Jinx Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Hallo allemaal, Ik wil me even voorstellen: Ik ben Jinx, 34 jaar en heb 2 lieve zoontjes. Na mijn 2e zwangerschap, en 2x borstvoeding was er weinig meer over van mijn B cup. Ik ben nu 2x op consult geweest, en 2x is mij n ronde prothese voorgesteld boven de spier. Ik weet dat ik af moet gaan op de experts maar ik wil mijn borstvergroting zo "natuurlijk" mogelijk houden...... Om n lang verhaal kort te maken, ik twijfel....... Is er iemand die ook ronde eurosillicone prothese heeft voor de spier? En zijn er meiden die ervaringen hebben met dr. Staudt, kennemergasthuis Haarlem? Xxxx.J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Hoi Jinx!!Ik heb nog geen ervaring, maar ga ik wel krijgen:Pmaar hoezo ben je bang dat je met ronde protheses geen natuurlijke brosten krijgt? als je voldoende weefsel hebt hoef je de randen van de protheses niet te zien, en als je onderin al vulling hebt (volgens uitleg van mijn PC) hoef je geen druppelvormige prothese, omdat deze aan de onderzijde meer volume geeft, ronde geven ook aan de bovenzijde volume.druppelvormige protheses kunnen de borsten een natuurlijke druppelvorm aan de borsten geven, maar bewegen minder soepel mee dan de ronde protheses, de gel in de druppelvormige prothese is namelijk stugger omdat ze hun vorm moeten behouden.ben je bij dezelfde plastisch chirurg op consult geweest of bij twee verschillende? en hoeveel cc hebben ze geadviseerd en welk profiel?als je in de zoekbalk zoekt op de type prothese: anatomisch of rond kan je zien dat het per persoon ook heel verschillend uitpakt. (zet de zoekbalk wel op gallerij:P)x Link to comment Share on other sites More sharing options...