smalleke1982 Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Ik ben op zoek naar een goeie pc in oost-vlaanderen en mensen die hier ervaringen mee hebben.Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nalaa Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 ik weet een goeie zitten maar dta is in Kortrijkben zelf bij hem in behandelingdr dewalssche ,super goeie arts en menselijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
smalleke1982 Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 Hey Nalaa bedankt voor je reactie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Uhm oost-vlaanderen... waar moet ik dat zoeken?Is dat in de buurt van Gent? Zolder? Genk? (ja sorry hoor, ben ff het spoor bijster haha)xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
smalleke1982 Posted May 3, 2013 Author Share Posted May 3, 2013 Regio gent , oudenaarde enz Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Oke, dan zou ik zeker een consult plannen bij dr. de Meyere in Gent. De kliniek heet Artemedis. Ik ben zelf bij hem geopereerd en ben zeer tevreden over hem. Ondertussen zijn er heel wat ervaringsverhalen te lezen hier, allemaal positief, zover ik weet xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
smalleke1982 Posted May 4, 2013 Author Share Posted May 4, 2013 bedankt voor je reactie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charke Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Hey, zelf ben ik ook geopereerd door dr demeyer in artimedis Gent,kan ook alleen maar positief zijn over hem Daar ben je in goede handen,geen enkele vraag is hem teveel ook en in Oudenaarde is dr Vandeputte ook een heel goede chirurg Link to comment Share on other sites More sharing options...
smalleke1982 Posted May 13, 2013 Author Share Posted May 13, 2013 Hey Charke , van dr Vandeputte hoorde ik idd ook al. Zal eens bij een paar verschillende gaan luisteren. Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuna Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Hoi Smalleke,Ik word 11juli geopereerd door De Meyere!Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
smalleke1982 Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 Hoi Yuna dat is aftellen dan! Ik ga 21 juni binnen bij dr Vandeputte! Ben echt benieuwd maar het wachten duuuuuurt Zal wel normaal zijn zeker ! Veel succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuna Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Wachten duurt eeuwig haha....ook al s het nog maar 5,5 weken bij mij, het lijkt een eeuwigheid haha.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest *c* Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Hey smalleke, Ik ben 11 dagen geleden geholpen door Dr Demeyere. Ik kan alleen maar positief zijn Een aanrader hoor!! Succes met je zoektocht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Hey, ik las in een ander topic dat je morgen geopereerd gaat worden! Zal ik van dit topic je operatieverslag topic maken? Als je me dan wel nog even zegt in welk ziekenhuis je gaat Heel veel succes morgen!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lau88 Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 heel veel succes morgen en succes met het niet roken, of in ieder geval minder haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaatje26 Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Veel succes..Xxx vlinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
smalleke1982 Posted June 23, 2013 Author Share Posted June 23, 2013 Hier ben ik weer. Ik heb mijn operatie gekregen in het ziekenhuis van oudenaarde. Toen ik 's morgens binnenkwam op het afgesproken uur werd ik meteen klaar gemaakt en naar de operatiezaal gebracht. Dit was best wel goed zo!Kon ik verder ook niet nadenken. Iedereen kwam zich voorstellen in de OK wat ik ook wel rustgevend vond. Toen ik wakker werd was ik even enorm misselijk maar na een half uurtje was dit helemaal verdwenen. Vanaf toen ging alles vrij goed! De pijn was goed onder controle en de dokter was ook zeer tevreden over de operatie. Ondertussen ben ik thuis sinds gisteren en heb ik iets meer pijn aan de wonden. (in de huidplooi , dicht gelijmd) maar al bij al valt het zeer goed mee! Ik ben tevreden met het resultaat en ze voelen al echt aan alsof het mijn eigen borsten zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest *c* Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Hoi Smalleke! Proficiat met je nieuwe boobs! Wat is het snel gegaan! Geweldig dat ze al helemaal aanvoelen als van jezelf! De pijn is eventjes vervelend natuurlijk, maar gelukkig ervaar je het als draaglijk. Ben wel benieuwd wat je juist gekregen hebt: hoeveel cc, type protheses en voor of achter de spier? En misschien zien we binnenkort wel eens een foto verschijnen!! Liefs *c* Link to comment Share on other sites More sharing options...
smalleke1982 Posted June 23, 2013 Author Share Posted June 23, 2013 Ik heb Sebbin , profil semi modéré, gevuld met siliconegel, met ruw oppervlak, voor de borstspier,295cc rechts en 270cc links. Meer ging ook niet bij mij want dan zou je ze voelen zitten.Ze beginnen nu al iets soepeler aan te voelen. Juist straks iets op de wonden leggen denk ik om het schuren van de bh tegen te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Zo hey, dat gaat wel heeeeeeeeeeel snel bij jou dat ze nu al eigen aanvoelen en al zachter worden Gefeliciteerd met je boobies! Een goed herstel! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
smalleke1982 Posted June 23, 2013 Author Share Posted June 23, 2013 Ja best wel snel! Ik heb nog wel dove plekken maar de rest voelt helemaal van mezelf Deze namiddag is het zelfs zeer goed gegaan ! Moet mezelf inhouden om niet teveel te doen en te rusten. Heb zo al terug een paar kledingstukken aan gedaan en das wel lachen! Sommige zijn stukken mooier maar sommige zijn echt nimmer mooi , das wel raar Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissJones Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Gefeliciteerd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjelot Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Proficiat en geniet er lekker van. Je herstel begint in ieder geval goed:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
smalleke1982 Posted June 24, 2013 Author Share Posted June 24, 2013 Vandaag terug op controle geweest voor de eerste keer. Hij zei dat het super goed ging en dat ik helemaal niet veel zwelling had! Volgende week terug op controle voor de lijm te verwijderen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.