Andrea1983 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Hallo dames,Daar ben ik weer eens. Voor mij staat weer een ritje Belgie op de planning. Ondanks dat ik een aantal weken geleden al op nacontrole ben geweest, bleef toch het feit dat ik het idee heb dat de protheses soms gedraaid zitten me niet lekker zitten. Ik heb toen met Plovier besproken en hij vertelde dat het eigenlijk niet zou moeten kunnen, op dat moment zaten ze ook gewoon goed en hij was erg tevreden.Van het weekend had ik weer een "rare" borst. Toen heeft mijn foto's gemaakt en de dag erna toen de prothese weer goed zat heeft hij opnieuw foto's gemaakt. Ik heb ze in een overzichtje gezet en gemaild naar de kliniek. Plovier wil me toch weer terug zien op consult....Ik heb de foto's bij dit berichtje gevoegd en ben zeer benieuwd naar jullie reacties/ toevoegingen/ ervaringen en ben benieuwd of jullie de verschillen ook zien. De rechterborst is steeds de "goede" op de foto.Liefs Andrea Link to comment Share on other sites More sharing options...
guppie Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 hoi hoi andrea,Bij jou ook een gedoe dus.ik vind bij de enkele foto de meest rechtse foto het mooist, daar is de vorm ook mooi.succes als je terug gaat en laat je niet af schepen he.Groetjes Ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 Hoi Gup,bedankt voor je reactie. De rechtse is ook hoe hij hoort te zijn, daar zit de prothese "goed". Maar ik vind het zo gek, want het zou niet moeten kunnen volgens mij....Jij hebt ook een gedoe las ik met de verkeerde protheses! Ik hoop dat je resultaat wel mooi wordt!Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Ik zie er werkelijk niets verkeerds aan,maar zal wel kippig zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Hey Andrea Dus toch! Je gevoel was al die tijd goed! (of was het niet die borst die de hele tijd problemen veroorzaakt heeft.. wel toch? Wat ontzettend vervelend dit! De prothese zou niet op deze manier mogen bewegen..... Hij zou nu vast moeten zitten. Die pocket is te groot, lijkt me...... Dan kan de prothese blijven kantelen..... Ik ben heel benieuwd wat Plovier gaat voorstellen... Lijkt mij dat hij inwendig moet hechten om je pocket wat te verkleinen.... maar denk van de andere kant ook dat hij dat niet zal voorstellen..... Meid wat een gedoe.... shit zeg! Ik hoop dat Plovier dit heel goed voor je gaat oplossen en dat je daarna kunt gaan genieten! Je mag geen last van je boobs hebben, dat is niet de bedoeling. En ze mogen zeker niet iedere dag een andere vorm hebben, zoals bij jou op de foto's..... Sterkte!! Wanneer moet je terug? En idd.. laat je niets wijsmaken! xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 Vlinder, op het eerste oog is er ook niets mis aan hoor, alleen als je goed kijkt naar de bolling aan de bovenkant van de borst dan zie je het verschil. Als de prothese gekanteld zit dan voelt het helemaal plat aan de bovenkant en aan de onderkant zitten dan allemaal rare bobbels zeg maar, voelt heel onregelmatig.Bb, ben blij dat jij het wel ziet. Ik dacht ook steeds, ik zal wel gek zijn. Maar het gekke is dus dat beide borsten dit doen, niet elke dag of elke week, maar af en toe. Het gebeurt in bed, waarschijnlijk doordat ik deels op mijn buik slaap, daardoor draait hij waarschijnlijk de nacht erna weer terug. Maar dat zou toch niet mogen??? Ik heb zelf ook al gedacht dat de pockets te groot zijn, maar ja, of Plovier dat ook vindt.Hij wil me graag zien. Ik twijfel een beetje wanneer ik terug ga, ik ben nog geen maand terug op controle geweest en toen vond hij dat alles prima was, dus als ik op een dag ga dat mijn protheses goed zitten dan zal hij er aan de buitenkant niks bijzonders aan kunnen zien of voelen. Dus ik ben bang dat ik weer zonder iets concreets naar huis wordt gestuurd. Als ik op controle ga dan zal het in juni worden, hij stelde 29 april voor, maar dan heb ik nachtdienst, dus dan kan ik niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
guppie Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 hoi hoi,maak steeds als ze gekanteld zijn een foto er van met een camera waar een datum op staat.Mocht het dan zo zijn dat je op de dag van de controle geen kanteling hebt kun je die in ieder geval overleggen.De meeste telefoons met camera zetten er een datum en tijdstip bij als je geen fototoestel hebt wat dat ook doet.Succes...Groetjes ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 Ik heb al eerder eens met mijn telefoon foto's geprobeerd te maken, maar als ik het zelf doe krijg ik het niet vanuit een goede hoek, maar dan vraag ik mijn man wel, is idd wel handig om steeds foto's te maken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Nou ben reuze benieuwd wat Plovier zegt......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
guppie Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 hoi hoi,ik weet niet of je een ipad hebt toevallig maar die kunnen ook best mooie foto's maken.Je man laten doen is nog handiger...hahaSucces Gr ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 Ja, ik ook Vlinder. Ik heb hem de foto's gestuurd, maar hij wil het in het echt zien, probleem is alleen dat het waarschijnlijk op de dag van de controle niet verkeerd zal zitten, meestal is het maar 1 of 2 dagen en dan draait hij weer goed zeg maar. Ben bang dat hij er weinig aan zal kunnen zien op dat moment Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Dat met die datum op de foto, daar dacht ik ook meteen aan. Echt ELKE keer als ie verkeerd zit foto met datum erop maken Andrea. Zo kan hij ook ZIEN hoe frequent het is en dat je er echt last van kunt hebben! Neem al die foto's mee Hm.... ik zou ook niet te lang wachten... Tenzij hij zegt: bel me op de dag dat ze verkeerd zitten en kom diezelfde dag langs (als dat binnen je eigen rooster past? ) Misschien dat dat een afspraak kan zijn? Dan kan hij tenminste zien hoe het er in het echt uitziet.... xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Jeetje wat vervelend voor je meis... Hopen dat jullie tot n goede oplossing kunnen komen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted May 4, 2013 Author Share Posted May 4, 2013 Het is erg lastig voor mij met mijn gezin, fulltime baan en opleiding om stel op sprong naar België te rijden. Ik heb nog wel terug gemaild met de twijfel over een controle omdat ik bang ben dat hij er toch niets aan kan zien als ze goed zitten. Maar hij wil me toch terug zien, dus ik ga ik juni een afspraak maken. Ik moet nog even mijn werkrooster afwachten. Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Tsjee, wel spannend en erg vervelend. Wel heel raar dat ze er steeds zo anders uitzien, want ze verschillen echt duidelijk op de foto's. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Hoi meis,Heb je al eens geprobeerd om 's nachts met een sportBH ofzo aan te gaan slapen.?Dan heb je ondersteuning en kunnen de prothese waarschijnlijk niet zo gaan kantelen.Ik slaap 's nachts ook met iets van ondersteuning aan.X Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Hoi meis,Heb je al eens geprobeerd om 's nachts met een sportBH ofzo aan te gaan slapen.?Dan heb je ondersteuning en kunnen de prothese waarschijnlijk niet zo gaan kantelen.Ik slaap 's nachts ook met iets van ondersteuning aan.XDat is natuurlijk een oplossing, voor tijdelijk....Maar niet een lange-termijn oplossing, lijkt mij.. Het zou zónder moeten kunnen...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted May 4, 2013 Author Share Posted May 4, 2013 Vind het zo vreselijk om met een bh aan te slapen!! Was zo blij dat die weer uit mocht. Waarschijnlijk zal het wel helpen, want het is wel begonnen toen ik de kliniekbh uit mocht na 6 weken. Maar wat BB zegt, het zou toch zonder moeten kunnen Maar wel lief dat jullie mee denken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Oh nee zo bedoelde ik het niet Ik bedoelde het als iets tijdelijks tot Plovier het gefixed heeft. Er dient inderdaad iets aangedaan te worden, dat ze kunnen kantelen geeft aan dat er waarschijnlijk te veel ruimte is (ontstaan), lijkt me. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 Even een kleine update. De protheses kantelen nog steeds en ook heb ik problemen met mijn rechterborst. De rechterborst is ineens een stuk groter dan de linker en vooral nog steeds pijn aan die kant. Ik heb een afspraak staan op 15 juli bij dr. Plovier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Pf meid, hey houdt maar niet op he Kun je echt niet vroeger, lijkt me niet dat je hier nu nog eens een maand mee hoort rond te lopen... Verl sterkte X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Jeetje meis, wat een vervelende situatie zeg. Ik hoop voor je dat Plovier het inziet en gaat corrigeren. Kun je daar dan gelijk blijven? Anders moet je later nog eens zo'n eind rijden. Heel veel succes X Corine Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Hey Andrea.. Shit zeg.. het lost zich dus niet vanzelf op.... Heb je nog foto's doorgestuurd naar hem? Hoop dat hij er wat aan gaat doen!!! En je borst opeens groter? Shit zeg.. ook dat nog... Vocht? Eigenlijk zou je sneller terecht moeten kunnen idd.. Lijkt er toch op dat hij er eens even naar moet gaan kijken..... Succes he!! xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted June 18, 2013 Author Share Posted June 18, 2013 Ja, ik weet niet hoe het kan dat de ene borst ineens groter is dan de andere.... Zal eens kijken of ik er een foto op kan krijgen. Het gekke is wel dat ik nog steeds pijn heb aan die grotere kant. Ik kan bijvoorbeeld niet hard lopen of de trap afrennen, dan moet ik mijn borst vast houden..... Eerder kon ik geen afspraak maken omdat het op maandag moest en ik zat met mijn werk, heb niet eerder dan 15 juli een maandag vrij. Voorlopig kan ik ook niet geopereerd worden eigenlijk ivm met mijn werk en opleiding, ben in het laatste half jaar bezig, dus kan er nu eigenlijk niet tussenuit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted June 18, 2013 Author Share Posted June 18, 2013 Op de linkerfoto ben ik 6 weken PO, daar zie je dat de BH goed zit. Op de rechterfoto ben ik iets van 3 maanden po, daar zie je dat de linkerborst (op de foto) ineens veel meer in de BH hangt. En de BH is niet gekrompen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.