Jump to content

Arnica gel?

Guest Olivia23

Recommended Posts

Guest Olivia23

Mijn pc heeft voorgeschreven 5x per dag arnica gel op mijn borsten te smeren.. Doet iedereen dit? Helpt het goed? Ik vind het nogal vies plakkerig spul hahaha

hoi hoi...is dat niet dat spul tegen blauwe plekken en spierpijn?

De mijne had me tabletten voorgeschreven voor voor en na de operayie...na wat onderzoek blijkt dat het homeopathisch is en er nooit is bewezen dat het iets doet...in tegendeel zelfs....ik heb het daarom niet genomen.

MAAR...baat het niet dan schaad het niet zou ik zeggen...dus als jij er een goed gevoel bij hebt gewoon doen!

Dan kun je je zelfs nooit iets verwijten.

Groetjes Ik

Guest Olivia23

Ik vind het maar irritant vies plakkerig spul dus ik smeer het liever niet :P Dacht dat het misschien helpt je om je huid op te rekken maar als het puur voor de blauwe plekken is laat ik het lekker zitten!

Guest Olivia23

Hoi! Ik ben nu 4 dagen po en aan de zijkant van mijn borsten zie ik wat streepjes.. volgens mij zijn het geen BH afdrukken. Zou dit striae

kunnen zijn? Meerderen hier last van?

• 2 weeks later...

Ik heb je nieuwe topic over de streepjes hier eventjes bijgevoegd, anders heb je overal verschillende topics staan en valt het niet meer te overzien voor je zelf kwa antwoorden vrees ik.

Hoe is het met je streepjes? Zijn ze inmiddels erger geworden, of zijn ze toch verdwenen?

Als je draadjes eruit zijn, en je mag je littekens insmeren dan zou je bio oil kunnen smeren. Ik vond het erg goed helpen tegen het vervagen van de littekens en het soepel houden/maken van de huid.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.