Jump to content

Pascalle : 23 april 2013 : Dr. van Tits : Maxima Medisch Centrum : Eindhoven

Recommended Posts

Hallo meiden!

Ik ben Pascalle en ben 22 jaar!

Al twee jaar heb ik lang heeeel lang nagedacht over een borstvergroting.

Gister is eindelijk die droom in vervulling gegaan en ben ik geopereerd door Dhr van Tits(ja prachtige naam!!).

Er is eigenlijk wel iets grappigs gebeurd, Ik lag klaar aan het infuus om de operatiekamer in te gaan. Kwam Van Tits naar me toe dat er iets gebeurd was wat echt zelden gebeurd. Zijn assistent had de verkeerde maat besteld! Ik dacht oh neee??! Maar hij had al gebeld naar het andere ziekenhuis en daar hadden ze nog een setje druppelvormige liggen van 470 cc. Eigelijk zou het 445 worden dus ik was allang blij dat dit kon. Ze zijn met spoed gebracht en ik kon alsnog geopereerd worden. Ikke was dus happy!

Ik ben leidinggevende bij de action en heb nu twee weken vakantie. Daarna word het echt oppassen geblazen dat ik me echt aan de regeltjes ga houden!

Op dit moment kan ik vrij weinig. Heb enorme pijn met opstaan en met lopen. Als ik lig of zit dan valt de pijn echt mee. 1

Ik kijk al een tijdje rond op deze site en al de verhalen van iedereen heeft me goed geholpen !!

Heel veel groetjes Pascalle

Hallo Pascalle,

Wat een grappig verhaal inderdaad, maar eigenlijk ook wel onzorgvuldig dat dit niet van te voren gechecked is of het wel allemaal klopt.

Fijn dat alles is opgelost, en dat je alsnog je nieuwe boobs hebt gekregen!

Al zit er wel verschil in de protheses:

- De protheses die je zou krijgen, de 445 MX

- De protheses die je nu hebt gekregen, de 470 MF

Gefeliciteerd en heel voorspoedig herstel gewenst!

X Masrya

In welk ziekenhuis of kliniek ben je eigenlijk geweest?

Dan verander ik je topictitel even. Dan kunnen mensen die info over van Tits zoeken, jouw topic ook vinden namelijk :)

xx BB

Dr. van Tits werkt in velthuiskliniek.

Had nadat ik jou om raad had gevraagd ook de brochure gedownload.. maar dat cupmaten bepalen gaat me bij lange na niet lukken aan de hand van al die cm's haha. :45:

Heeey meiden!

per toeval zie ik alle reacties haha! vandaar dat ik zo laat reageer. Ik ben geopereerd in het maxima medisch centrum in eindhoven.

Dr van tits opereerd in de velthuis klinieken maar ook in het maxima medisch centrum!(ziekenhuis)

@Masrya: Wat betekenen die letters die erachter staan? haha misschien stomme vraag...

Ik ben in ieder geval blij dat ik geopereerd kon worden aangezien mijn vakantie was aangevraagd! Ik ben super happy met mijn nieuwe meisjes alleen ze vallen kleiner uit als verwacht. Over een paar jaar toch een wissel? :) haha

xxxxxxxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.