Jump to content

Boobie036 : 25 april 2013 : Dr. v Onselen : ACCZ

Guest boobie036

Recommended Posts

Guest boobie036

Vandaag in Bocholt,door drs van Onselen, een Bv ondergaan: achter de spier met Cereform 430 cc.

Vanaf mijn puberteit ontevreden over mijn borsten (85 kleine A),drie kinderen gekregen en daarna "beetje buik". Eigenlijk mijn hele leven ontevreden,maar te weinig eigenwaarde en andere prioriteiten hielden dit op de achtergrond. Maar altijd, en in iedere situatie, was ik mij bewust dat ik "weinig" had, toch dat leuke jurkje niet zou kunnen dragen en er maar niet teveel bij stil staan.

Enkele weken geleden toch de knoop door gehakt. Met veel vertrouwen (door reviews) in dokter van Onselen, optimistisch naar de OK.

We kregen een uitmuntende dienstverlening door A-klinieken, een perfecte anaesthesist, assistenten en een zeer betrokken pc.

Ik ben erg nieuwsgierig naar het resultaat en het verdere verloop.

Guest boobie036

hallo, ik doe vermoedelijk iets verkeerds. Ik heb een voorstel-stukje geschreven,omdat deze site me erg aanspreekt en al erg heeft geholpen. Maar niemand reageert: wat heb ik fout gedaan?

Hoii boobie036!

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs :1bouncingboobs:

Je hebt niets verkeerd gedaan hoor, je staat er gewoon tussen! Ik denk dat jouw topic even over het hoofd is gezien aangezien er zoveel open staan ;)

Wat fijn dat de operatie goed is verlopen en dat je een goede service heb gehad! Hoe gaat het verder met je, heb je veel pijn?

Rustig aan en veel succes met je herstel :35:

xx Snne

Hi HI!!!

Hoe gaat het met je? ik ben gister geopereerd door dr Selms... borstprothesewissel omdat ze teveel hingen en mijn prothese lek was.

Hoe is het je bevallen? Gr Tanja

Guest boobie036

Hallo Eva2013,

ja ik voel me redelijk, veelspierpijn, nog steeds regelmatig de celebrex en paracetamol: dat houdt het redelijk. Gisteren even het "harnas" uitgedaan: een hele opluchting. En het resultaat is veel belovend! Kan nog weinig doen, en dat past niet erg bij me,maar heb ik graag over voor het "eindelijk"als ruime 40+ trots te zijn op mijn voorkant.

Snne:

ja de pijn is goed te doen,maar ik houd me strikt aan de bewegingen die ik met mijn armen mag doen en niet mag doen.

Ik ben wel blij net te hebben gelezen dat meer dames last hebben van een opgezwollen buik/Dat geeft me moed.

Tanja32:

wat vervelend dat je "weer onder t mes moet".Heel veel sterkte en energie toegewenst.

Met mij gaat t dus wel goed. Alles zoals het is voorgehouden door de kliniek.

Iedereen veel liefs

He Boobie036,

Welkom op het forum. Je heb al veel aan het forum gehad vertelde je? Maar niet eerder je voorgesteld? Ik hoop dat je een goed en snel herstel heb. Veel beterschap.

Groetjes Corine

Hoi Boobie36,

welkom op het forum.

Wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan. Ik hoop dat je herstel verder voorspoedig verloopt.

Ik ben a.s. maandag aan de beurt en mag mij om 10.30 uur melden voor een BV bij de heer Van Onselen.

Ben heel erg zenuwachtig!!!

Groetjes,

Odie

Guest boobie036

Ik ben op 25 april jl in Bocholt door dr v Onselen geholpen. Ik heb veel informatie en bemoediging van deze site gehaald. Daarom wil ik ook "wat terug geven".

OP 25 april dus in Bocholt,door drs van Onselen, een Bv ondergaan: achter de spier met Cereform 430 cc.

Vanaf mijn puberteit ben ik ontevreden over mijn borsten (85 kleine A),drie kinderen gekregen en daarna "beetje buik". Inmiddels ben ik een ruime 40+, eigenlijk mijn hele leven ontevreden,maar te weinig eigenwaarde en andere prioriteiten hielden dit op de achtergrond. Maar altijd, en in iedere situatie, was ik mij bewust dat ik "weinig" had, toch dat leuke jurkje niet zou kunnen dragen en er maar niet teveel bij stil staan.

Op 1 april j.l. zag ik op tv een uitzending over BV op tv. Daarna weer veel gepraat met manlief en de knoop doorgehakt. Hij struinde internet af op kansen en risico's.

Enkele weken geleden toch de knoop door gehakt. Door veel reviews te lezen gekozen voor de ACCZ-kliniek en in het bijzonder voor dr van Onselen, vanwege diens persoonlijke benadering en zijn routine. Met veel vertrouwen iin dokter van Onselen, optimistisch naar de OK.

Op donderdag 11 april een intake gehad bij ACCZ-kliniek in Zeist (Ter Heide). Een uitstekend informatief en dienstverlenend gesprek. Heel veel informatie en ruimte voor vragen en emotie. Het zou een dual pane/ achter de borstspier operatie worden. Toen de pasBH en de verschillende prothesen. Wij kwamen uit op prothese maatje 6. Ik wilde geen Pamela Anderson, maar wel een mooi, zichtbaar en voelbaar resultaat na de BV. Wij spraken onze voorkeur uit voor dr van Onselen. Die werd bij het intake gesprek gehaald en bekeek en adviseerde,op een heel kundige manier. 12 mei zou er een mogelijkheid zijn. Jammer dan zouden we net op vakantie in het buitenland zijn. vOnselen creëerde een extra mogelijkheid op maandag 29 april in Bocholt. Heerlijk,zo snel al!

Maandag 22 april werden we gebeld: er was een extra OK-dag in Bocholt gekomen: wilde ik aanstaande donderdag (25/4) al

geholpen worden? Natuurlijk, zat ik er niet nog een heel weekend tegen aan te hikken.

Ik ben afgelopen donderdag geholpen door dr v Onselen. Ik heb een uitmuntende service gehad, in alle opzichten.

We moesten ons om 09.00 uur melden. We waren op tijd bij de kliniek en werden heel gastvrij ontvangen door een assistent. Koffie voor de begeleider (mijn man) en mooie NT-video's aan de muur. Om 09.15 uur werden we opgehaald door een alleraardigste en zeer kundige assistent. Deze nam ons mee naar een voorbereidingskamer. Zij vertelde ons wat er allemaal ging gebeuren en stelde gerust. Uitkleden op je slipje na en een OK-jas aan. Daarna kwam Dr. Angst (verkeerde naam,maar een perfecte arts!)de anesthesist. Deze vertelde wat er te gebeuren stond, stelde weer gerust, was heel hoffelijk en bracht het infuus in.Hier had ik tegen opgezien, maar hij deed dit zo kundig en routinematig, dat ik het amper in de gaten had.

Daarna kwam dr v Onselen bij ons. We hadden hem al eerder bij de consultatie gesproken. Hij maakte een heel betrokken indruk , was zeer sympathiek en legde nogmaals het verloop uit. Met de OK-jas naar beneden tekende de pc de contouren en andere referentiepunten af en zou ik even later opgehaald worden.

Enige minuten later kwam de anesthesist mij ophalen en nam ik afscheid van mijn man.

Eenmaal op de operatietafel werd het infuus aangesloten, nog een enkel vriendelijk woord en ik was onder zeil (dus ongeveer 10.00 uur). Om 11.10 uur deed ik op de vercuver weer mijn ogen open. Niets gemerkt van de tijd daar tussen. Omstreeks 11.20 uur werd ik naar een tweepersoonskamer. Daar mocht ook direct mijn man ook bij zijn. Een half uurtje later werd een tweede patient binnen gebracht. Ik was wel nog wat suf, maar niet misselijk of duizelig.

dr. van onselen isnog wel 3 x langs geweest en ook de anesthesist ook wel 3 keer. Dat geeft een heel geruststellend en professioneel gevoel. Rond 12.30 uur heb ik een boterham gegeten en koffie gedronken. (Ook koffie voor mn man). Omstreeks 13.30 kon ik even naar de wc (plassen) en werd het ontslag voorbereid.

Nog een uitvoerige uitleg over wat ons te verwachten stond, wat we welen niet mochten doen, een schema voor de pijnstillers (celebrex) en paracetamol.

Rond 15.00 uur werd ik met een rolstoel naar de (ondergrondse) parkeergarage gereden en in de auto geholpen. Onderweg naar huis (1 1/2 uur rijden) geen enkele last gehad.

1 PO

De eerste nacht slecht geslapen, pijn en onzekerheid.

De tweede dag ging al beter. Bij de thuiszorgwinkel (Vegro) nog e.e.a. gehaald (een rugsteun voor in bed, een toiletverhoger, een bedtafeltje en een douchkruk). Nouja, eigenlijk laten halen). Dit had ik beter tevoren kunnen halen. Ik heb vooral de 2e nacht veel beter geslapen toen ik de ruggensteun beschikbaar had.

Ik heb de eerste nacht slecht of bijna niet geslapen. Vooral omdat ik geen houding kon vinden en behoorlijk pijn had.

2 PO

De tweede nacht heb ik van 23.00 uur tot 08.00 uur geslapen. Even tussendoor wakker voor pijnstilling.

Vandaag gaat t al meer ontspannen. Mijn borsten rekken nog wel en dat is pijnlijk.Soms moet ik even bewegen, even lopen en doe dan mijn rekoefeningen.

3 PO

Ik heb de derde nacht (= afgelopen nacht) slecht of bijna niet geslapen. Vooral omdat ik geen houding kon vinden en behoorlijk rugpijn had.

Vandaag gaat t al meer ontspannen. Mijn borsten rekken nog wel en dat is pijnlijk. Soms moet ik even bewegen, even lopen en doe dan mijn rekoefeningen.

Ik heb enkele foto's in een album geplaatst.

Ik ben nog wel heel nieuwsgierig naar het vervolg, maar ben zeer optimistisch. Ik kijk nu al anders in de vrouwenbladen, naar leuke jurkjes enz enz.

Ik wens alle "lotgenoten" een zelfde service toe, als ik heb mogen ervaren.

Iedereen veel succes, energie en liefs,

een trotse ik

Heb even je voorsteltopic hier bij gevoegd.

Je tekst is nogal wat knip- en plakwerk geweest, te zien aan de verschillende lettertypes. ;)

En je tekst is bijna op dezelfde manier geschreven als accz hun tekst opmaakt haha. Je zou zo voor ze kunnen gaan werken.

Een goed herstel verder!

xx BB

Gefeliciteerd met 'de meiden'. Ziet er netjes uit. Ik ben zelf ook door dr. Van Onselen geopereerd en heb net als jij een prettige ervaring gehad in Bochelt.

Grappig.. Ik herken je verhaal. Jarenlange wens, maar idd door andere prio's naar achteren geschoven. En ook als 40+ ben ik eindelijk erg trots :)

Geniet ervan en ik wens je een voorspoedig herstel.

Groetjes!

Guest boobie036

Hallo Odie40,

ik begrijp je nervositeit hoor,het is ook niet niks. Ik hoop dat je uit mijn verslag op maakt dat je in hele goede handen bent. Zodra je daar binnen stapt voel je je op je gemak. Voor het laatste restje zenuwen zijn daar hele lieve assistenten.

Heel veel succes en energie morgen,

liefs

Guest boobie036

Hallo Best Boobie,

ja je hebt gelijk: ik had eerder al met wat kleine berichtjes gereageerd op anderen. Later begreep ik dat het meer de bedoeling was dat je eigen verslag maakt. Daarom heb ik die berichtjes samengevoegd tot dit onderwerp. Mocht dit nog niet de bedoeling zijn, lees ik graag je suggesties.Overigens mijn complimenten voor deze zeer behulpzame site!

Guest boobie036

ik zit nu in dag 4 en er verandert veel. De pijn is bijna weg uit mn borsten. Nog wel wat strak in t vel en nu vooral jeuk. De rugpijn is veel minder. Heb vandaag al de dermatix silconen gel op kunnen laten halen, heb ik die alvast. Ik zie nog wel op tegen de nacht. Ik heb in overleg met de apotheker de paracetamol los gelaten en nu s á vonds 1 aleve 550 voor de nacht.

• 2 weeks later...

Ha,

Ik heb even een vraagje. Ik zit te twijfelen tussen ACCZ en de Welness, ik vind de prijs erg belangrijk. Bij Welness is het nu 2400 euro, hoeveel heb jij betaald bij het ACCZ? Vind het zo wazig op die website!!

Alvast bedankt he!

Groet,

Uus

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.