Ga naar inhoud

Gister een ooglidcorrectie laten doen.


twijfelientje

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Er staan wat oudere onderwerpen hier dus ik dacht ,kom laat ik mijn ervaring even delen over een ooglidcorrectie.

Ik heb echt zenuwen gehad maar de ingreep was in 20 minuutjes gedaan onder plaatselijke verdoving.

Zelfs de verdovingsprikjes vallen heel erg mee, ik voelde ze in ieder geval niet.

het enige wat ik voelde toen hij bezig was was een beetje warmte en rook af en toe een verbrand luchtje

met het hechten voelde ik een heel klein steekje maar verders niks.

Na afloop ging ik nog op een bedje liggen met een koelbril op en daarna kreeg wat te drinken en na een half uurtje mocht ik naar huis,

Nou is het me heel erg meegevallen en zou ik het zo weer doen ..bij wijze van dan he

je moet de eerste weken niet bukken ,geen druk op je hoofd dus ook niet zwaar tillen en de eerste nachten is het ook handig om met 2 kussens te slapen zodat je hoofd een beetje rechtop blijft. verders als je in de zon loopt een zonnebril op doen. voelt ook wel lekker beschermend als je ogen bedekt zijn vind ik.

Ik moet zeggen dat ik nu op een chinees lijk want mijn ogen zijn echt klein en dik maar de blauwe plekken vallen heel erg mee en pijn heb ik totaal niet gehad , niet tijdens en niet na de behandeling. wel voel ik het trekken omdat de pleistertjes zo strak zitten maar ik ga er van uit dat alles mooi word en ik heb permanente make up en mijn eyeliner streeppie is ook gelijk weer mooi hoog haha LOL ,Volgende week terug om de pleisters en hechtingen te laten vewijderen en dan genieten van mijn mooie "gelifte"ogen :D:3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Leuk dat je deze ervaring ook wilde delen!! Gelukkig dat het allemaal zo mee is gevallen. T klinkt mij net mijn correcties die ik heb gehad onder plaatselijke verdoving, die vieze verbrande lucht is nog het ergst ;) Geniet lekker van je mooie gelifte ogen, en super dat nu je eyeliner ook veel mooier uitkomt.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuk om zon verslagje eens te lezen idd!

Ik ben vast ook een keer aan de beurt,hihi.

Mn man had t er al eens over dat te willen laten doen als t echt nodig zal zijn.

Misschien niet handig om t tegelijk te laten doen hahaha,want dan zien we allebei tijdelijk slecht ,hahaha.

Kunnen we elkaar niet helpen .

Maar hij mag wel eerst............ :45: weet ik meteen of t meevalt.



ps heb je er fotos van,lijkt me leuk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik haf gevraagd of het niet tegelijk kon met de boobs maar dat ging...je moet er wakker voor zijn werd mij verteld.

Super dat het je zo goed is bevallen...ik ehb ook permanente eye-liner maar die moet ik soms ver zoeken nu...hahahaha

Groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik haf gevraagd of het niet tegelijk kon met de boobs maar dat ging...je moet er wakker voor zijn werd mij verteld.

Super dat het je zo goed is bevallen...ik ehb ook permanente eye-liner maar die moet ik soms ver zoeken nu...hahahaha

Groetjes ik

Rolingstone heeft in Brazilie toen wel samen met haar bv een ooglidcorrectie gehad.. Maarja.. dat was Brazilie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:4: Ik wilde ook het liefst tegelijk met de bv omdat ik dacht , als ik toch onder narcose ben dan durf ik het wel .

hij zei dat het geen probleem was maar ze doen het liever zo omdat tijdens de narcose je aangezichtsspieren verslappen en dat ze nauwkeuriger dus mooier kunnen werken met een plaatselijke verdoving.

Ik moest me wel ontspannen want je mag dan wel verdoofd zijn maar ik trilde in het begin met me ogen dus ik dacht eerst ja zie je wel , dit kan ik niet en zal ik wegrennen maar je ontspant vanzelf wel.

Ik heb thuis nog gekoeld om het uur en de volgende dag niet meer , Ik heb geen pijnkillers gebruikt want was niet nodig en heb echt geen pijn gehad op af en toe wat wazig zien door de tv of me laptop .

Het is nu dag 5 en ik wil zo graag zien hoe het is geworden want je ziet het niet goed met de pleisters erop dus nog tot donderdag wachten en ja ik ben ook een proefkonijn want ze willen eerst zien hoe het bij mij uitpakt hahhaha

Ik zal een voor en na fotootje plaatsen als het wat hersteld is.

:125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Twijfelientje,

Dank voor je gedetailleerde verslag. Ik twijfel ook al zo lang of ik een ooglidcorrectie moet laten uitvoeren. Maar jouw verhaal doet me hier een heeel stuk positiever over denken. De ooglidcoorectie is een eenvoudigere en snellere ingreep als ik steeds dacht.

Ziet het er ongeveer zo uit straks denk je?

ooglidcorrectie-resultaat.jpg

ooglidcorrectie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tjeisje :20::20:

Als je er zo uit ziet heb je je volgens mij bij een slager laten behandelen, egt te erg :154:

Ik zou het niet durven doen als ik dit als een voorbeeld zou zien hoor.

Het kan makkelijk dat je ook nog flink blauw word maar ik vind dit voorbeeld op de foto er vreselijk ujitzien , het is ook heel lelijk gehecht en ik denk dat deze vrouw heel veel pijn heeft gehad.. Ik zal even een fotootje zoeken van me ogen na de operatie dan kun je zien hoe het bij mij er uit zag na de operatie.. :)

Heb je al een afspraak of ben je nog aan het rondkijken om je ogen te laten doen?

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh daar ben ik ook over aan het nadenken over een ooglidcorectie. Ik heb ook echt een vermoeid gevoel en kan het velletje echt goed beetpakken zeg maar. Na hoeveel dagen zie je er niks meer van? Praat je dan echt over weken of een paar dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik heb net wat fotootjes van na de behandeling op me profiel geplaatst dus je kunt kijken hoe het bij mij eruit zag,, na een week als de hechtingen eruit zijn mag je weer make up gebruiken dus dan kun je als je wilt oogschaduw opdoen eventueel.

ik zal binnekort ook een voor en na neerzetten , :D

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.