Juliette Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Hey meiden,vandaag was een heerlijk warme dag en dan begint het bij mij te kriebelen om nieuwe kleren te kopen.Mijn vraag is of jullie nog steeds al jullie kleren kunnen dragen van voor de borstvergroting of is er heel wat dat je niet meer kan dragen?Ikzelf heb maat XS en weet niet goed of ik verder XS koop of toch meteen naar S?Wat zijn jullie ervaringen?Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
guppie Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 ik denk dat dat geheel afhankelijk zal zijn van het model kleding dat je wil aanschaffen.misschien eerst even in winkels gaan passen voor je on line iets koopt.succes, gr ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeepbelx Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 wel ik droeg altijd S, maar neem nu toch eerder M hangt beetj van het model af natuurlijk, als het voor decollete te showen is, mss toch zelfde maat houden, maar het kan wel zijn als je dezelfde maat blijft nemen dat je tshirt korter zal hangen na de bv omdaj groter voorgeveltj hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Ligt ook een beetje aan wat het voor kleding is. Stretch truitjes rekken wel mee, stugge bloesjes zouden ineens niet meer dicht kunnen misschien. Ik pas in principe alles nog wel, sommige dingen doe ik een strak hempje onder omdat ik ineens een diepere decollete heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francien Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Bij mij is het nu andersom: ik heb de prothesen laten verwijderen en ik heb nu weer alle kleding, dus onder-en bovenkleding, in maatje 36.Na mijn bv kreeg ik toch wel "problemen" met het kopen van kleding: wat ter hoogte van mijn middel keurig paste kreeg ik met geen mogelijkheid dicht bij mijn boezem. En andersom ook: wat paste bij mijn borsten hing als een hobbezak rond mijn middel en bij mijn schouders.In de winter was het niet zo'n groot probleem, bij truitjes sloot het allemaal gewoon wel aan, maar in de zomer was het echt lastig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Ik moet wel opletten met bepaalde kleding nu,ik heb altyd M gehad,maar moet nu toch wat vaker naar de L grijpen vooral met van die voile blouses,anders kom ik er echt niet in.De stretch tops kunnen nog wel in maat M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Hoi meis, Heb nog al wat CCs gehad en moest daarom wel aardig wat nieuwe shirtjes kopen Niet dat ik dat erg vond hoor, haha! Nieuwe boobs hebben nieuwe shirtjes nodig De stretch shirtjes passen nog wel hoor, alleen katoenen shirtjes etc niet meer. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliette Posted April 29, 2013 Author Share Posted April 29, 2013 Merci iedereen !!Zal me proberen in te houden tot na de bv maar af en toe eens zondigen mag nog hé Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.