Guest Olivia23 Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Ik ben gister geopereerd en mijn borsten staan vrij strak, maar dat is logisch natuurlijk. Ik vroeg me af hoe ik weet of ik vocht vasthou? Ze zijn nu nl de perfecte grootte dus ik hoop dat ze niet nog heel veel slinken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Dat merk je aan bijvoorbeeld een opgezwollen buik,wat dikkere enkels misschien en van boven zie je wat zwelling denk ik?Gewoon zowiezo thee drinken is heel goed,om de narcose stof te verwijderen uit je lichaam,en het voordeel ook is dat het vocht sneller verdwijnt als je veel drinkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Olivia23 Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Dankjewel voor je antwoord vlinder Opzich heb ik aan de bovenkant niet echt zwelling.. En drink liters thee dus komt goed denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
masrya Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Dankjewel voor je antwoord vlinder Opzich heb ik aan de bovenkant niet echt zwelling.. En drink liters thee dus komt goed denk ik Ik ben nu 2 dagen po, en moet vandaag ontzetten veel plassen.. dus mocht je vocht vast houden komt dat er ook wel weer uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.