Jump to content

Sannie:25 april 2013 : Dr E. Lommen: Vlietlandziekenhuis

Sannie

Recommended Posts

Ik zal mij ff voorstellen. Ik ben 40 jaar heb 2 kids meisje van 11 en jongen van 14 jaar en een lieve man.

10 jaar geleden was ik 25 kilo afgevallen. En heb toen 7 jaar geleden een buikwandcorrectie laten doen. Maar van mijn borsten was er ook niks meer over ik was van een kleine D naar een kleine B gegaan. Ik heb na 7 jaar toch besloten om een borstvergroting te laten doen en dat heb ik vorige week 25-04-2013 laten doen. Ik heb 300 cc laten plaatsen. Daar bij heb ik ook gelijk een nieuwe kleine buikwandcorrectie laten doen het zou eerst alleen love hendels zijn maar het is toch een buikwandcorrectie geworden om alles mooi glad te krijgen.

Ik ben op deze forum gekomen omdat ik met toch nog met een paar vragen zit, maar hier kan ik heel veel vinden.

Groetjes Sannie

Hartelijk gefeliciteerd met je borstvergroting en buikwandcorrectie!

Lukt het een beetje met de pijn?

Groetjes

Maran

Hallo Sannie ( misschien wel naamgenoot )

Welkom op het forum! :viannen_01:

En uiteraard gefeliciteerd met je boobs :1big_boobs: en buikwandcorrectie ;)

Als je vragen heb, zoiezo gewoon stellen en als je dingen op wil zoeken zie je rechts boven in de site een zoekfunctie waar je kan zoeken.

Succes met je herstel en rustig aan!

xx Snne

Hallo Snne,

Dank je, jij ook gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Vervelend dat je voor een heroperatie moet. Ik hoop voor je dat het nu beter gaat! Ik ben daar best wel bang voor dat ik kapselvorming krijg.

Maar je kan er niks aan doen omdat te voorkomen toch?

Dank je maran.

Ik ben 3 dagen zonder pijnstillers. Maar gisteren is de tape eraf gehaald en van morgen kwam ik op toen deden ze toch wel weer zeer, maar ik ga geen pijnstillers meer in nemen anders ga ik weet teveel doen denk ik. Het is nog wel te doen hoor.

Groetjes Sannie

Hoi Sannie, Welkom op het forum. Pas maar op want het is zeer verslavend! Tja, kapselvorming. Het ligt ook heel erg aan je eigen lichaam, degeen is er gevoeliger dan de ander. Tegenwoordig zijn de protheses ook ruwer aan de buitenkant zodat je lichaam zich sneller kan hechten waardoor kapselvorming weer een kleinere kans heeft. En je moet je goed aan het protocol van je arts houden. De mijne zij, 4 weken niet met je ellebogen boven je schouders komen en niet te snel weer extreem gaan sporten maar rustig opbouwen. Natuurlijk je kliniek BH een paar weken dragen. En misschien vergeet ik nog wel wat. Als je dit een beetje aanhoudt komt het wel goed. Gewoon goed luisteren naar je eigen lichaam. Ik ben 41 en heb ook twee kindjes, wel een stuk jonger, 1,5 en 2,5. Die mocht ik ook gewoon tillen, maar dit ligt er weer aan hoe je protheses geplaatst zijn, voor de spier of dual plane. Voor de spier is veel minder pijnlijk en heeft ook een veel sneller herstel. Met dual plane moet je iets rustiger aan doen. Veel succes en als je nog vragen heb, shoot!

Groetjes Corine

Hoi Sannie, Welkom op het forum. Pas maar op want het is zeer verslavend! Tja, kapselvorming. Het ligt ook heel erg aan je eigen lichaam, degeen is er gevoeliger dan de ander. Tegenwoordig zijn de protheses ook ruwer aan de buitenkant zodat je lichaam zich sneller kan hechten waardoor kapselvorming weer een kleinere kans heeft. En je moet je goed aan het protocol van je arts houden. De mijne zij, 4 weken niet met je ellebogen boven je schouders komen en niet te snel weer extreem gaan sporten maar rustig opbouwen. Natuurlijk je kliniek BH een paar weken dragen. En misschien vergeet ik nog wel wat. Als je dit een beetje aanhoudt komt het wel goed. Gewoon goed luisteren naar je eigen lichaam. Ik ben 41 en heb ook twee kindjes, wel een stuk jonger, 1,5 en 2,5. Die mocht ik ook gewoon tillen, maar dit ligt er weer aan hoe je protheses geplaatst zijn, voor de spier of dual plane. Voor de spier is veel minder pijnlijk en heeft ook een veel sneller herstel. Met dual plane moet je iets rustiger aan doen. Veel succes en als je nog vragen heb, shoot! Groetjes Corine

Ben het helemaal met Corine eens. Het ene lichaam werkt anders dan het andere. Ikzelf was na mijn eerste borstvergroting 4 weken vrij en heb in deze 4 weken thuis ook niets uitgevoerd. Daarna voorzichtig weer gaan werken. Wat Corine er nog niet bij heeft gezet is de plaatsing achter de spier. Ik had kapselcontractie en double bouble en ik heb mijn protheses volledig achter de spier.

Succes met je herstel!

xx

Bedankt Corine en Snne,

Ik ben 2 weken vrij dan moet ik weer aan het werk maar ik ga mij er zeker aan houden met mijn ellebogen dan. De 2 weken die ik vrij heb ben ook van plan om niks te doen. Althans proberen dan.

Bij mijn zijn ze voor de spier geplaatst. Ik kan mijn armen makkelijk om hoog doen maar daar moet ik wel erg op letten om dat niet te doen.

Jullie ook sterkte met jullie herstel!

Groetjes Sannie

Ja als het herstel zo goed gaat moet je inderdaad oppassen niet teveel te doen. Ik werd de derde nacht wakker met mijn armen heerlijk boven me hoofd, ik schrok me dood! Maar ja daar kun je niets aan doen. Had inderdaad niets over volledig achter de spier gezet. Dacht dat ze dat tegenwoordig bijna niet meer doen, door juist al die nadelen en bijkomende problemen?

Ja als het herstel zo goed gaat moet je inderdaad oppassen niet teveel te doen. Ik werd de derde nacht wakker met mijn armen heerlijk boven me hoofd, ik schrok me dood! Maar ja daar kun je niets aan doen. Had inderdaad niets over volledig achter de spier gezet. Dacht dat ze dat tegenwoordig bijna niet meer doen, door juist al die nadelen en bijkomende problemen?

Als je weinig weefsel van jezelf heb plaatsen ze nog wel achter de spier :) Mijn pc ( dr. Stook ) houd van natuurlijke borsten en heeft ze daarom achter de spier geplaatst en had dat bij mij ook zijn voorkeur.

( ik weet dat met welke plaatsing dan ook de borsten natuurlijk worden hoor haha )

Enige wat ik had waren lege theezakjes met een beetje vel wat hing :blink:

xx Snne

Ik wordt ieder keer wakker dat mij. Armen boven mijn hoofd liggen. Maar het doet ook geen pijn als ik mijn armen omhoog doet. Dus dan doe je het al snel. Bij mijn zijn ze voor de spier geplaatst. Ik had zoveel vel over dus de ander waren geen optie.

Ik zit alleen te tobben met BH ik heb en nu al een paar geprobeerd maar ze zitten allemaal voor geen meter.

Ik had er een paar van vrienden gepast nou dat was ook niks ik had zeven de wehkamp besteld dat was ook een drama. Ze zitten allemaal los aan de onderkant. Ik heb er nu een aan die drukt wel alles plat maar aan de onderkanten en zijkant blijf ik maar last hebben van mijn borsten. Dus weinig steun dus. Maar vandaag ga ik maar eens kijken in de winkel of ik er een kan vinden.

Ik zit alleen te tobben met BH ik heb en nu al een paar geprobeerd maar ze zitten allemaal voor geen meter.

Dus weinig steun dus. Maar vandaag ga ik maar eens kijken in de winkel of ik er een kan vinden.

Goedemorgen, tja wakker worden met je armen boven je hoofd is niet echt de bedoeling, maar je kunt moeilijk je armen vastbinden. Ze liggen natuurlijk in een rust houding dus denk niet dat het echt kwaad kan. Het gaat er ook niet om dat het pijn doet, maar zolang je je armen beneden houdt krijgen de protheses beter de tijd om zich te gaan hechten in je lichaam. Iedere keer je armen zo hoog houden, blijven ze als het ware los. Net als een wondje wat niet de kans krijg dicht te groeien. Dat wordt de kans op kapselvorming groter. Maar als je je verder rustig houdt wat je zeg, zal het heus geen kwaad kunnen. Wat betreft je BH. Iedere BH die je koopt kun je beter passen, het scheelt zoveel per merk. Het beste wat je kunt doen zijn ze even laten opmeten in een goede lingerie shop, die weten precies je maat. Ik droeg ook vaak een 85D, maar merkte wel dat het zeer deed onder me oksel. Dit kwam dus gewoon omdat ze te groot waren. Draag nu 80D, lijkt in het begin wel wat strak, maar blijkt super te passen. Succes met shoppen! X Co

Whaha ik zat er wel aan te denken om ze vast te binden, maar ik maar dan slaap ik helemaal niet. Ik slaap al zo slecht mede door de kriebelhoest die ik heb.

Vandaag zeker ff op zoek gaan en hope dat ik niet teveel last krijg van het passen. Bedank voor je goede uitleg.

X San

Hahah het klinkt heel dom wat ik ga zeggen hoor, maar wat bij mij in het begin echt werkte ( omdat ik een buik- zijslaper ben ) en heeel veel beweeg normaal in mijn slaap en toch opmijn rug moest slapen legde ik als t ware mn handen onder mn bips zodat ze geen kant op kunnen :45:

Is nu niet nodig omdat ik nu wel blijf liggen :D

xx

Nou ik vind het niet stom klinken hoor! Ik denk dat ik het ook maar een x gaat proberen. Ik lig nu met een kussen onder mijn knieën, ook omdat ik ook aan mijn buik ben geholpen en niet helemaal plat mag liggen. Ik ga het zeker vannacht proberen. Tanx voor de tip x

Ik heb 10 dagen geleden een bv laten doen. Ik heb maar z'n beurs gevoel in mijn borsten. Vooral vandaag is het het ergste. Het lijkt wel of ze heel hard in mijn borsten hebben geknepen en gestompt. Nou is het niet dat het erg pijn doet maar het is een vervelend gevoel.

Nou ben ik gisteren gaan shoppen voor een sport BH. het passen van de BH's was een kwelling op een gegeven moment ging het pijn doen die BH aan en uit trekken. Maar niks kunnen vinden dus maar die van een vriendin aan getrokken. Hier voor had ik een BH aan van hunkemoller die aan alle kanten mee rekt en alles platdrukte, en nu een die iets meer steun geeft en wat losser zit. Waar kan het aan liggen en herkent iemand dit?

Hey !

Je bent pas 10 dagen po :)

Is normaal deze zeertjes en je nieuwe borsten gaan tegensputteren met bh's uit en aan is nog helemaal niet prettig voor ze .

Laat staan nu gewone bh's jebortsen moeten nog op hun plekje zakken.

En hebben de stevigheid van je sport/kliniekbh nodig.

Voorlopig nog ingepakt houden en evt wat rusten.

Gedult!! niet te snel willen gaan .

Jammer zeg dat t bij jou niet werkte :( ! Ik deed het om zo n iet op mijn buik te draaien.Kijk wel uit met je armen omhoog doen want het is niet goed zo net vlak na je bv..

Hoe gaat het met je herstel? Heb je toevallig foto's gemaakt?

xx Snne

Hoi Snne ik let zeker op dat ik mijn armen niet te ver omhoog doe, maar soms is dat wel moeilijk hoor. Is nou ook het rekken waar je op moet letten?

Ik betrap me zelf er weleens op dat ik te ver rek met mijn armen.

Ik heb nog geen foto's gemaakt kan het wel probeerden om het te doen en er op te zetten.

X san

Hoi Sannie,

Je moet eigenlijk op alles letten waar je je borstspier mee belast. Gewoon zo rustig aan mogelijk doen en zo min mogelijk rekken en armen boven de hoofd hihi ;)

Ben benieuwd hoe je boobs eruit zien!

xx Snne

Ik lees veel over een borstband, is dat bij iedere bv nodig of alleen als je het achter de spier heb laten doen?

Ik heb namelijk op/ voor de spier, maar mijn pc heeft het daar niet voer gehad.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.