Ga naar inhoud

Neusverkleining is deze dokter goed?


MissBoobyMoon

Aanbevolen berichten

Wat een onbeschofte reactie! Travestieten laten zich NIET opereren. Hoe onwetend ben jij? Zich laten opereren doen transvrouwen zoals mezelf en wij zien er NIET uit als travestieten. We zijn totaal anders dan travestieten. De meesten zoals mezelf worden op straat zelfs niet herkend als iemand die ooit in een mannenlichaam zaten. Waarom? Omdat briljante chirurgen zoals oa NVVD je een heel natuurlijk uiterlijk geven, helemaal niet overdone.

Ik vind je reactie zo denigrerend naar al mijn lotgenotes toe. Ik noem dit zelfs transfobie.

NVVD is een autoriteit in aangezichtsoperaties en de meesten zijn er wel degelijk tevreden over!

Ik raad je ook aan om in plaats van domme uitspraken te doen over een onderwerp waar je niets van weet, je misschien wat beter te informeren. Ik herhaal het nog eens voor je: ik ben een (trans)vrouw, GEEN travestiet!

volledig gelijk Laura..ignorance is bliss maar soms wel kwetsend naar anderen toe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.