Jump to content

Boobs4me : 15 mei 2013 : Dr. Valeriano Celia : Clinica Aesthetica

Recommended Posts

Hallo girls,

Ik ben "al" een week op dit forum aan het rondneuzen en het wordt toch wel eens tijd om me eventjes netjes voor te stellen ...

Mijn naam is Barbara, ik ben 34 jaar en woon in de mooie Veluwe in de provincie Gelderland, Apeldoorn om precies te zijn.
Ik heb HBO gestudeerd tot mijn 30e, daarna 3 jaar als relatietherapeute bij een grote instelling gewerkt.
Ik had daar een grote klantenkring opgebouwd en veel, vooral emotionele, gesprekken gevoerd met mijn cliënten.
Sinds een maand of 8 heb ik mijn eigen "relatiebureau" .. mijn vriend noemt mij altijd de schadehersteller van relaties hahaha

Ik heb, zoals velen van ons al vanaf mijn tienerjaren de droom om borsten te hebben want heb zelf 75 10xA.
Niks, nakkes, nada, niente dus!
Ik heb geen kinderen, wel altijd een grote kinderwens gehad, maar vind persoonlijk dat een carrière "belangrijker" is dan een kinderwens, omdat je een kind dan een veel stabielere (financiële) thuisbasis kan bieden.
Mijn eigen zaak heb ik zelf bij elkaar gespaard, zonder tussenkomst van derden, dus mijn boobs zijn altijd op de 2e plek gekomen.
Nu heb ik al een half jaar een nieuwe vriend en die is zo trots op mij, op wat ik bereikt heb, omdat ik zelf een ***jeugd gehad heb en het toch maar even allemaal geflikt heb!
Dus bij deze iedereen die niet in mij geloofd heeft, :172::165::172::165::172::165::153:
Omdat hij zo proud of me is krijg ik van mijn lieve vriendje eindelijk Boobs4Me (vandaar mijn nickname)

Hij heeft via de mail een kortingsbon gekregen van 600 euro via Groupon en het kostte maar 50 euro ... een korting van 550 euro dus :123:
Dat is altijd lekker, blijf een Hollander natuurlijk he :P
Moet er wel voor naar Brussel, maar so be it ...

Gelukkig heb ik bij mede borstenforummer Yessie hele goede verhalen gelezen ... en belangrijker nog : Supergeweldiggaveonwijsmooie foto's gezien!