Guest Olivia23 Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Vandaag ben ik precies een week po! De tijd gaat best snel.. De eerste dagen na de operatie voelde ik me kiplekker, weinig pijn etc. Sinds dinsdag echter voel ik me heel beroerd. Ik ben extreem duizelig continue, misselijk, wazig in mijn hoofd. Ik vind het moeilijk om te verwoorden maar ik voel me echt ontzettend naar. Ik heb de kliniek al drie keer gebeld omdat ik een beetje paniekerig werd en zij zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar kunnen me ook niet echt uitleggen waar dit door kan komen. Na wat ge-google (meestal is dat niet zo slim want dan vind je allerlei nare dingen, maar ik kon mezelf niet weerhouden) vond ik gelukkig op een aantal forums verhalen van mensen die weken of zelfs maanden na een narcose zich zo hebben gevoeld als ik me nu voel. Dat stelt me enigzins gerust - wetende dat het dus waarschijnlijk door de narcose komt. Maar toch zit het me niet helemaal lekker. Zijn er meer mensen die van iets soortgelijks last hebben gehad na hun operatie, en zo ja hield dit lang aan? Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 hoi olivia,wat vervelend voor je dat je je zo naar voelt! misschien kan je anders beter even naar de huisarts gaan zodat hij wat controles bij je kan doen? (bloeddruk op meten, bloedsuikertje prikken). de klachten die je hebt kunnen namelijk op van alles en nog wat wijzen!ijzer tekort, lage bloedsuiker, lage bloeddruk... maar het kan natuurlijk ook door narcose komen.vriendin van mij heeft na haar BV bij de vitaminestore supplementen gekocht speciaal voor na een narcose. De narcose kan namelijk weken in je lichaam rond zwerven..hoop dat je je snel weer fit voelt meis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Ik had iets ingespoten gekregen tegen de misselijkheid,dus heb nergens last van gehad. Maar als je daar niets voor krijgt is het heel normaal ,komt heel vaak voor !! Dus geen zorgen,de vieze narcose stof moet uit je lichaam en dat is waarom je misselijk bent. Dus weer de tip,vele thee drinken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjelot Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Kan het ook niet zijn dat je duizelig bent doordat de spanning eruit komt en je misschien onbewust verkeerd adem haalt? Daar kan je ook behoorlijk wazig van in je hoofd zijn en vooral duizelig. Je kan proberen ademhalingsoefeningen te doen, lang uitademen en weer kort in en dat een aantal keer per dag. Ik weet natuurlijk niet of het hierdoor komt maar je kan het allicht proberen. Ik hoop voor je dat je er snel van af bent want dat lijkt me inderdaad geen fijn gevoel. Sterkte x Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Kan het ook niet zijn dat je duizelig bent doordat de spanning eruit komt en je misschien onbewust verkeerd adem haalt? Daar kan je ook behoorlijk wazig van in je hoofd zijn en vooral duizelig. Je kan proberen ademhalingsoefeningen te doen, lang uitademen en weer kort in en dat een aantal keer per dag. Ik weet natuurlijk niet of het hierdoor komt maar je kan het allicht proberen. Ik hoop voor je dat je er snel van af bent want dat lijkt me inderdaad geen fijn gevoel. Sterkte x Hier dacht ik ook aan.... EN drink je genoeg? NIet alleen thee, maar ook veel water!! Thee voert vocht af, dus verdunt niet de narcosestof.. Water verdunt wel! Dus liefst wel anderhalve tot 2 liter drinken per dag, waarvan zeker een liter water (op zn minst ) Waarschijnlijk dat de klachten dan wel wat sneller overgaan, en eens letten op je ademhaling idd xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Olivia23 Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Ik was even een paar dagen niet op het forum, zie nu de reacties pas. Bedankt allemaal! De duizeligheid is gelukkig wel minder geworden, maar is nog niet weg. Ik heb vorige week een paar keer een paniekaanval gehad omdat ik het een beetje eng begon te vinden. Gelukkig ben ik me er dit weekend bewust van geworden dat het na narcose niet heel vreemd is. Als het lang aanhoud ga ik toch de dokter maar even bellen.. just in case Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Esmeralda1974 Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Ik ben zelf heel beroerd geweest na de operatie maar kwam er achter dat het door de pijnstillers kwam. Ik weeg niet heel veel en at de eerste dagen ook niet heel veel en de doseringen waren voor mij duidelijk veel te hoog waardoor ik juist misselijk en duizelig , gewoon super beroerd werd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lau88 Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Zzie echt op tegen de narcose ik word er altijd ziek van en de nasleep duurt bij mij meestal zo'n anderhalve week. Bah bah maarja je moet maar zo denken je hebt er wel mooie twins voor terug gekregen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Vervelend dat je paniekanvallen heb gehad. Dit is zeker geen pretje.Ik hoop dat je snel opknapt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Olivia23 Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Goed om te horen dat ik niet de enige ben! Het gaat me de dag beter gelukkig, ga vandaag zelfs weer naar college. Heel fijn dat het wat afneemt want 24/7 duizelig/dizzy zijn is echt super vervelend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.