Jinx Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Hallo allemaal, Ik wil me even voorstellen: Ik ben Jinx, 34 jaar en heb 2 lieve zoontjes. Na mijn 2e zwangerschap, en 2x borstvoeding was er weinig meer over van mijn B cup. Ik ben nu 2x op consult geweest, en 2x is mij n ronde prothese voorgesteld boven de spier. Ik weet dat ik af moet gaan op de experts maar ik wil mijn borstvergroting zo "natuurlijk" mogelijk houden...... Om n lang verhaal kort te maken, ik twijfel....... Is er iemand die ook ronde eurosillicone prothese heeft voor de spier? En zijn er meiden die ervaringen hebben met dr. Staudt, kennemergasthuis Haarlem? Xxxx.J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Hoi Jinx!!Ik heb nog geen ervaring, maar ga ik wel krijgen:Pmaar hoezo ben je bang dat je met ronde protheses geen natuurlijke brosten krijgt? als je voldoende weefsel hebt hoef je de randen van de protheses niet te zien, en als je onderin al vulling hebt (volgens uitleg van mijn PC) hoef je geen druppelvormige prothese, omdat deze aan de onderzijde meer volume geeft, ronde geven ook aan de bovenzijde volume.druppelvormige protheses kunnen de borsten een natuurlijke druppelvorm aan de borsten geven, maar bewegen minder soepel mee dan de ronde protheses, de gel in de druppelvormige prothese is namelijk stugger omdat ze hun vorm moeten behouden.ben je bij dezelfde plastisch chirurg op consult geweest of bij twee verschillende? en hoeveel cc hebben ze geadviseerd en welk profiel?als je in de zoekbalk zoekt op de type prothese: anatomisch of rond kan je zien dat het per persoon ook heel verschillend uitpakt. (zet de zoekbalk wel op gallerij:P)x Link to comment Share on other sites More sharing options...
happydepeppy Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 hoi Newbie,leuk dat je het vraag ik heb een uitgezakte 75 B en wou anatomisch omdat ik dacht dat dat natuurlijker was, maaaaaar dan krijg ik nog geen opvulling waar het leeg is dus,ik krijg rond, vd spier, omdat het dan juist mooi opvult en vd spier omdat ik genoeg weefsel heb (is ook fijner met bodypumpen wat ik doe anders gaat dat niet echt met gewichten als het achter de spier is en anatomisch kan dan ook nog draaien en dan hangt je boobie opeens op de kop (KAN gebeuren)...ik krijg wel high profile, omdat die smaller is dan medium, medium is breder, maar te breed voor mijn boobies en als je high hebt van eurosilliconen is nog beter, want die zijn maar voor 85% gevuld,wat inhoud dat het toch mooi valt iets naar beneden zal ik maar zeggen.....heb je nog ragen stel ze maar,ik ga in valkenburg bij de valkenhorstkliniek de 16e nog 1x ff vd maat (dat ik het precies weet) en de 29e mei komt mijn wens eindelijk in vervulling xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 Hoi meiden! Bedankt voor jullie reacties!!!! Ik ben bij 2 verschillende geweest.... Ik kreeg eurosillicone rond, voor de spier en ik dacht dat ik 325 cc wel mooi vond..... Maar ik moet nog een keertje terug hoor om nog een keer te passen. Dat " high profile" dat zegt mij zo even niets, daar heb ik niets van meegekregen..... Ohhjee. Maar de ronde prothese die de pc liet zijn was ook niet geheel gevuld, net zoals bij jouw Han, denk ik. Nu ik jullie reacties heb gelezen ben ik wel wat geruster, hahah.... Lekker dat dit er is ! Ik zou vorige week onder het mes, maar dat heb ik uit moeten stellen in verband met mijn werk. Ik heb nog geen nieuwe datum afgesproken, Marja liever gister dan vandaag......Maarreehhh, hoe blijf ik nou eigenlijk op de hoogte van jullie meiden? Ik ben natuurlijk erg benieuwd naar jullie...... heb jíj al een datum I233? J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 hi Jinx! Het is niet heeeeel erg dat je je profiel niet weet hoor!! het is dat er hier over gesproken wordt maar de meiden die ik ken en BV hebben gehad (en geen lid zijn op het forum) hadden daar nog nooit van gehoord! ik was het zelf ook vergeten te vragen en heb dus ook geen idee, maar daarvoor ga ik misschien nog wel even terug op consult! ik krijg 21 juni de BV! ik ben zelf ook geen held in het efficient bijhouden en volgen van meiden:P ik doe het altijd zo: klik boven in de balk op mijn acount en dan mijn inhoud. dan zie ik de forums/topics waarop ik heb gereageerd en kan dan zien of er een nieuwe reactie is gegeven:p en soms krijg ik een melding. dat kan je instellen. om mij te volgen, ik heb één topic http://www.borstenforum.com/topic/7079-l233-21-juni-2013-dr-de-blecourt-vlietlandziekenhuis/ waarin ik zelf nog echt schrijf. mijn andere topic is voor mij niet meer zo van toepassing:P heb je al wat foto's kunnen vinden van mooi borsten met rond/anatomische protheses? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Posted May 2, 2013 Author Share Posted May 2, 2013 Ik kan geen zoektochten vinden, klopt dit? Ik zit op de iPad..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sannie Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Hallo Jinx, Ik heb vorige week een bv gehad voor de spier en ook met eurosillicone high profile, kan er nog niet veel over zeggen maar ik ben er wel heel blij mee. En wat mijn pc vertelde was dat ze zachter en natuurlijker aan voelen. En ze vallen uiteindelijk ook als een druppel naar beneden. Over de zoek functie, je moet onder aan thema wijzigen een andere aan vinken. Groetjes Sannie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinx Posted May 2, 2013 Author Share Posted May 2, 2013 Hoi Sannie !!Wat leuk! Gaat het goed met je? Hoeveel cc heb je gekregen, en waar heb je het laten doen? Ben je blij met het resultaat? X.J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sannie Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Hoi Jinx, Het gaat wel goed met me. Ik heb het in het vlietland ziekenhuis laten doen. Ik heb 300 cc laten plaatsen. Gisteren is de tape er af gegaan en heb vandaag weer een beetje last. Maar het is te houden. Ik ben heel blij met het resultaat. Het eind resultaat moet ik nog afwachten. Weet jij al wanneer je het laat doen? Gr. San Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Als je linksonder aan de pagina, helemaaaaaal linksonder klikt op: wijzig thema. Dan neem je bijvoorbeeld unlimited. Daarna vind je de zoekfunctie rechtsboven in het scherm Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 jaaa nu weet ik ook hoe je thema kan veranderen!! en kan ik heel fijn op mijn telefoon ook weer de zoekfunctie gebruiken!!thnx to you BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Hoi jinx ( en de andere meiden!) ik kom een beetje vanuit het zelfde verhaal als jij ( zwangerschap en weg volume ) en ik krijg ook rond 350 Cc high profile van eurosilicone voor de spier. ook de 85% gevulde. Mijn pc noemde dezelfde redenen op als hierboven beschreven. Ik vertrouw er nu op maar was eerst ook erg aan het twijfelen, hoort erbij denk ik. Ik ben volgende week vrijdag aan de beurt, wordt nu wel erg spannend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
happydepeppy Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 kimberly1986....gaan we vd zelfde keuze,alleen heb jij het geluk eerder te kunnen ik kan pas de 29...succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Hoi Han, Ooh super spannend en wat leuk dat we voor dezelfde gaan . Ik wilde graag eind mei geopereerd worden maar dan was de arts 2 weken op vakantie dus werd het 6 juni. Maar dat is 5 weken voor mijn vakantie en werd weer te krap. Dus nu 10 mei heb er super veel zin in! Ik ben afgelopen maandag ook nog 1 keer samen met mijn vriend geweest omdat ik zeker wilde weten dat 350 niet te groot wordt maar we zijn daar toch weer op uitgekomen. Hij neemt wel ook kleiner mee voor het geval dat, hij weet wat ik graag wil dus komt vast goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
happydepeppy Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 wat is je lengte en gewicht, ben ik altijd beneuwd naar ivm vergelijking...... fijn dat je de 10e kunt gaan....ging hier niet ivm vakantie, dus dan maar de 29e ik tel de dagen af.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Ik ben 1.69 en weeg ongeveer 57 kilo! En jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
happydepeppy Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 1.68 en ca 52 kg..... ik meld me ff aan jou te volgen ben zoooo benieuwd hopelijk plaats je ook foto'skan ik afkijken hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Tuurlijk geen probleem. Nou dat is wel de bedoeling alleen tot nu krijg ik niet eens voor foto's hier in m'n galerij maar ik blijf het proberen! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Had je het al geprobeerd met je computer? En welke internetdinges gebruik je? Met Internet explorer ontstaan namelijk al wel eens problemen. Misschien eens met Chrome proberen, dat werkt meestal wel goed Ik zal nog eens de link naar de handleiding van de galerij plaatsen hier, weet niet of ik dat al eens gedaan had bij jou (sorry als dat wel het geval was... meen me zoiets te herinneren....) http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/ Anders kun je me je wachtwoord pb'en.. dan log ik in onder jouw naam en maak een album voor je aan. Dan hoef je nog maar foto's up te loaden in dat album.. Dat is nog een mogelijkheid xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Het is eindelijk gelukt BB, super! Nou ja niet voor de voorfoto's , maar straks wel voor de nafoto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
happydepeppy Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 eerlijk`??? echt lelijk zijn ze niet hoor...maaaaaar meer en vol is altijd natuurlijk een droom, nog 6 nachtjes slapen en dan komt je droom uit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelique Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 350 cc gaat prachtig worden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Haha dank je Han! Ik denk omdat ik gewend ben een volle cup te hebben, dat het voor erger is dan voor de buitenwereld. Vooral vanaf de zijkant zijn het echt theezakjes voor mijn gevoel. En angelique ik hoop het echt!! Maar ik zal ophouden met Jinx haartopic te vervuilen met info over mij haha. Jinx heb ik hier trouwens niet meer gezien, ben erg benieuwd hoe het gaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
happydepeppy Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 dat klopt idd, je was dat gewend, nou nog 5 nachtjes voor jou en dan heb jij weer volle boobies... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Hoi Jinx,Ik zal hier ook maar even reageren. ik heb 350cc voor de spier gekregen met een cohesive I vulling. Dit is een zachtere, minder stuggere vulling, die heel flexible is. Van mentor! Groetjes corine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.