Jump to content

Is dit een normale gang van zaken...?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik wou even mijn verhaal kwijt hoor want ik vind het allemaal heel raar hoe het bij mij is verlopen na mn consult...

Na lang zoeken had ik de pc gevonden waarvan ik dacht: Ja, daar wil ik heen! Dit was geworden Frans Straten in het Heyendael kliniek. Ik had hier een afspraak voor het consult gemaakt maar wegens een financiele tegenvaller wist ik dat ik op korte termijn niet geopereerd zou kunnen worden dus had dit consult afgezegd.

Na een week werd ik gebeld door de consulente die zich afvroeg of we nog wat hadden afgesproken om contact te houden. Ik had dus het verhaal uitgelegd en ze zei dat ik daar een betalingsvoorstel kon krijgen en de drempel daar niet hoog is. Dus ik kreeg stiekem weer een beetje hoop en heb weer een afspraak gemaakt. Het consult was prima verlopen, op het einde vroeg hij hoe ik dacht over het betalen in termijnen. Dus ik zei ik dacht aan 1000 vooraf en dan de rest in termijnen. Hij gaf toen als voorbeeld de helft van tevoren en het resterende in een jaar. Ik zou de offerte toegestuurd krijgen en had als operatiedatum opgegeven 13 mei zo mogelijk in verband met de vakantie die ik dan heb.

Daarna heb ik ze nog een vraag gemaild en of ik zo snel mogelijk de offerte zou kunnen krijgen omdat het toch best een kort termijn is. Diezelfde dag kreeg ik nog geen antwoord dus heb de dag erna gebeld. Hier had ze het antwoord op de vraag maar nog niet over de offerte, dat moest ze nog overleggen. Na een week (!) kreeg ik de offerte met als mogelijke datums 14 mei, 21 mei of 28 mei en als voorstel 2000 vooraf en 200 per 2 maanden en de laatste maand 275 en zou het afbetaald zijn in 6 maanden. (deze berekening was dus al een fout want dit moest een jaar zijn anders klopt het niet)

Ik heb toen dezelfde dag teruggemaild dat ik alleen 14 mei zou kunnen ivm herstelperiode en dat de berekening niet klopte.Ook erbij vermeld dat ik liever 1600 vooraf zou betalen en dan 300 in de twee maanden. Dit is dan in dezelfde periode terugbetaald alleen anders verdeeld, precies het voorbeeld wat er zelf werd gegeven bij mijn consult. Na een aantal dagen kreeg ik hierop pas reactie dat dit inderdaad niet klopte en ze even moest kijken of de 14de nog kon. ( ja hallo, ik reageer meteen?!)

Toen kreeg ik daarna 14 mei kan! en de betaling gaat als volgt: dit was dus hetzelfde als de vorige..2000 vooraf en 200 om de twee maanden. Dus ik had nog een keer mijn voorstel gestuurd...

Kreeg ik weer een aantal dagen geen reactie en ja de dagen gaan door.. dus ik weer bellen kreeg ik te horen dat ze nog niet had kunnen overleggen en ze me sávonds terug zou bellen. Om 22:00 kreeg ik een mail dat ze nog niets wist en nu in een vergadering zat en me de volgende dag zou bellen.

De volgende dag heb ik zelf rond 17:00 gebeld en kreeg de voicemail. Normaal gesproken belt ze dan terug maar nu kreeg ik na een uur een mail dat ze bij hun voorstel bleven want ze hadden hun kosten die ze moeten dekken.

Al met al vind ik dit allemaal erg vreemd gegaan, elke keer als ik haar sprak was het van ooh dat komt vast wel goed... en mijn voorstel is gewoon precies zoals het voorbeeld op mijn consult.

Ik wil verder niets zeggen over de pc want die kwam heel erg vriendelijk over en die had echt wel verstand van zaken maar ik vind dit echt heel raar... Ook maakte ik me zorgen dat ik zovaak de voicemail kreeg en er op mails sowieso na dagen werd geantwoord, dan vraag je je toch af als je aan het herstellen bent is het toch fijn als je iemand kan spreken...

Sorry voor mijn lange verhaal maar dit zat me echt in mn maag..;)

Nu dus maar gewoon sparen en even geduld hebben!

Laat me raden...je bent bij diana geweest???????.

Zo ja...google even op haar naam.

Er zullen best mensen zijn die tevreden zijn over haar en hem...maar zij gaat alleen voor het geld.

Hij opereert ook bij andere ziekenhuizen en niet alleen via haar.

Mocht je toch graag bij hem gaan kun je misschien eens kijken of dat via een andere weg te realiseren is.

Pas op met op afbetaling....ik kan heel goed begrijpen dat je liefst zo snel mogelijk geholpen wil worden...maar probeer om het andersom te doen.

Leg zelf die 2000 opzij en die 200 pm.....dan kun je over een tijdje alles in 1 keer doen en betaal je niet nog meer ivm rente ed.

Succes,

Groetjes ik

ok...het klonk echt alsof het via haar was.....dan ben ik te voorbarig geweest.

Feit blijft wel dat je er meer voor gaat betalen ivm rente ed...je zit er dan erg lang aan vast.

Probeer om het om te draaien...misschien ook dat het in belgie beter zal lukken wat prijs betreft....ze betalen daar minder aan de staat als in nederland en mede daarom is het er voordeliger.

Groetjes ik

Ik zou nu geen rente betalen..gewoon het bedrag maar dan in termijnen. En ik had me er toen bij neergelegd dat ik het nog niet zou kunnen maar omdat zij me belde en zei van ja dat deze mogelijkheid er ook was ja dan word het wel aantrekkelijk natuurlijk..En in een jaar er vanaf zijn vond ik ook nog wel aanzienlijk.. Nu ga ik er ook gewoon voor sparen wat ik dus in eerste instantie van plan was maar dit was wel even een domper want het was nu eigenlijk wel heel dichtbij zeg maar ;)

Vreemde gang van zaken idd en goed dat je ervan af gezien hebt!

Stel je voor dat je iets wil vragen over je herstel en ze reageren niet direct of je krijgt de voicemail... moet er niet aan denken...

Lekker sparen meid en een goede kliniek uitzoeken daarna. Tiet zat om hier te zoeken naar goede verhalen haha. ;)

Succes en idd wat Guppie zegt, leg dat geld opzij dat je wilde betalen via die afbetaling, dan heb je het zo bij elkaar.

xxx BB

Ik vind dit helemaal geen normale gang van zaken Chantixx, echt enorm slordig! Als pc en vooral ook als aanspreekpunt van de clienten moet je toch weten hoe belangrijk het voor die clienten is om duidelijkheid te hebben!

Nee gewoon bij de kliniek zelf in Nijmegen.. heb eigenlijk alleen de pc gezien en de consulente via de tel en mail gesproken.

Mja dit vind ik dus al vreemd,je hebt in deze spannende periode veel met haar (consulente)te maken en je weet niet eens wie ze is verder,nooit voorgesteld of wat?

Je zou op je eerste consult aan haar voorgesteld moeten worden............

Nee ik zou me er helemaal niet prettig bij voelen als het nu al zo vervelend loopt......sorry.

Inderdaad erg vreemd allemaal,

Zou net als mijn voorgangsters zeggen.. NIET DOEN! Maar denk dat je zelf al tot deze conclusie bent gekomen, lekker door sparen en naar een goede kliniek gaan die te bereiken is ;)

Ik zelf heb geen problemen gehad met of bij Diana, jammer om te horen. Bij mij liep alles gewoon goed! En Frans Straten vind ik wel een super chirurg!

Maar erg vervelend ...

Mja dit vind ik dus al vreemd,je hebt in deze spannende periode veel met haar (consulente)te maken en je weet niet eens wie ze is verder,nooit voorgesteld of wat?

Je zou op je eerste consult aan haar voorgesteld moeten worden............

Nee ik zou me er helemaal niet prettig bij voelen als het nu al zo vervelend loopt......sorry.

Ja, ik had het consult ook wat later als de meeste.. want ivm werk kon ik niet eerder komen dus denk dat de consulente toen al naar huis was. De pc kwam wel heel vriendelijk over alleen tsja beetje duidelijkheid was wel fijn geweest want ik had de eerste keer het niet voor niks afgezegd.. en toen werd mij wat moois voorgehouden wat later schijnbaar niet eens kan.. :(

• 2 weeks later...

psst, ff goed lezen, het was niet bij Diana ;)

Hahahaaaaa BB ik lees het nu pas!!

Inderdaad zou het ook via Diana Gabriels proberen te regelen. Zie Hello Kitty!

Dan hebbie ook Frans Straten en dat vanaf 2600 euro!

Succes!

• 1 month later...

wat een rare gang van zaken idd... echt niet fijn dit..

ik zou ook allang teruggebeld worden door de pc. Straten.. maar heb ook nog niks gehoord.. is inmiddels alweer een week geleden dat ze dat zei. Ik hoop toch echt wel dat ze in mijn herstelperiode wel bereikbaar zijn!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.