Jump to content

borstvergroting met fibroadenoom

Recommended Posts

hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaring met bruno de meyere, en met een borstvergroting laten doen met een fibroadenoom (verkleving van het borstweefsel) is bij mij maar heeeeeeeel klein bobbeltje een paar millimeter.

graag hoor ik wat van jullie!!

hahaha gekke guppie

Hoi Eefjee

Welkom op het forum!!

Dr. de Meyere is idd een heel goede pc, weet ik uit ervaring. Er zijn ook veel verhalen over hem te vinden hier op het forum, als je zoekt via de zoekbalk rechtsboven!

Of hij ook ervaring heeft met een fibroadenoom weet ik niet, maar dat lijkt me wel. Je zou altijd eens op consult kunnen gaan. Het is een hele rustige fijne man, en hij maakt prachtige boobs :)

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Hoi,

Ik heb zelf ook een kleine fibroadenoom en ga een bv laten doen. Het is tijdens mijn consult wel ter sprake gekomen dat het er zit, maar er is niks gezegd over consequenties voor de operatie of iets dergelijks. Ik ga er dus vanuit dat het geen verschil maakt( dit is wel bij een andere pc). Ben op dat moment helemaal vergeten te vragen of het zichtbaar kan worden, waar ik zelf een beetje bang voor ben. Ik ga dit nog even navragen bij de kliniek.

groetjes

hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaring met bruno de meyere, en met een borstvergroting laten doen..

graag hoor ik wat van jullie!!

Nou met Bruno heb ik ook ervaring,vrij recent zelfs ;) Lijkt me dat je het hem gewoon kunt vragen. Ik vond hem in ieder geval heel kundig en vriendelijk,en voor zover ik nu kan beoordelen heeft hij bij mij goed werk geleverd :D

Veel succes en plezier in de aanloop naar je bv! Als je vragen hebt,stel ze vooral,er is altijd wel iemand met een antwoord.

• 2 weeks later...

Dank jullie wel! Ik heb 26juni een afspraak bij Bruno demeyere! Spannend! Ben inderdaad ook benieuwd of het bobbeltje dan zichtbaar word! Maar we hebben een afspraak dat is het begin. Wil graag van een à Noor een mooie c, hoop dat in, dat voor me kan doen.

Hoi Eeffjee,

Wat toevallig, ik heb in mijn rechter borst ook een fibroadenoom van enkele mm, in verband met mijn geplande borstvergroting vroeg ik me af of deze verwijderd zou kunnen worden door de pc, hij vertelde me dat als ik er geen last van had het beter kan laten zitten aangezien het een deuk kan veroorzaken als hij deze weg haalt.

Groetjes Lou

Hoi! Ik had een paar jaar voor mijn bv een fibroadenoom laten verwijderen door mijn gynaecoloog (was immers wel de grootte van een knikker), was toen kleine ingreep; mijn pc heeft me nu gelukkig geopereerd langs hetzelfde litteken (tepelrand). Ik heb er dus geen ervaring mee met als je fibroadenoom er nog in zit, maar gewoon even vragen aan je pc. succes ermee!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.