Anja V Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Woensdag 14 dagen geleden op eerste consult geweest bij Dr.Dedoncker hij gaf me enorm veel vertrouwen en luisterde ook echt naar wat ik graag wilde en heeft de beste prothese voor mijn figuur uitgezocht. Was ook al op consult geweest bij dokter Vissers ùaar voelde me niet goed bij dit gesprek, was heel kort en luisterde niet naar wat ik eigenlijk wou. Ben woensdag 24 april geopereerd door Dr. Dedoncker en super content van het resultaat de pijn valt ook enorm goed juist wat in mn linkerborst en deze is ook een beetje gevoelloos maar verder gaat het heel goed. Volgende week donderdag moet ik op eerste controle gaan. Ben echt blij dat ik bij Dr.Dedoncker terecht gekomen ben hij geeft echt vertrouwen zowel voor als na de operatie! Veel Dank aan Dr.Dedoncker!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
masrya Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Hoi Anja, Welkom op het forum! Goed van je dat je je gevoel gevolgd hebt, met een tevreden resultaat lees ik Veel plezier met je nieuwe borsten en een goed herstel gewenst! X Masrya Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Hoi Anja,Hoe gaat het nu met je? Begint het gevoel in je linkerborst alweer wat te beteren?Ben je in Vilvoorde geweest trouwens? Ik heb dit nu in je titel vermeld, maar ik heb geen idee of dit juist is.Goed herstel verder!grtjs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.