Mamii Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Hoi hoi,Ik heb 29 april een bv gehad door Verdonck in de wellness kliniek en heb verband om en een martelband erboven. Ik ben nu 5 dagen po en ipv dat de pijn afneemt lijkt t wel of t verband strakker gaat zitten. Het snijd van alle kanten in mn lichaam en ik krijg meer moeite met ademen. De martelband doet me niets het is puur het verband.Iemand ervaring en of tips? ?Xoxo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Mamii, hai! Klinkt zó herkenbaar.. Ik had precies hetzelfde. Diep inademen lukte niet, alleen maar oppervlakkig. Heel vervelend. Ik zou graag willen dat ik je dé gouden tip kon geven, maar dat kan ik helaas niet. Probeer in ieder geval niet aan je verband te zitten. Het is nog te vroeg om het er af te halen.. Succes!! Opluchting is in zicht :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted May 4, 2013 Author Share Posted May 4, 2013 Haii kelly,Het gekke is dat ipv dat t verband losser gaat zitten met de dagen de mijne strakker gaat zitten. .Nu zelfs zo erg dat zelfs als ok rechtop sta ik amper kan ademen..Praten wordt ook moeilijk en zelfs mn mams vindt t nu te erg worden..Ik heb net gebeld met dr verdonck en die vond het ook niet goed klinken vooral omdat ik zei dat ik amper pijn voel van mn borsten maar dat t ademhalen alles overschaduwd. .Hij gaf dus het advies; verband eraf en een ruimzittende sportbeha. Geen strakke omdat de protheses nog moeten indalen. .Wat ik apart vindt want ik dacht dat die juist strak moest zitten.En de band moet ik blijven dragen maar ook niet te strak maar comfortabel. .I'm confused..Maar goed, vanavond is mn nicht er met een sportbeha en zal ik eindelijk weer normaal kunnen ademen zonder het super benauwd te krijgen en t verband voelen snijden in mijn huid..Tot be continued Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Zo! Dat is wel even schrikken zo dat zelfs Verdonck het zegt! Vanavond zie je dus je vriendinnen al wel foto maken hé! Hihi.. Kijk goed uit met die sport bh. Je hebt wel een echt goede nodig. Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikje Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Kan het niet door het vocht komen? De eerste week hield ik ook heeeeeeel veel vocht vast en zat mijn sportbh zo strak! Nu heb ik het idee dat hij aan alle kanten lubbert... ook niet fijn, want is net of mijn boobies slinken :-(. Ben wel heeeeel benieuwd naar je foto zonder verband! Jij zelf ook wel denk ik :-) Is net een kadootje die je gaat uitpakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meisjekb Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Ja maar nou vraag ik me dus echt af....Als je verband er af is moet je dan wel een strakke sport bh of moet die toch een beetje los zittenMijne zit namelijk heel strak en ik dacht dat dit goed was? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted May 4, 2013 Author Share Posted May 4, 2013 Haii haii.. Mn nicht kon dr beha niet vinden maar t ademen ging steeds moeilijker dus moest uiteindelijk naar de dokterspost.. Daar constateerde ze dat ik veel zwelling had en een bloeduitstorting en door het knellen had ik zuurstof tekort. . Ze hebben het verband eraf geknipt. . Ik draag nu even een topje met mn borstband erboven en morgen ga ik op jacht naar een sportbeha. . Ik voel me nu al een stuk beter nu ik weer kan ademen.. Ik ga meteen een foto plaatsen alleen is ie niet duidelijk omdat ik hem zelf maak met mm telefoon. . En de maat schat ik zo op een C cup.. Ik heb me erbij neergelegd en denk nu zo; het is iig meer dan wat ik had en ik vindt ze voor 5dagen po redelijk mooi Ik was echt bang om ze te zien hahaha. . Xoxo Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissJones Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Hoi mamii, Goed van je dat je naar de dokterspost ben geweest. Hopelijk kun je snel gaan genieten. Benieuwd naar je foto's! Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted May 4, 2013 Author Share Posted May 4, 2013 De foto's staan erop..Ik voel me alweer een stuk beter nu ik weer kan ademen. .Xoxo Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlindertje Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 En nu op naar een goed herstel meis.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
riri86 Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Wat erg dat je naar de dokterspost moest, gelukkig is het er nou wel vanaf en hopenlijk een goed herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 niet te veel rondhuppelen zonder bh he En ook geen lubberende bh kopen haha, want dat is niet wat Verdonck bedoelt Gewoon een bh die je op het strakste aantrekt nu en dan goed zit, en je dus nog ruimer kunt zitten als alles begint te groeien en indalen Succes morgen!! En goed dat je naar de huisartsenpost geweest bent!!! Was duidelijk dat dat verband eraf moest. Je zou nog een longontsteking krijgen van die oppervlakkige ademhaling... Rustig aan met lopen he.... want dat wiebelen i eigenlijk niet zo goed.. kan er niet iemand voor je een paar sportbh's halen morgen en dat je ze thuis past? Dan hoef je niet zoveel te lopen.... wat weer wiebelt.... xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted May 4, 2013 Author Share Posted May 4, 2013 Thanks ladies. . En goeie tip bb.. ik stuur mn mams wel op pad om er een paar te halen. En als ik mn maat wet dan bestel ik de shock absorber 4 wel ergens online.. Voor nu draag ik even een topje omdat ik niks anders heb met mn borstband erboven. . Ik zal vast een stuk beter slapen.. Ik heb iig alweer kunnen eten Xoxo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimzy Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 mamii je zegt dat je nu een C cup hebt, had verdonck je dat ook gezegd of heeft hij geen maten genoemd? x Goed dat het nu beter voelt meid, weinig bewegen zoals bb al zei! en geniet van je nachtrust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Druppeltje Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Echt balen voor je! Dat had ik dus ook, niet kunnen ademhalen tot ik dacht erin te blijven... Dus verband er maar snel eraf. En toen meteen verlichting. Goed dat je er niet mee bent blijven lopen. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.