Jump to content

Mono bloc

Recommended Posts

Hi lady's,

Ik heb vandaag een consult gehad bij dr Visser. Zij is er positief over de prothese mono bloc, zijn er onder ons dames de deze prothese al hebben? En wat zijn de ervaringen bij dr Visser?

Ik moet zeggen dat ze niet echt de tijd voor me nam, ik was een beetje teleurgesteld en ben aan het twijfelen gegaan. Wie o wie kan deze twijfels wegnemen?

Groetjes Floor

hoi floor

haha ja dr visser is niet de spontaanste maar wel een kundig arts die er wel om bekend staat dat ze

mooie borsten maakt, volgens mij zijn er zat meiden hier die geopereerd zijn door haar incl mezelf.

dr visser is niet echt een prater maar ze is heel aardig vooral op het moment dat je de ok in gaat.

ik heb zelf zelf monoblock soft one 380cc achter de borstspier en als je me als vriend toe voegt kun je

mijn foto's zien.

alles heelt ook heel mooi en ik heb weinig tot geen last.

ik hoop dat je hiermee een beetje geholpen bent groetjes draakje

Hallo,

ook ik ben al twee keer bij Dr. Visser op consultatie geweest en word op 20 juni door haar geopereerd! Ze komt idd nogal stug over maar ik heb wel het volste vertrouwen in haar. Ik voel me 100% op men gemak bij haar en komt bij mij erg kundig over!

Jij moet uiteraard jou gevoel volgen! Ik heb graag een arts die gewoon zegt waar het op aankomt zonder te veel praatjes.
Je merkt dat het voor haar routine is, ook de consultaties maar ik heb mijn vraagjes één voor één met haar overlopen en ze heeft ze allemaal beantwoord.

Succes met je verdere keuze!

(als je rechts boven in de zoekbalk 'visser' intikt zal je een hoop operatieverslagen lezen wie allemaal geopereerd is door haar en geloof me, haar boobies zien er altijd goed uit ;-) )

hoi hoi,

Ik was er van te voren van overtuigd dat ik zou kiezen voor de monobloc hydrogel...(monobloc heeft ook gewone)

Dit was puur gebaseerd op het feit dat mocht er iets gaan lekken deze echt niet schadelijk zijn voor je lijf.

Uiteindelijk ben ik toch voor silicone gegaan, 1 opdat er bijna niemand mee werkt.....2 omdat als er 1 lek gaat je het snel weet omdat ze borst dan immens opzwelt maar ook uitrekt dus... 3 omdat ze veel duurder zijn...en 4 omdat er van silicone tegenwoordig ook gewoon heel goede zijn.

Dr Visser zou dan idd degene geweest zijn waar ik een consult mee wilde hebben en eventueel de operatie...bij een bezoek aan de welness kliniek (omdat haar eigen kliniek gesloten was die weken) kreeg ik toch een consult bij iemand anders en die wilde het er niet over hebben.

Uiteindelijk ben ik op andere consulten gegaan en heb een andere keuze gemaakt.

Ik weet niet of je veel hebt aan deze informatie maar ik heb je er nu van verteld wat ik er van weet...hihi

Succes, Groetjes ik

En, rechtsboven zit een zoekbalk. Als je daaar Visser intikt en dan op het loepje klikt (zorg wel dat het grijze vakje op: forums staat) dan krijg je alle topics waar zij in genoemd wordt.

Kijk in de titels van de topics welke over haar gaan. Zo kun je al heel wat ervaringen lezen :)

xx BB

Hoi hoi

Ik heb vorrige maand een bv gehad bij dr visser.

Ik heb bij de wellness kliniek speciaal om haar gevraagd.

Ik vond haar ook kort maar wel heel duidelijk.

Vlak voor de operatie heeft ze ook nog rustig de tijd voor mij genomen, om af te tekenen, en mijn laatste vragen te beantwoorden. ( die ik tijdens t consult vergeten was)

Ik heb 380 CC dual plane gekregen en vond de pijn reuze meevallen. Naar mijn idee geneest de boel lekker snel en goed.

Zoals hier boven iemand ook al zei.... Ze is geen praatjesmaker maar ze is heel kundig.

Als je me toevoegd kan je mijn foto s ook bekijken...

Groetjes... En succes met je keuze

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.