Jump to content

Smalleke1982 : 21 juni 2013 : Dr. Vandeputte : ziekenhuis Oudenaarde

Recommended Posts

Oke, dan zou ik zeker een consult plannen bij dr. de Meyere in Gent. De kliniek heet Artemedis.

Ik ben zelf bij hem geopereerd en ben zeer tevreden over hem. Ondertussen zijn er heel wat ervaringsverhalen te lezen hier, allemaal positief, zover ik weet :)

xx BB

Hey, zelf ben ik ook geopereerd door dr demeyer in artimedis Gent,kan ook alleen maar positief zijn over hem :) Daar ben je in goede handen,geen enkele vraag is hem teveel ook en in Oudenaarde is dr Vandeputte ook een heel goede chirurg

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hey smalleke,

Ik ben 11 dagen geleden geholpen door Dr Demeyere. Ik kan alleen maar positief zijn :) Een aanrader hoor!!

Succes met je zoektocht!

• 2 weeks later...

Hier ben ik weer. Ik heb mijn operatie gekregen in het ziekenhuis van oudenaarde.

Toen ik 's morgens binnenkwam op het afgesproken uur werd ik meteen klaar gemaakt en naar de operatiezaal gebracht. Dit was best wel goed zo!Kon ik verder ook niet nadenken.

Iedereen kwam zich voorstellen in de OK wat ik ook wel rustgevend vond.

Toen ik wakker werd was ik even enorm misselijk maar na een half uurtje was dit helemaal verdwenen.

Vanaf toen ging alles vrij goed! De pijn was goed onder controle en de dokter was ook zeer tevreden over de operatie.

Ondertussen ben ik thuis sinds gisteren en heb ik iets meer pijn aan de wonden. (in de huidplooi , dicht gelijmd) maar al bij al valt het zeer goed mee!

Ik ben tevreden met het resultaat en ze voelen al echt aan alsof het mijn eigen borsten zijn :)

Hoi Smalleke!

Proficiat met je nieuwe boobs! Wat is het snel gegaan! :)

Geweldig dat ze al helemaal aanvoelen als van jezelf!

De pijn is eventjes vervelend natuurlijk, maar gelukkig ervaar je het als draaglijk.

Ben wel benieuwd wat je juist gekregen hebt: hoeveel cc, type protheses en voor of achter de spier?

En misschien zien we binnenkort wel eens een foto verschijnen!! ;)

Liefs

*c*

Ik heb Sebbin , profil semi modéré, gevuld met siliconegel, met ruw oppervlak, voor de borstspier,

295cc rechts en 270cc links. Meer ging ook niet bij mij want dan zou je ze voelen zitten.

Ze beginnen nu al iets soepeler aan te voelen. Juist straks iets op de wonden leggen denk ik om het schuren van de bh tegen te gaan.

Ja best wel snel! Ik heb nog wel dove plekken maar de rest voelt helemaal van mezelf :)

Deze namiddag is het zelfs zeer goed gegaan ! Moet mezelf inhouden om niet teveel te doen en te rusten.

Heb zo al terug een paar kledingstukken aan gedaan en das wel lachen! Sommige zijn stukken mooier maar sommige zijn echt nimmer mooi , das wel raar :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.