Jump to content

Boobs4me : 15 mei 2013 : Dr. Valeriano Celia : Clinica Aesthetica

Recommended Posts

Hallo girls,

Ik ben "al" een week op dit forum aan het rondneuzen en het wordt toch wel eens tijd om me eventjes netjes voor te stellen ...

Mijn naam is Barbara, ik ben 34 jaar en woon in de mooie Veluwe in de provincie Gelderland, Apeldoorn om precies te zijn.
Ik heb HBO gestudeerd tot mijn 30e, daarna 3 jaar als relatietherapeute bij een grote instelling gewerkt.
Ik had daar een grote klantenkring opgebouwd en veel, vooral emotionele, gesprekken gevoerd met mijn cliënten.
Sinds een maand of 8 heb ik mijn eigen "relatiebureau" .. mijn vriend noemt mij altijd de schadehersteller van relaties hahaha

Ik heb, zoals velen van ons al vanaf mijn tienerjaren de droom om borsten te hebben want heb zelf 75 10xA.
Niks, nakkes, nada, niente dus!
Ik heb geen kinderen, wel altijd een grote kinderwens gehad, maar vind persoonlijk dat een carrière "belangrijker" is dan een kinderwens, omdat je een kind dan een veel stabielere (financiële) thuisbasis kan bieden.
Mijn eigen zaak heb ik zelf bij elkaar gespaard, zonder tussenkomst van derden, dus mijn boobs zijn altijd op de 2e plek gekomen.
Nu heb ik al een half jaar een nieuwe vriend en die is zo trots op mij, op wat ik bereikt heb, omdat ik zelf een ***jeugd gehad heb en het toch maar even allemaal geflikt heb!
Dus bij deze iedereen die niet in mij geloofd heeft, :172::165::172::165::172::165::153:
Omdat hij zo proud of me is krijg ik van mijn lieve vriendje eindelijk Boobs4Me (vandaar mijn nickname)

Hij heeft via de mail een kortingsbon gekregen van 600 euro via Groupon en het kostte maar 50 euro ... een korting van 550 euro dus :123:
Dat is altijd lekker, blijf een Hollander natuurlijk he :P
Moet er wel voor naar Brussel, maar so be it ...

Gelukkig heb ik bij mede borstenforummer Yessie hele goede verhalen gelezen ... en belangrijker nog : Supergeweldiggaveonwijsmooie foto's gezien!
Ik heb vorige week mijn consult in Brussel gehad.

Hier was de pc ook bij aanwezig ... ondanks hij geen woord Engels kon heb ik er wel een heel goed gevoel bij.
Het resultaat is uitgekomen op 320CC van Sebbin.
Ik wil wel anatomische dual plane operatie ondergaan en ze vertelden mij dat ze de operatie waarschijnlijk onder mijn borsten gaan doen.
Dit vind ik stiekem wel jammer, want via de tepel zie je er helemaal niks meer van .. althans ik als leek niet.

15 mei staat de operatie gepland, wederom in Brussel bij Clinica Aesthetica onder begeleiding van Dr. Valeriano Celia.

Als jullie nog vragen en of opmerkingen hebben ... Be my Guest
xxx Barbara

Hoi hoi..

Welkom en tegelijkertijd gefeliciteerd met je datum :)

Je hebt al een tijdje mee gelezen dus hoef je niets uit te leggen over de zoekfuncties etc..

Ik wens je alvast een goed herstel en als ik een tip mag geven; lees veel verslagen zodat je ongeveer weet wat je te wachten staat.

Het heeft mij iig heel veel geholpen.

Xoxo

Mooi verslag!

Blij dat ik eindelijk een mede forummer heb die naar die kliniek gaat.

We pb-en ;)

X

hoi hoi ...
thnx voor de berichtjes.
Ja zal zeker veel verslagen gaan lezen ;)
Volgens mij kon jij niet slapen Mamii hihi .. Hoe is het gegaan?
Heb je al een verslag gemaakt of nog te duf voor?

En yessie we pb-en zekers meis! Gelukkig ben je nu niet meer Remi met deze kliniek :P
Xxx

Hoi hoi

Welkom!!!

Fijn dat je nu lekker wat geld aan jezelf kunt besteden, dankzij je lieve vriend!! Fijn als je respect krijgt en weet dat je het hem toch maar ff allemaal gelapt hebt! :35:

Ik zal je titel meteen aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic blijven gebruiken ook na je operatie :)

Veel lees- en forumplezier!!

En succes met aftellen!

xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.