Jump to content

MissesD : 21 juni 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis

Recommended Posts

Hey dames,

Ik heb dus voor de tweede keer een afspraak vast geprikt bij dokter Bruno Demeyere en dit op 19juni , nog even maar dan heb ik verlof en das voor ons veel handiger.

Mijn eerste afspraak was normaal in maart maar deze heb ik domweg afgebeld een week op voorhand...Omdat ik me egoistisch vond overkomen naar mijn liefje toe... We hebben sinds bijna een jaar geleden een huis samen gekocht en ja we hebben wat tegenslagen ook met het huis en ook veel kosten aan en ook al werken we met 2 en hebben we geen kinderen het is toch allemaal erg duur... En we moeten ook sparen voor wat we willen, en uit schuldgevoel dat er zoveel geld naar mij zou toegaan had ik men eerste afspraak afgebeld, maar ik hunker te hard om er niet mee door te zetten...dus een 2de poging en hopelijk bedenk ik me weeral niet :( nu ik wil een borstvergroting omdat ik me al vanaf mijn ontwikkeling echt niet comfi voel wat mijn borsten betreft heb maat 75b enkel het probleem is dat men rechterborst dus wel een verschil heeft tegenover men linker die groter is, meer dan wat normaal is, maar geen cup ofzo. Maar ik voel mij daar erg onzeker over en ook lingerie en badkleding kopen is een hel, ik heb zelfs geen bikini en ben in 6jaar nog niet gaan zwemmen... ik haat het om ermee geconfronteerd te worden dus vermijd ik het maar. Tegenover mijn ventje valt het wel mee omdat hij dan ook zo lief is maar toch ergens maak ik me er steeds zorgen over, ik weet dat het veel anders zou zijn als ik er zekerder over ben, ik zou me beter in men vel voelen.

Ik ga zeker wat fotos mee nemen van wat ik graag zie en wil, neem ik ook fotos mee van wat ik niet wil of niet graag zie ? Welke vragen moeten we ZEKER stellen?

En op mijn werk zwijg ik mooi... ik kan max maar 2w of met uitzondering 3w verlof krijgen dus daarmee ben ik toch niet gered moest er inderdaad de operatie komen... Dus zou naar de huisarts of demeyere gaan vragen voor ziekteverlof... alleen als het briefje van demeyere komt dan sta erop chirurg dus das wat gek, niet? Op mijn werk zouden ze geen begrip hebben dus laat ik het maar zo. Heb wel bang als ik 6w ziekteverlof heb een controle arts over de vloer te krijgen en wat dan... ( ik had al eens een onderwerp gestart hierover als ik een eerste afspraak had) en dan was het idee van te zeggen dat ik een operatie aan men schouder had, maar ik kan echt moeilijk liegen en bovendien moet je er wat van kennen ? Ik heb inderdaad wel problemen met men schouder die is constant ontstoken...maar das niet operatief he?

Ik hoop dat ik binnenkort tot 1 van de tevreden klanten van bruno behoor !

Liefs

MissesD

• Replies 277
  • Created
  • Last Reply

hoi!!

gefeliciteerd met je nieuwe datum voor het consult!!

mocht het uiteindelijk financieel nog niet mogelijk zijn, een consult is nooit verkeerd he! verkrijg je vast informatie en kan je vast jou wensen bespreken en kijken met bruno wat de mogelijkheden zijn:) mocht de operatie er dan nog niet in zitten, weet je al wat meer over wat het zou kunnen worden en heb je de tijd je daar beetje op voor te bereiden of desnoods nog verder te kijken naar andere chirurgen?

er is een aparte topic waarin veel info staat over welke vragen je zou kunnen stellen tijdens het consult:

http://www.borstenforum.com/topic/3315-vragen-voor-pc/?hl=vragenlijst#entry93494

voor het verlof, tsja, dat zal je zelf moeten beslissen. maar als je schriftelijk heb staan dat je 3 weken niet mag werken, hoeft dat toch niet te betekenen dat al je collega's e.d. weten dat je je borsten hebt laten vergroten? is er niets iets van geheimhoudingsplicht? met name bij de bedrijfsarts...

Hoi, dankje ! Ga ik zeker een kijkje op nemen hoor ! Idd een consult is eigenlijk nooit verkeerd... Dus ik ga ! ;) sja als bruno mij thuis schrijft zal mijn filiaalleidster wel zien dat het briefje van een chirurg komt en ja dan gaan er vragen aan het rollen e ... Ik wil gerust zelf verlof nemen voor deze operatie maar zoals ik al zei ik krijg maar 2w achter elkaar normaal en heel soms 3w , ik werk in de Aldi ik moet diepvries insteken groenten en fruit aanvullen da ga soms over 10-20kilo boven mijn hoofd nemen want de paletten zijn heel erg hoog gestapeld altijd... Ik ga echt ni na 2-3w terug werken als je maar na 6w mag gaan werken eigenlijk vooral als je je schouders en armen veelgebruikt ... Ik wil ni voor mijn werk met complicaties zitten dus want dan zit ik ook weer thuis... Het is dan beter voor ineens ziekteverlof te nemen als de arts dat wil doen. Ja ti's ni gemakkelijk he.. Maar ik wil me dat niet laten tegen houden...

Ik begon jouw verhaal te lezen en opeens dacht ik: Oh jaaaaaaaaaaaa die werkte in de Aldi!! hihi

Nou.. als je bij Demeyere gaat en je prothesen dus voor de spier krijgt, dan mag je na 2 weken best gewoon tillen hoor (al vanaf de dag erna)

Wat je echt niet moet doen is je ellebogen hoger dan je schouders heffen de eerste 4 weken. Bruno zegt dat het herstel maar 4 weken duurt, dus dan kun je na 4 weken weer alles oppakken.

Twee weekjes last van je schouder als je weer begint te werken moet toch kunnen? Dan hoef je niet hoog te strekken met je armen, en dan is het klaar ;)

Maar goed, je ziet het dan wel, eerst maar eens op consult ;)

xxx BB

Haha ja :) Deja Vu :P? Ja maar idd ik til wel meerdere keren per dag men ellebogen boven schouders uit... En aan de kassa gebruik ik vooral mijn linkerarm voor de spullen over de kassa te duwen...wat mijn werk betreft ben ik echt wel bang voor complicaties te krijgen... En eenders hoe ziekteverlof zal ik moeten vragen want als we 4w onze ellebogen niet boven ons hoofd mogen tillen ja dan zitten we met een probleem, en dan nog als ik op het werk zeg ik wil verlof nemen voor een schouder operatie dan gaan ze ook denken je krijgt dan toch normaal ziekteverlof daarvoor... Maar demeyere zal me zeker en vast wel zeggen Wat hoe en wanneer en wa het verstandigste is e, ga mijn job goe uitleggen en als hij zegt da ik na 4w alles gewoon kan hervatten prima dan ;) hij zal wel weten hoelang nodig is he. Spannend he een eerste consult , hopelijk stelt die me een beetje op het gemak...

Guest *c*

Hoi MissesD,

Heel spannend allemaal! Op 19juni zal alles veel duidelijker voor je worden! Iets om naar uit te kijken!

Ikzelf heb op 14mei een eerste afspraak bij Dr Demeyere! Zit ook wat verveeld met ziekteverlof en dat briefje... Zal blij zijn als ik al mn vragen kan stellen!

Wachten is niet leuk hé!! :)

Hoi c !

Ja idd erg vervelend e... In combinatie met je werk en wat je nu het beste zegt of doet.. Hij zal wel raad weten he. En het wachten is verschrikkelijk :) ! Laat je zeker weten hoe het bij jou is gelopen je eerste afspraak ? Jij hoeft niet zo lang meer geduld te hebben he, ik hoop dat je op al je vragen een duidelijk antwoord krijgt en met een gerust hart naar huis kan gaan... Moet je ver rijden ? En ga je alleen of ga alvast je partner eventueel mee ? Liefs x

Guest *c*

Hai!

Hij zal idd veel verduidelijken! Kan haast niet meer wachten!!

Ik moet maar een 40minuutjes rijden, dat valt mee! Voor het eerste consult ga ik liever alleen, tis allemaal zo nieuw :)

Bedankt hoor, ik laat je zeker weten hoe het was!

Liefs

X

2 weken zorgverlof is lang zat hey,je moet egwoon 6 wkn rustig aan doen met rekken en strekken ,en je lichaam zal wat nieuwe energie moeten opbouwen,waarschijnlijk ben je wat moe erna.

Maar feliciteerd met de nieuwe datum,misschien idd voor beiden parteien beter(je man en jij)

ja fotos mee nemen is wel verstandig van wat je wilt wat je niet wilt weten ze vaak ook wel,maar hoe meer je verteld of laat zien hoe beter natuurlijk!

Ik heb het zelf niet gedaan eigenlijk,omdat ik dacht ,mja zijn niet mijn borsten en mijn lichaam ,dus zo word t toch niet haha.

Dan was ik bang dat t aleen maar tegen zou vallen dus ik heb gewoon gezegd doe maar een D cup en liever te veel dan te weinig! :93:

Haha.

Vind het wel knap dat m dat gelukt is.

Maar wat je schouder betreft,kan idd wel als operatie ,als een schouder te vaak ontstoken is ,word het geopereerd,om er vanaf te zijn.

Dus het is een optie,maar ik zou dat ook niet kunnen ,liegen.

Gelukkig ben je NOOIT verplicht te zeggen wat het is geweest hoor,je mag het opgeven als prive.

Mijn man moest t wel zeggen,want ze denken al snel oooooh toch niets ernstigs? Dus hij heeft het de manager wel verteld. en 1 colega.......let wel..

binnen no time weten er meer het als het een beetje tegen zit.

C

Ik zelf moet ook maar een dik half uurtje rijden hoor dus das perfect. Mijn vriend ga mee, dan voel ik me meer op men gemak :) ik hoop snel van je te lezen ! Liefs

Vlinder...2w lijkt mij kort ? Ik moet met 10 tot 20kilo een aantal keer sleuren en heffen... Ook vaak boven men hoofd.. Ik wil echt geen complicaties... 2w lijkt ok als je niet te veel gewicht moet nemen ? Mijn schouder rug en nek problemen komen ook door het werk... Maar heb heeeeel vaak last eigenlijk constant van men schouder, krijg telkens kine en ontstekingsremmers maar das ook niet voor eeuwig... Maja. En idd als je het tegen de verantwoordelijk zegt zouden al snel al mijn collega's het weten... En daar heb ik echt geen zin in, zij gaan dat echt niet begrijpen hoor .. Moest ik zeker weten dat er begrip is zou ik wel verlof nemen en nadien vragen voor mij wat te "sparen" maar ik weet gewoon dat dat niet het geval zal zijn.. En heb jij al een seconde spijt gehad van je bv ? Heb je raad of tips ? Liefs

• 2 weeks later...

Dames :) ik begin nu echt wel af te tellen.. Kan haast niet meer wachten.

Denk vaak na over hoe het zal zijn als ik echt de stap zet! Alles zou zoveel mooier staan... En zou ik eindelijk is gaan durven zwemmen na al die jaren!

Yuna.

Ja inderdaad geweldig ! Ik en mijn vriend hebben besloten het zo rap mogelijk te laten doorgaan de operatie... Ik mag al eens egoïstisch zijn e we hebben nog zoveel tijd voor ons huis te renoveren... Ik neem een smak geld lekker voor mezelf :) uiteindelijk worden we er alle 2 beter van toch ;) hoe heeft het jouw leven beïnvloed ? Je relatie ? Je zelfbeeld ? Weet je ook toevallig of je na je eerste consult snel kan gaan voor de operatie bij demeyere ? Liefs.

Hoi MissesD, ik moet nog geduld hebben tot 11juli!! :-)

Na mijn eerste consult had hij nog snel enkele gaatjes vrij in zijn agenda en anders gemiddeld 6weken zei hij. Bij mij duurt het wat langer omdat ik zelf niet vroeger kan :-)

Dus je gaat die snel hebben ;-)

Ik weet wel zeker dat ik me een pak beter in mijn vel ga voelen voor de spiegel, in bikini,...

Ow had op je tikker gezien te hebben dat je ze al een maand en 19dagen had maar je telt af :) ja ik ook vooral dat ik er plezier ga in hebben lingerie en badkleding te kopen! Hoe regel jij het met je werk ? En heb je bang ? Groetjes

Ik ga een weekje thuisblijven, of minder als ik me echt top voel. Daarna kan ik wel terug werken normaal (bureauwerk).

Nee bang niet echt, al denk ik soms wel "stel dat...." Maar dat mag je niet doen. Het komt gewoon goed en ze gaan zoooo mooi zijn. Ik tel echt hard af!

Ja bureauwerk maar toch luisteren naar je eigen lichaam he. Ja soms denk ik ook zo maar inderdaad zo mag je niet denken want dan maak je jezelf gek... Alles komt wel goed en ze kennen hun vak zo moet je maar denken.

Op jouw werk weten ze ervan ? Ja want te snel gaan werken kan een grotere kans geven op complicaties en dan zit je ook weer thuis dus beter ineens genoeg rust nemen he toch. Gr.

Mijn baas weet niet wat ik laat doen. Ik spreek over "een kleine ingreep" en de privacy wordt wel gerespecteerd bij ons. Er worden geen verdere vragen gesteld.

Pff meiden ik heb haast geen geduld meer ;( en nu ik foto's van mijn situatie heb genomen blijk ik het op foto nog erger te vinden dan in het echt ! Dit heeft me vannacht dus ook wakker gehouden, ik wil dat consult en de operatie nu nog meer dan ooit tevoren ! ;( het maakt me echt ongelukkig zo nog verder te moeten. Ik verlang ernaar eens te kunnen gaan zwemmen met mijn ventje wat hij al zolang wil gaan doen, we zijn 8j samen en het is 6jaar geleden dat we nog gaan zwemmen zijn ;( en ik deed dat altijd graag tot ik onzeker werd over mezelf vooral over mijn borsten dan... Ik wil samen met hem lingerie en badkleding zoeken , en een beetje sexy kledij kunnen dragen ;( gewoon mezelf een vrouw kunnen voelen ,.. ;(

Hallo MissesD Spannend he ! :5:

Heb je al een idee naar welke cup je ongeveer wilt gaan?

Ik heb 7 juni de bv bij dokter Damen in de Wellness Kliniek 350 cc achter de spier ik zal dan geschat op bh maat D uitkomen en

het zal eruit zien als een mooie volle C :56:

Op 27 april had ik het consult en heb ik gelijk de afspraak gemaakt

dus moest even aftellen maar ben zo blij dat ik

bijna kan zeggen ik heb BORSTEN :3:

Succes met je consult en toekomstige nieuwe vriendinnen! :7:

Liefs Noah :116:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.