Ga naar inhoud

tenger zijn en meer dan 300CC wie??


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

Hallo Dames

ja hoor nu zijn bij mij officeel ook de twijfels begonnen niet omdat ik twijfel over wel of niet doen

maar over de CC's ik heb namelijk bij me vorige consult bij een andere kliniek geadviseerd gekregen voor een kleine C 280 a 300cc toendertijd wou ik een kleine C maar nu wil ik een grote C kleine D maar nu vroeg

ik me af of er dames zijn die ook dun zijn en weinig borstweefsel hebben maar toch meer dan 300 hebben laten zetten en waar zijn jullie op uitgekomen ben namelijk bang dat het te klein wordt

zelf ben ik 52kg en 1.69m dus vrij smal zeker bovenlichaam.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik ben vrij smal gebouwd,weeg 57 kilo en ben 1.63(kort :blush: )

ik krijg 375cc

klinkt bizar,maar tijdens het passen viel het enorm mee,en er verdwijnt in werkelijkheid nog iets achter me spier,dus 300cc lijkt me ook enorm meevallen hoor.

het klinkt heel wat,maar tijdens het passen vond IK het enorm meevallen allemaal.

sucses met keuze maken,

greetzzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Selina,

Ik heb 295/305CC gekregen en ben 1,71 en 53 kg. Vrij smal/tenger van boven gebouwd en had van mezelf ook weinig borstweefsel.

Op 11 nov de BV gehad, dus over het eindresultaat kan ik weinig zeggen. Momenteel zitten de borsten best naar de zijkant.maar dat kwam ook omdat mijn vorig borstweefsel ook meer zijkant gericht was dan naar het "midden"van de borstkas.Daarom droeg ik ook 75 omtrek BH's ipv 70 ivm de beugel die anders zo prikte.

Op dit moment passen de borsten nog niet echt bij mijn smalle lijf,maar misschien is het ook een kwestie van wennen.Ik hoop dat de zijkanten nog wat slinken, inmiddels is dit ook wel gebeurt,maar hoop erop dat daar nog wat meer vocht wegtrekt.

Ik denk dat het een beetje van je huidige borsten afhangt of meer dan 300CC mooi gaat staan en welke type protheses je gaat nemen en hoe ze geplaats gaan worden(achter de spier/dual plane).

Ik draag nu een sport bh maat 75 B,maar de borsten knappen er bijna uit, dus het is zeker een goedgevulde B/C.

Qwa gewone BH's zou het misschien ook een andere maat kunnen worden,maar dat weet ik allemaal natuurlijk nog niet. nog even afwachten hoe mn boobs zich te komende weken ontwikkelen.

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

K denk dat 300cc je een mooie D-cup kunnen geven. Ik woog zelf 54 kilo bij 1.72. Ik had een lege B-cup en ging naar een volle D-cup met 340cc.

@ Fjo; meis je draagt een TE kleine bh nu! Je moet minimaal een C-cup dragen eigenlijk een D (lijkt me).

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

Ik vermoed ook wel dat de BH ietswat te klein is.hij zit al beter dan die van Truimph, die sneed in mn huid en ik had de stikselafdruk in mn huid staan.

Ik heb wel het idee dat de Bh, die ik nu aanheb;van het merk Anita, nog wat rek heeft, alleen ik heb een bolling aan de buiten en bovenkant van mn borsten die bepalend zijn voor hoe de bh zit.

Omdat ik nog een bh wil, zal ik van de week nog even met mn moeder naar de lingeriewinkel om daar te kunnen passen. Vind het anders wat te duur om nog zo'n bh te laten halen die misschien niet 100%goed zit.Dan kan ik beter maar even mee gaan.

Dank voor je tip!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan Fjo,

T is beter om het goed op te laten meten. Je kunt het ook je moeder laten doen met een centimeter, dan kun je gewoon naakt. Is nog beter om het juiste resultaat te krijgen.

Je moet voor je onderwijdte van de borst precies onder de borst meten, band helemaal om je rug en strak trekken. Het aantal cm's die je dan ziet moet de ondermaat worden.

Voor de bovenwijdte van de borst moet je over het breedste punt van je borsten meten, dat is ter hoogte van je tepels. trek het lint om je ug en laat het losjes over je tepels bij elkaar komen. Dat moet je bovenmaat worden.

Erna goed uitrekenen aan de hand van een maattabel of je maten zoals thuis gemeten mee brengen naar een speciaal zaak.

Succes!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

bedankt meiden voor jullie reacties ik heb tijdens mn zwangerschap een goede C en vondt dit me goed staan

en ik heb wel heupen dus het is eigenlijk niet in verhouding nu hopelijk krijg ik tijdens het passen een

beetje een beeld,en vraag meteen wat mn maximale is als dit meer is dan 300 en dit zou me wel staan dan

ga ik hier natuurlijk voor wil echt niet kleiner dan een C

ik krijg achter de spier alleen weet nog niet welke prothese ben aant twijfelen tussen rond of anatomisch

is moeilijk rond heeft veel voordelen maar Anatomisch ook

ey pattie:P nog ffkes he spannend en hoe ben je de dagen/weken doorgekomen kijk uit naar je verslag!

geniet nog maar even van het lekkere op de buik/zij slapen haha zal ff voorlopig niet meer kunnen

liefs selientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Selina!

Ik heb een beetje hetzelfde 'probleem' als jij. Ik ben geloof ik alleen nog niet zo ver als jij, want ik lees dat jij al over ietsje meer dan 2 weken aan de beurt bent! Ik heb mijn eerste consult 27-11, en daarna hoop ik zo snel mogelijk aan de beurt te komen!! Ik ben zelf ook een vrij 'tenger' persoon. Zeker als het gaat om mijn bovenlijf, net als jij heb ik ook wel heupen enz. Ik heb nu een lege 70 B, na 2 x borstvoeding. Ook ik had toen denk ik zeker een volle C. Maarja daarna bleef er bijna niets meer van over he... Maargoed, eenmaal nu, denk je in de eerste instantie, ik ga voor een volle C. Maar volgens mij is dan inderdaad de stap naar een kleine D ook zo gezet en niet zo'n extreem verschil.

Ik ben dus ook zeer benieuwd hoe jij hier verder mee omgaat. Je heb eerder je consult dan ik...Oja, hoelang enzo ben jij dan als ik je vragen mag? Nou, succes met je keuzes enzo, ik ben benieuwd! Misschien heb ik daar ook weer wat aan! Groetjes Chi Chi :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Selina,

Elke prothese heeft zijn eigen projectie naar voren en afmetingen van hoogte en breedte, dus het aantal CC zegt niet per definitie iets.

Hier kun je misschien in je consult naar vragen en van te voren nog info over opzoeken.

Ik dacht misschien ook wel handig om je als tip mee te geven,maar misschien had je je er al in verdiept.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey lady`s....

ook bij mij beginnen de twijfels te komen... PC heeft mij 300 cc anatomisch aangeraden,

maarrrr.... waarom toch geen ronde??? en op welke cup kom ik nu uit? lijken ze niet te groot?

ik dacht een volle C ( heb nu 75A) maar als ik naar vergelijkbare borsten kijk en het aantal

CC dan zie ik meiden met en volle E....

nog meer vrouwen met deze twijfel???

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Lollita,

die twijfels zijn normaal hoor.!

Maar naar de cc's kun je niet kijken. Is bij iedereen verschillend. De een komt uit of een C de ander een D en weer een ander een E.

Daarin moet je je pc vertrouwen.

En waarom geen rond maar anatomisch? Weet ik ook niet. Zal ook wel aan je nu-situatie liggen.

Ff vragen aan je pc?!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeej Selientje,

Ben ik nog eventjes, morgen al je gesprek, onthou je de vraagjes nog even voor mij???? hihi. Ik ben ook al bezig met mijn lijstje, maar ergens denk ik (opzouten met dat gesprek, kom maar op met die boobs... haha) (weet toch wel dat ik ze wil! En snel een beetje!)

Ben je al nerveus meis? We helpen elkaar er wel doorheen hoor!!!

Zal aan je denken morgen en dan gaan we aftellen hoor!!!

Ga je daarna ook foto's voor en na plaatsen? (vragenvuurtje)

Je zegt het zelf al, een drukke week, dus je zal zien; 1 x knipperen met je ogen. En je hebt wat je ZO verlangt! Meid, ondanks dat mijn datum nog niet eens vaststaat, rijden we langs een bord met Sapph reclame, Nu staat zo'n bh me geeneens, want ik heb boven amper vulling zitten, dan fantaseer ik al, oh, straks kan ik wel zo'n BH aan! EN ik denk ook echt zo dat ik me nog vrouwelijker en trotser en GELUKKIGER ga voelen! Herken je dit ook? Waar ik wel over nadenk ook, zal ik straks mijn kleding nog wel passen? Ik heb nog al een hoop strakke blousjes truitjes enz. Allemaal S of XS. Pas ik dit straks nog? Gek he er gaat echt van alles door je kop. Maar we willen het allemaal zelf. Of als ik lees bij die meiden die pas geopereerd zijn, wat een pijn enz. Dan denk ik ook wel; waar beginnen we aan? Maar verder denk ik niet aan de pijn enzo.Dan denk ik weer; ik wil dat gewoon de pijn zien we daarna wel weer. Zo blijf ik ook denken hoor, want die periode ben ik al voorbij, ben 100% vastberaden wat ik wil. Alleen nog die maat he? Ik wil ook weer niet TE groot... maar ook niet dat ik naderhand denk van... had ik maar ietsiepietsie..... (hak op de tak)

Meis, ik lees je weer! Suc6 morgen! En dan weer een dag van je kalender afstrepen!

Liefs CHI CHI

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Ik ben 1.70, 55kg en er gaat bij mij 350 (of 375) cc in donderdag. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat word, ik hoop een C.

Ik zal het hier postten tegen die tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 years later...
Op 14-11-2009 om 21:10 zei Gast selina1212:

Hallo Dames

ja hoor nu zijn bij mij officeel ook de twijfels begonnen niet omdat ik twijfel over wel of niet doen

maar over de CC's ik heb namelijk bij me vorige consult bij een andere kliniek geadviseerd gekregen voor een kleine C 280 a 300cc toendertijd wou ik een kleine C maar nu wil ik een grote C kleine D maar nu vroeg

ik me af of er dames zijn die ook dun zijn en weinig borstweefsel hebben maar toch meer dan 300 hebben laten zetten en waar zijn jullie op uitgekomen ben namelijk bang dat het te klein wordt

zelf ben ik 52kg en 1.69m dus vrij smal zeker bovenlichaam.

liefs

Hoi.

 

ik heb 5dagen geleden een borstvergroting gedaan had ervoor geen cupmaat en mijn omvang is 70 had gekozen voor 320cc en is een grote b kleine c geworden bij mij is bij iedereen verschillend iedereen zijn lichaam is anders :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.