Ga naar inhoud

Iemand ervaring met Mentor protheses?


Gast yvonnko

Aanbevolen berichten

Hoi, 4 maanden geleden heb ik mijn bv gehad bij de velthuiskliniek. Ik heb Mentor protheses gekregen. Ik lees dat echt vlak na mijn bv, de arts overgestapt is op Natrelle, omdat die zachter aanvoelen. Ik vind mijn boobs na 4 maanden nog steeds erg hard en baal best een beetje dat ik niet de Natrelle heb gekregen.

Zijn er hier meer mensen met mentor en hoe voelen die? Zijn die naar verloop van tijd nog zachter/natuurlijker aan gaan voelen?

En ik zit eigenlijk ook al een tijd met nog iets; ik wilde graag de bovenkant van mn borsten wat voller hebben. Daardoor kreeg ik de anatomische aangeraden. Maar ik vind het juist erg plat nog aan de bovenkant en als ik foto's zie van ronde protheses zie ik een mooie bolling aan de bovenkant. Ik vraag me soms af of ze niet altijd de anatomische aanraden omdat die 400 euro duurder zijn! Of is dat raar dat ik dat denk :wacko:

Graag jullie mening, thanks! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Vaak krijg je net met de ronde idd meer bolling bovenaan... Wel kan het al eens geprobeert worden met een hoge anatomisch prothese met een extra high profile, dan krijg je ook wat meer bolling, maar de ronde zullen altijd meer bolling geven. BIj wie was jij ook alweer? Moojen? DIe werkt volgens mij namelijk sowieso meestal met anatomisch... dacht ik, als ik me niet vergis

Ik heb zelf Mentor prothesen en ik merk nu nog, na 10 en een halve maand dat ze nog steeds zachter worden. Of de Natrelle zachter zijn weet ik niet eigenlijk.. Geen vergelijkingsmateriaal.... Maar je hebt anatomisch en die hebbben een stuggere gel dan de ronde die ik heb. Maar het zachtwordingsproces zal gelijk zijn. Ook na maanden kunnen ze dus ook bij jou nog steeds zachter worden!

Heb dat nog nooit eerder gehoord eigenlijk, dat Natrelle zachter zou zijn..... Weet wel dat Mentor een extra beschermingslaag heeft, dus dat er nóg minder kans op lekken is.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB, bedankt voor je snelle reactie!!

Dat geeft hoop haha! Ik ga er maar vanuit dat ze nog zachter zullen worden. En dat van die extra beschermingslaag is ook wel fijn om te weten!

Ik was idd bij Mooijen. Ik lees hier ook bijna alleen maar verhalen over haar dat ze anatomisch gebruikt. Naja, nu is er niks meer aan te doen. Wie weet over een paar jaar als ik dan een wissel wil. Dan kan ik altijd nog voor rond gaan. Want ik hoor toch wel vaak dat dames na 1 bv na een aantal jaren voor een wissel gaan.. en voor een maatje groter hihi. Kan ik me zomaar wat bij voorstellen :6:

Liefs, Y.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik me zomaar wat bij voorstellen :6:

haha last van het kleine-tieten-syndroom? :45:

Heb ik ook maanden gedacht: oeh shit, ze zijn eigenlijk nog best wel klein, maar het is een proces. Op een gegeven moment zie je zelf ook in dat het gewoon bij je lichaam past en dat dit nu is wat je hebt en al vele malen groter is dan je voorheen had.

Leg je handen er maar eens op.... Het voelt toch heel anders dan voorheen he ;)

En ja joh, als je over een tijdje groter wilt en er het geld voor hebt, why nog he :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.