Guest Olivia23 Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Mijn pc heeft voorgeschreven 5x per dag arnica gel op mijn borsten te smeren.. Doet iedereen dit? Helpt het goed? Ik vind het nogal vies plakkerig spul hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
guppie Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 hoi hoi...is dat niet dat spul tegen blauwe plekken en spierpijn?De mijne had me tabletten voorgeschreven voor voor en na de operayie...na wat onderzoek blijkt dat het homeopathisch is en er nooit is bewezen dat het iets doet...in tegendeel zelfs....ik heb het daarom niet genomen.MAAR...baat het niet dan schaad het niet zou ik zeggen...dus als jij er een goed gevoel bij hebt gewoon doen!Dan kun je je zelfs nooit iets verwijten.Groetjes Ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Je mag smeren, maar het hoeft niet hoor!! Wees voorzichtig met smeren. dat je niet je kapsel beschadigt Heel lichtjes maar smeren.. al is dat lastig met die plakkerige arnica haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Olivia23 Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Ik vind het maar irritant vies plakkerig spul dus ik smeer het liever niet Dacht dat het misschien helpt je om je huid op te rekken maar als het puur voor de blauwe plekken is laat ik het lekker zitten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Olivia23 Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Hoi! Ik ben nu 4 dagen po en aan de zijkant van mijn borsten zie ik wat streepjes.. volgens mij zijn het geen BH afdrukken. Zou dit striaekunnen zijn? Meerderen hier last van? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Ik heb je nieuwe topic over de streepjes hier eventjes bijgevoegd, anders heb je overal verschillende topics staan en valt het niet meer te overzien voor je zelf kwa antwoorden vrees ik.Hoe is het met je streepjes? Zijn ze inmiddels erger geworden, of zijn ze toch verdwenen?Als je draadjes eruit zijn, en je mag je littekens insmeren dan zou je bio oil kunnen smeren. Ik vond het erg goed helpen tegen het vervagen van de littekens en het soepel houden/maken van de huid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.