel het van "het zal bij mij wel misgaan" kan ik me precies voorstellen, ik heb dat gevoel ook gehad, heel erg zelfs ! Maar ondanks dat heb ik dit gevoel dankzij de goede ervaringen hier, en het gesprek bij de pc zo goed als uit mijn hoofd gezet nu !

Veel succes met het maken van een keuze en ik lees graag meer van je !

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Maakt niet uit hoor, hoe oud je bent :) Er zijn al heel wat jonge meiden je voor gegaan.

Heb je al enig idee waar je op consult wilt gaan, of ga je eerst hier eens een heleboel lezen? Er is namelijk veel te vinden hier.

Heel veel lees- en forumplezier!!

En kun je bepaalde dingen niet vinden, dan vraag maar he :)

xx BB

Hallo!

Jaa ik weet het , vertel het niet tegen iedereen maar mensen die dicht bij me staan zeggen allemaal dat ik jong ben het niet nodig is( hebben mijn tietjes nog nooit gezien..) en dat je in een gezond lichaam snijd. Ik kan begrijpen dat je zo denkt.. Maar deze mensen die zo praten die hebben allemaal volle borsten en ik denk eerlijk gezegd dat je zo'n beslissing niet 100% zult begrijpen als je zelf zeer kleine borsten hebt , overigens zijn er ook een paar mensen bij die wel achter me staan, gelukkig!

Maar goed doe dit toch het meest voor mezelf haha!

Ik zat te denken aan dr. Leo Peter van der weij.

Ik heb vooral op dit forum veel goede dingen er over gelezen! Super fijn!

Alleen het anatomische zou ik niet willen hebben.. Een vriendin van me heeft ze gehad en ging al snel laag zitten. In shirtjes zag je goed dat ze laag zaten zegmaar. Natuurlijk is dit bij iedereen anders maar ik zou graag wat meer recente berichten willen lezen over deze pc.. Ik weet alleen niet waar ik dat het beste onder kan zetten.

Echt super fijn dit forum!

Over van der Weij zijn wel dingen te vinden met de zoekfunctie rechtsboven.. ALs je de zoekfunctie niet ziet, dan ligt dat aan het thema dat je gebruikt.

Ga helemaaaaaaal linksonder van de pagina naar; wijzig thema en zet hem op: unlimited

Dan krijg je rechtsboven je zoekbalkje :)

Goede pc en opereert ook dual plane als je graag rond wilt. Maar dan moet je hem dat wel specifiek zeggen :)

xx BB

Hoi allemaal!

Zoals ik al bij voorstellen had vermeld weten jullie dat ik heel graag met grotere borsten door het leven wil gaan :D zoals meerdere hier natuurlijk haha.

Ik heb heel veel informatie opgezocht en ook Al ben ik heel erg angstig over het idee dat ik bang ben dat het bij mij gaat mislukken of dat het anders word dan ik het in me hoofd heb.

Ik wil het toch heel graag!!

Ik heb veel informatie opgezocht over dr l.p. Van der weij.

En ik snap dat het persoonlijk is hoor en het is geen moeten maar mijn vraag was of mensen die ervaring bij deze pc hebben dit met mij willen delen en of ik misschien foto's zou mogen zien.,

Ik heb op zijn site gekeken maar goed die plaatsen hun zelf en zou het toch liever van de mensen zelf willen horen en zien.

Dus bij deze alvast bedankt,

Ik zou zelf graag mooie ronden willen hebben en ong een volle cup D willen hebben :D

Nu heb ik Een kleine B en andere A en dan flinke push up , zoals die maximizer bh's hihi..

Nog nooit zo openlijk over gepraat als hier.

Oja ook ben ik geïnteresseerd in dr meyere , want hier heb ik ook goede verhalen over gelezen. Dus als sommige van jullie hier ervaring mee hebben zou ik het graag willen zien.

Super bedankt !

Hoi aams,

Ik heb persoonlijk geen ervaring met de genoemde artsen. Rechts bovenin kun je in de zoekbalk van der weij intoetsen. Grote kans dat je daar iets tegen komt.

Succes!

Gr. MissJones

Hoi hoi

Ja... allebei goede artsen.

Ik ben zelf bij van der Weij op consult geweest en bij Demeyere geopereert.. Allebei leken me bekwaam en heb voor Demeyere gekozen, uhm... omdat ik daar een nog beter gevoel bij had, volgens mij.

Allebei prima consulten!

Bij Demeyere ben ik de gelukkigste vrouw op aarde geworden, hihi, dus een consult bij hem is ook zeker aan te raden..

Rechtsboven is een zoekbalk. Als je hem niet vindt, kun je helemaal linksonder in het forum klikken op: wijzig thema. Als je het thema dan wijzigt naar bijvoorbeeld unlimited, dan zie je daarna wel de zoekbalk rechtsboven!

Zoek eens op Weij, en op Demeyere. dan kom je allemaal topics tegen waar zij in genoemd worden. Je ziet dan in de titels of de topics over hem gaan!

De meiden die door hen geholpen zijn, kun je daarna een pb sturen evt als je hun foto's wilt zien en ze niet openbaar zichtbaar zijn.... Niet iedereen laat natuurlijk iedereen in zijn galerij spieken, want ze hebben hun foto's niet voor niets afgeschermd. Maar goed, dat merk je vanzelf :)

Heel veel lees- en forumplezier

xx BB

Hoi BB!

Poe ik zag me net toch borsten van iemand die naar dr demeyere is geweest!!

Super mooi!

Dit geeft me misschien wel de doorslag!

Ik denk dat inbijt ze allebei op consult ga denk ik, kijken wat ze over mijn minietjes zeggen...

Dankjewel!

X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.