Ga naar inhoud

rekening,maar nog geen maat


Aanbevolen berichten

hallo beste mensen,

ik heb even een vraagje

nu kreegik vandaag een rekening van me pc in de bus.het bedrag wat ik ana hun over moet maken.

de 12 as zou ik op consult komen voor de maat te bepalen,de aantal cc,s dus.

wel stond al vast dat het de 410 zou worden.

maar hoe kan ik nu een rekening krijgen,terwijl ik de cc,s nog niet besproken heb?

is dit omdat alle maten cc,s hetzelfde bedrag zijn?

vind het iets vreemd eigenlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo beste mensen,

ik heb even een vraagje

nu kreegik vandaag een rekening van me pc in de bus.het bedrag wat ik ana hun over moet maken.

de 12 as zou ik op consult komen voor de maat te bepalen,de aantal cc,s dus.

wel stond al vast dat het de 410 zou worden.

maar hoe kan ik nu een rekening krijgen,terwijl ik de cc,s nog niet besproken heb?

is dit omdat alle maten cc,s hetzelfde bedrag zijn?

vind het iets vreemd eigenlijk

moontje,

het enige dat varieert in prijs zijn prothesemerken en soorten, dwz McGhan, eurosilicone etc, daarnaast is anatomisch ook meestal duurder dan rond. Het aantal cc's verandert niets aan de prijs. Blijkbaar is in jouw geval al een keuze gemaakt voor het type/merk prothese. verder zou ik die vraag gewoon stellen als je op consult gaat, kan ook nooit geen kwaad toch?

groetjes

en succes donderdag

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik dacht dat het type en of aantal cc,s er bij werden gerekent bij het merk.

maar goed,nu snap ik het,ookal dacht ik dat ik alles onderhand wel op een rijtje had :rolleyes:

zo zie je maar,elke dag leert men nog.

nog even,en dan om half 9 heb ik mijn consult,de doorslag met wat het word enzo,ben op van zenuwen :137:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.