Jump to content

Groen : 22 juli 2013 : Dr. Nio : SLAZ

Recommended Posts

Hallo dames!

Ten eerste: wat fijn dat dit forum bestaat! Eindelijk mensen die in hetzelfde schuitje zitten ;)

Ik zal me dus even voorstellen: ik ben 24, kom uit het oosten des lands, loop momenteel stage en houd van sporten, vooral hardlopen. Ik ben 1,70, 57 k, heb geen grote heupen, maar wel, en een kont (hihi) maar dus geen voorgevel: openstaande A75... Op m'n 20e heb ik de hoop opgegeven.

Al jaren denk ik na over een BV maar het is nooit tot iets concreets gekomen. Tot het laatste jaar ongeveer. Ik heb mezelf een tijdje aangepraat dat ik het wil laten doen als ik kinderen heb maar nu kom ik daar eigenlijk, na het lezen van een aantal berichten hier, op terug. Ik denk dat ik over zo'n 5 jaar kinderen wil en dan wel 3. Nou, tegen de tijd dat de laatste goed en wel op aarde is zijn we vanaf nu 12 jaar verder. En zo lang wil ik dus niet wachten, dan hoef ik het onderhand niet meer te doen. Mijn twijfel blijft wel of mijn borsten na het krijgen van de kinderen niet alsnog gaan hangen...

Daarnaast mijn grootste twijfel waar ik eigenlijk met behulp van jullie wil achterkomen of ik het nu wel of niet moet doen.

Ik weet niet of ik het wel écht wil. Ik wíl het wel want er is geen dag in mijn leven geweest dat ik vrolijk de hunkemoller uit loop of tevreden naar beneden kijk, maar ik denk nu steeds, heb ik het niet al een soort van geaccepteerd waardoor ik nu denk, ach... laat ook maar.. het is nu eenmaal zo. Ik ben namelijk niet erg onzeker, durf gewoon naar de sauna of in bikini dus ik zou de BV niet doen om er zelfverzekerder van te worden. Herkent iemand dit gevoel?

kus, Groen

Oja, en ik heb even zitten rondkijken en denk dat ik bij ACCZ op consult ga.

Nog even een aanpassing.. ik heb nog best wat vragen.. Hoe voelt het eigenlijk?! Voelen je borsten nog natuurlijk aan? Of zijn ze harder? Voel je de randen etc?

Hoi groen!!

Heel herkenbar jou verhaal, van openstaande a75 en de dikke billen, het niet vrolijk de hunkemoller uitlopen maar wel naar sauna en in bikini durven. Maar wel voor een bv gekozen, omdat mijn borsten niet in verhouding zijn tot de rest van mijn ( slanke boven, maar stevige onder) lijf. en ik er gewoon naaf verlang om een bh te kunnen vullen en mooie laag uitgesneden topjes aan te kunnen zonder dat ik de angst heb dat mensen mijn bh in kunnen kijken... Ik ben er gewoon klaar voor om met mooie borsten op aarde rond te lopen. Nu is het mijn beurd!!! En tsja ook ik wil kinderen en zal hoogst waarschijnlijk met 15jaar voor een wissel moeten. Tegen die tijd hoop ik uit gezwangerd en gebroed te zijn en krijgen mijn borsten door de wissel weer een mooie opknap beurd:) desnoods tgelijk een lift:) over aacz is een boel te vinden hier, veel forum plezier! En denk goed na over de keus, ga op consult om al beetke ervaring zelf op te doe en te kijken hoe jij je daarbij en daarna voelt en maak de keus wel overwogen!x

• 2 months later...

Gefeliciteerd met je datum! Wat snel al zeg...

Zoals je in je pb gevraagd heb ga ik je verhuizen naar operatieverslagen.

Je moet echt makkelijk zittende kleding meenemen, verder wat drinken voor de rit terug, het wordt natuurlijk vreselijk warm. Verder hoef je niet echt wat mee te nemen hoor, misschien iets om te doen tijdens het wachten, maar misschien heb je een leuke kamergenote waar je lekker mee kan kletsen.

Liefs, SM

Lippenbalsem it is!! Thnx! Het begint nu wel allemaal dichtbij te komen hoor.. Kan niet wachten tot het eindresultaat maar ben alleen een beetje bang voor het ziekenhuis. Bij het idee van het infuus in mn hand wordt ik al niet goed. Ga ook niet vertellen hoe het gaat enzo want dat wil ik niet weten haha.

Ander vraagje.. mijn vriend en ik zitten ons net te bedenken welk shirt ik aan moet. Want ik kan natuurlijk geen shirt over mn hoofd trekken :S wat moet ik nou aan??

Hoi groen,

Spannend zeg! Al bijna nieuwe Boobs! Super fijn voor je. Ik zou als ik jou was een vestje meenemen, als je dan klaar bent, kun je dat makkelijk aankrijgen lijkt mij. Ik heb wel geen ervaring, maar nogmaals het zat bij mij ook in de planning om een vestje aan te doen. Leuk dat je ook door Dr Nio geopereerd word. Ik ook, maar dan pas 6 september. Hoeveel cc krijg je en voor of achter de spier? Ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Heel veel succes maandag!

Groetjes moon

Guest tijgertje35

Succes voor morgen! Hempjes met spaghetti bandjes! Is wel makkelijk ook ivm het warme weer! En je kunt er zo instappen! Xx

Heel veel succes!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.