jaap555 Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Hallo dames,Op 28 mei aanstaande heb ik een operatie in slotervaart ziekenhuis bij dokter Kingma.Ik ben er enorm bang voor en waarschijnlijk ga ik die dag ook met loodzware benen daar naartoe.ik ben namelijk bang voor alle mogelijke dingen die mis kunnen gaan.Ik houd mijn hart vast.Toch wil ik het heel graag doen.Ik heb amper borsten en dat schaadt mijn ego enorm. Ik wil mij een vrouw kunnen voelen.Daarom ben ik ook blij dat ik deze site heb aangetroffen.Het voelt toch wel goed aan als er ook anderen zijn diehetzelfde meemaken als jij en onze ervaringen kunnen delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Welkom, ik hoop dat je hier vind wat je zoekt. Ik kan aangeven dat dit forum echt de borstenhemel op aarde is. Je kan hier zoveel info halen, je verhaal doen, lekker kletsen en je voorbereiden op je operatie. Lekker dat je je datum al hebt. XxX Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 hoi hoi Welkom op dit forum!! haha, leuk gevonden Juwel, de borstenhemel op aarde Lekker lezen hier en je vrolijkt al op Bang voor de operatie zijn er meer geweest, maar echt IEDEREEN bijna vindt het reuze meevallen!! Lekker slapen en daarna wakker worden met boobs Ik zal je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je hier ook gewoon in dit topic verder als je geopereerd bent! Iedereen die een operatiedatum heeft wordt verhuisd, vandaar xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Haha, zo voelt het echt hoor BB :-)Ja ik ben ook beetje bangig hoor. Niet voor de operatie zelf, die maak je toch niet mee omdat je dan knok out bent maar wel voor het resultaat. Denk dat dat echt wel heel normaal is. Is toch ook super spannend. Maar als ik dan de foto's zie en de verhalen lees dan stelt mij dit echt wel weer gerust. XxX Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaap555 Posted May 13, 2013 Author Share Posted May 13, 2013 Haii meiden!vandaag was ik naar het ziekenhuis geweest om borstprothesen te passen.en ik vond de 300 cc wel heel mooi staan bij mij.Alleen er bestaat een kans dat het niet past tijdens de operatie,dus het kan zijn dat ik ong. 250 krijg, maar het is niet een enorm verschil.Dr. Kingma is heel erg aardig, dat scheelt. Ik ben benieuwd hoe het wordt en ik weet zeker dat mijn leven verandert hierdoor.Toen ik aan het passen was vond ik het ZO RAAR dat ik opeens groteborsten leek te hebben. Ik ben niets anders gewend dan push up. Alleen maakik me zorgen over de herstel en littekens. Ik heb sinds kort vriend, maar hij weet hier nietsvanaf *zucht* wat heel moeilijk gaat worden. Want hij gaat het vast merken als ik van een A cup (met push up) naar opeens volle B ga lol. oh ja! Meiden!! Ik heb een belangrijke vraag aan jullie. Dokter Kingma zei dat ik op moest passen met bepaalde sporten want als ik mijn borsten train kunnen mijn borsten een beetje van vorm veranderen doordat ze hoger zitten of niet meer symmetrisch. Maar ik ben een sportmens en zeg nou eerlijk,af en toe push ups voor stevige armen is een noodzaak!hebben jullie hier ervaring mee of hiervan op de hoogte? Ik maak me namelijk zorgen want ik hou van sporten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Oh spannend zeg. Ik krijg ook max 300 cc omdat er bij mij ook niet meer gaat passen. Hoe worden ze geplaatst? Voor of achter de spier? Ik krijg ze voor de spier. Dan heeft dat weinig invloed op het kunnen trainen. Wel natuurlijk de 6 weken rust aanhouden. Als ze achter de spier of gedeeltelijk achter de spier, dual plane, dan is het inderdaad wel zo dat je niet te zware oefeningen meer voor je borst mag doen. Er zijn wel andere oefeningen voor je armen die je wel allemaal kan doen maar echte push ups is dan inderdaad te zwaar. XxX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Oh ja en je littekens zullen echt maar klein zijn, kijk maar bij de foto's van andere meiden via gallerij. Maar je vriend zal zeker wel verschil zien met rond de 300cc ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaap555 Posted June 1, 2013 Author Share Posted June 1, 2013 Hey meiden!de operatie is gelukkig achter de rug.ik heb 255 dual plane gekregen ipv 300,omdat 300 voor geen mogelijkheid in mijn kleinelichaampje paste.Ze zien er wel groot uit, maar ik maak me zorgen overde vorm, er is best veel afstand tussen de twee borsten.ik ga proberen nog een foto van te maken, maar het doet nogteveel pijn om nog te bewegen, dus hou het in de gaten, ikga echt mijn best doen.Ik kan niet lang op mijn rug slapen, omdat ik dat alsmaar doe,worden ze soort van belast, heel raar.hebben jullie daar ook last van?xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sproetje Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Hoi Natascha Ik ben 21 mei geopereerd en heb precies hetzelfde dat ik mijn zorgen maak over dat ze te ver uit elkaar staan. Maar op het forum geven ze ook aan dat het allemaal nog veranderd en dat geduld hier het grootste woord is:) Dat is erg moeilijk he je wil ze zo graag meteen op de goeie plek hebben zitten. Ik ben wel heel benieuwd naar je foto's hoe het er uit ziet. X rachel Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Hoi hoi Gefeliciteerd! Bij dual plane staan ze in het begin altijd wat verder uit elkaar.. Na verloop van tijd trekt dit wel bij Verder is het wel ook afhankelijk van hoe je eigen borsten waren van te voren.... Dat bepaalt de vorm ook van na je bv xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
tingeling Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 hey,ik wil ook geen al te grote laten steken.Heb je ook een foto van opzij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaap555 Posted June 16, 2013 Author Share Posted June 16, 2013 @ sproetje,ik keek even naar je foto's jij hebt ook inderdaad een beetje afstand tussen je borsten. Hopelijk, na verloop van tijd komen ze dicht bij elkaar te staan. Jij hebt het voordeel dat je vrij grote borsten hebt, dus met bh kun je dat makkelijk bij elkaar brengen zodat je een mooiedecollecte hebt. Ik heb daarentegen wat kleinere borsten, dus we wachten het af...@ best_boobieThanks, nu heb ik toch nog een beetje hoop dat ze nog bij elkaar komen. Je zegt erbij dat het afhankelijk is van mijn eigen borsten--> die heb ik nooit gehad! haha.. Jammer dat ik geen foto's vóór de operatie had. Ik ging door voor een man qua bovenlichaam...@tingeling Nee heb ik niet. Ik ga proberen even eentje te maken.We zijn nu zo'n drie weken verder met mijn nieuwe borsten en tot mijn grote teleurstellen worden zewat kleiner!! Ja waarschijnlijk omdat de zwelling weg van de opgehoopte vocht weg is.Ze zijn iets kleiner, ik vind dit jammer omdat 255cc anatomisch niet heel groot is.Ik ben niet helemaal tevreden eigenlijk, omdat ik er zo duur voor heb betaald en dan moet ik misschien ALSNOG push up bh's dragen om ze wat groter te laten lijken. Ik had toch al niet zoveel curves, omdat ik heel slank ben, dan was het wel mooi geweest dat ik van borsten wat had maarja....ik heb geen geld om NOG een keer een operatie te ondergaan.Ik maak er binnenkort even een foto. Wat ik wel chill vind is dat niemand merkt dat ik een borstoperatie heb gehad (inclusiefmijn vriend ) Ik wil zelf ook zo natuurlijk mogelijke borsten, maar van mij had het best een volle B gekund. (weet niet wat ze nu zijn... Bh maten per winkel verschillen ook)xxx Kusje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.