Rockabilly lover Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Hoi dames Ik zou graag eens horen of er hier mensen zijn geopereerd door Dr. Maetens van oostende of Dr. Miny van Brugge. Dit zijn de 2 pc die ik zou overwegen om mijn borstvergroting te laten doen. Iemand ervaringen hiermee? Heb de indruk dat er niet veel op het forum aanwezig zijn van west vlaanderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 hoi hoi Heb je de zoekbalk al geprobeerd, rechtsboven in het scherm? De naam intikken, het grijze vakje op forums: en dan op het loepje klikken Dan krijg je alles over deze chirurgen dat er te vinden is op het forum. xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 @best boobie ik zie dat blijkbaar niet dat loepje of is dat doordat ik met een ipad werk misschien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliette Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Ja, schijnt dat je dit met iPad niet vindt.En het is Dr Myny en niet Miny ;-)Ik ken, mensen die een borstvergroting hebben laten doen bij hem en zijn erg tevreden!!Ikzelf ben ook 3 keer bij hem op consultatie geweest en was het niet van de prijs, ging ik zeker naar hem.Bij vragen, shoot!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 Ja, schijnt dat je dit met iPad niet vindt.En het is Dr Myny en niet Miny ;-)Ik ken, mensen die een borstvergroting hebben laten doen bij hem en zijn erg tevreden!!Ikzelf ben ook 3 keer bij hem op consultatie geweest en was het niet van de prijs, ging ik zeker naar hem.Bij vragen, shoot!!!Ah okee ik dacht dat het al aan mij lag dat ik dat niet vond, kzeg ben ik nu zo dwaas.Oeps inderdaad myny foei van mij dat ik dat verkeerd schrijf, ik geloof dat hij 3800 euro vraagt dus ja is nie min van prijs maar echt goedkoper vind je denk ik niet in de buurt van westvlaanderen, ofwel moet ik ne keer verder zien hé Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliette Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 De prijs in de omgeving hier is idd steeds rond deze prijs als je natuurlijk siliconen neemt en bv. geen watervulling.Ik zelf ga naar Dr. Visser in de Wellnesskliniek. Het is een eind rijden maar ik heb het er zeker voor over!Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 De prijs in de omgeving hier is idd steeds rond deze prijs als je natuurlijk siliconen neemt en bv. geen watervulling.Ik zelf ga naar Dr. Visser in de Wellnesskliniek. Het is een eind rijden maar ik heb het er zeker voor over!GroetjesMijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar een vrouwelijke pc, maar veel keuze heb je hier nie hé. Is er een verschil misschien tussen siliconen en watervulling? Hoeveel betaal je bij dr visser als ik mag vragen? Ik vind het wel wa ver rijden hé. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliette Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Ja, er is toch wel een groot verschil in prijs dacht ik. Best_Boobie zal je normaal meer uitleg over kunnen geven.Ik betaal 2400 euro bij Dr. Visser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 Ja, er is toch wel een groot verschil in prijs dacht ik. Best_Boobie zal je normaal meer uitleg over kunnen geven.Ik betaal 2400 euro bij Dr. Visser.Amai dat is inderdaad een serieus verschil in prijs, goh dan zou ik wat minder lang moeten sparen om het effectief te laten doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliette Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Ja hé en ik vond dat prijsverschil in het begin ook verdacht maar er zijn vele goeie verhalen te lezen over Dr. Visser en ook over Dr. verdonck die er werkt!groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 Ja hé en ik vond dat prijsverschil in het begin ook verdacht maar er zijn vele goeie verhalen te lezen over Dr. Visser en ook over Dr. verdonck die er werkt!groetjesTis wel 200 km rijden, is wel een eindje moet ik zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliette Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Het is een keuze die je moet maken!Ik maakte er twee een reisje op zich van want remember de helse sneeuwmorgen?? Ja, zelfs dan zijn we met de wagen tot daar gereden, 4u hebben we er over gedaan maar alles voor de boobies é!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Ik lig een beetje achter met lezen, dus zie dit nu pas weer. Als je je thema (helemaal links onderaan van het forum in kleine letters) wijzigt, dan zie je vaak de zoekbalk wel. Werkt blijkbaar ook bij de Ipad, hoorde ik gisteren. Als je het thema: unlimited bijvoorbeeld neemt, dan krijg je wel de zoekbalk rechtsboven En over het verschil in watervulling (Saline) en siliconen... De siliconen voelen wat natuurlijker aan, heb ik me laten vertellen. Echter, dr. Visser is een van de weinig die ook met de Saline implantaten werkt (of hydrogel). Volgens mij is zij hier redelijk voorstander van. Zo zijn er ook tegenstanders, omdat ze niet zo betrouwbaar qua lekkage zouden zijn... Het enige voordeel hieraan is wel dat deze vloeistof gewoon door je lichaam opgenomen kan worden.. maarja, je hebt dan wel een lege borst en moet opnieuw geopereerd worden... Dat zijn dus dingen die je zelf tegen elkaar moet afwegen xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 27, 2013 Author Share Posted April 27, 2013 @best boobie okee bedankt voor de info dat wist ik niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 geen probleem, daar ben ik voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.