Jump to content

Plaatsing voor/op de spier

Recommended Posts

Goedenavond meiden!

Ik heb een, wellicht wat onnozelle vraag. Ik heb inmiddels wel begrepen dat een prothese op verschillende manier geplaatst kan worden. Vaak lees ik dat voor/op de spier alleen mooi word wanneer je zelf genoeg weefsel hebt zodat de prothese(rand) niet zichtbaar is.

Nu mijn vraag, hoe weet je nou of je genoeg weefsel hebt?? Is dit iets wat alleen de pc kan beoordelen?

Ik ben nog aan het orienteren, en heb over verschillende artsen veel goede dingen gelezen, waaronder dr. Demeyere. Ik begrijp dat hij voornamelijk voor de spier plaatst en ik wil eigenlijk weten of dit een optie is voor mij nog voordat ik een consult plan ivm de grote afstand.

Ik ben benieuwd of iemand mij hier wat wijzer in kan maken... :D

Hoi hoi

Bij Demeyere is het haast altijd een optie om voor de spier te plaatsen.. Mocht je namelijk te weinig weefsel hebben (dat bepaalt een chirurg met behulp van een meting als het een twijfelgeval zou zijn) dan gebruikt hij van Natrelle de style 510. Dat is een anatomische prothese met een extra dunne bovenrand. Daar heb ik ook al een paar mooie restultaten mee gezien.. (deze is wel wat duurder.. omdat de prothesen duurder zijn)

Als je het vraagt, plaatst hij volgens mij ook wel achter de spier, mocht dat echt nodig zijn..

xxx BB

ik heb protheses op de spier...je kan wel ff bij mijn fotos kijken hoe dat is geworden.Morgen 2 mei heb ik ze twee jaar...krijg veel opmerkingen dat ze er zo natuurlijk uitzien.

Ik heb mentor medium profile 450 cc gekregen...ben er nog steeds heel tevreden mee! ze voelen net echt!

Ik heb zo ook een maandje geleden boven de spier gekregen en het is echt wel natuurlijk! En dr bosselaers zei tegen mij als je een stuk boven je tepels horizontaal een plooi vastneemt en dan duwt en je dan ongeveer een 4 a 5 cm tussen je vingers hebt je genoeg weefsel hebt om ze voor de spier te plaatsen :D hoop dat je mij snapt :D maar als de chirurg hier goed in is kan die dat ook wel wanneer je minder weefsel hebt hoor!

Hoi hoi, ik ben 8 weken geleden door Dr. de Meyere geopereerd en heb ze ook voor de spier. Dit geeft alleen maar voordelen, veel minder pijn, veel sneller herstel en natuurlijk uiterlijk. Buiten dat zul je geen negatieve reacties horen van deze arts. Hij is een goede en vakbekwame arts die geen onnodige risico's neemt. Bij hem zit je zeker goed. Kijk maar bij mijn foto's, moet je me wel even toevoegen. Ik heb ronde protheses, 350cc cohesive I gekregen. Groetjes Corine

Spannend, nee eigenlijk begrijp ik je niet, haha!

Corine, ik heb je foto's bekeken, erg mooi!

Bb, heb je ook foto's in de gallerij staan?

Jammer genoeg is het financieel aan het einde van dit jaar pas mogelijk om voor een borstvergroting te gaan. Als je dan eenmaal besloten hebt dat je het wilt, dan het liefst ook zsm, hoezo ongeduldig?! :lol:

Misschien moet ik toch maar een consult plannen en bekijken of wat ik wil ook mogelijk is. Ik zou graag ongeveer het zelfde resultaat behalen als Mara84 of Anja80 hier op het forum. :D

Ik heb ook cohesive 1 de zachtste dus.Ja achteraf denk ik misschien had het groter gekunt maar ja moet over 13 jaar toch weer een wissel dus dan ga je zowiezo al groter en ik heb nu al 75F en das al best lastig bhs en leuke bikinis kopen hahahaah

succes met sparen...de mijne kostte twee jaar geleden 3000 euro [geloof dat het nu 3400 is bij dezelfde kliniek]

Goedemorgen Roos, heb je een beetje weefsel? Ik bedoel of je niet graatmager bent? Misschien kun je wat voor foto's plaatsen. Het moet wel erg gek zijn, wil Dr. de Meyere niet voor de spier plaatsen. Heb je echt niet genoeg weefsel, is er nog een mogelijkheid. Hij heeft ook de anatomische prothese Natrelle Style 510 liggen. Deze is wat platter aan de bovenkant. Hiermee kun je nog steeds voor de spier krijgen zonder kans dat je de randen kunt zien. Kosten bij deze arts zijn 3000 euro all incl, dus ook de kliniek BH die je aan krijg. De anatomische protheses zijn duurder, 4500 euro. Het verschil ligt aan de inkoopprijs, deze wordt veel minder gebruikt. Nou, weer wat info om over na te denken. Succes. XCo

Wat ontzettend fijn dat iedereen zo meedenkt en met informatie komt, dankjewel!!

Ik ben slank maar zeker niet mager. Wat ik in ieder geval zeker genoeg heb ik ruimte/huid. Een souvenir van de zwangerschappen en borstvoeding. :( ik zal is kijken of het me lijkt om een duidelijk foto te maken.

Nogmaals dank voor alle informatie, helemaal top!

Ik had hetzelfde, dan zul je waarschijnlijk genoeg weefsel heb om voor de spier te laten plaatsen! X co

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.