Jump to content

Twijfel: hoeveel cc, van a naar volle b/kleine c

Recommended Posts

Ik ben 5 maanden geleden bevallen van een prachtige dochter maar helaas is er heel weinig van mn borsten over (was al niet veel). ik ben vrij smal en dun (70a). een grote cup zou dus niet mooi zijn en onnatuurlijk staan bij mij. Ik wil gewoon een mooie volle b of op zn hoogst een kleine c, de pc adviseerd natrelle trf, dual plane 240 of 260 cc. maar nu vernam ik van een vriendin dat zij ook 250 heeft en zij heeft een d cup, had een kleine b voor de operatie dus ben nu weer bang dat 240/260 toch te groot zal zijn voor mij...... help

Hoi kelly,

Ik zou echt afgaan op advies van de pc. Zij zijn er ook bij gebaat zo goed mogelijk aan jou wens te voldoen. het aantal cc zegt niet zo veel, daarmee bedoel ik dat er diverse factoren invloed hebben op je uiteindelijke maat. Zoals je bouw, stand van je huidige borsten, merk prothese, profiel etc. Succes!

Gr missj

Hoi Kelly, je vriendin had al een b en die is dus twee maten vergroot. Als jij een a hebt en ongeveer het zelfde aantal cc krijgt, ga je waarsch ook twee maten omhoog en kom je op een c uit. Hangt inderdaad af welk profiel je krijgt, ik zou dan voor een medium profiel gaan. Maar inderdaad wat MissJones al zegt. Je pc is de expert, geef aan hem aan wat je wens is en dan weet hij wat te doen.

Spannend allemaal hè,

XxX

Heeft de PC je pasprothes laten passen? Wat vond je daar van? Ik heb een foto van mezelf met pas protheses. Ik zal binnenkort een foto plaatsen van pasprotheses en het resultaat in zelfde shirtje.

bedankt voor jullie reacties. Ik ga donderdag weer naar de pc dus dan zal ik het nog even goed over hebben met hem. Ik heb wel pasprotheses in gehad maar ja dat is het natuurlijk nog lastig in te schatten hoe het er uiteindelijk uit komt te zien naakt. ik denk dat ik maar moet vertrouwen op het oordeel van de pc en gewoon duidelijk zeg dat ik echt niet te groot wil hebben en zelf neig naar 240 ipv 260

gelukkig zijn er chirurgen voor die kunnen bepalen/inzien hoeveel CC je nodig hebt om te bereiken wat je wilt,hij zal daar rekening mee houden,als wij dat zelf zouden moeten beslissen pfffffff,vrees dat ik dan nu voor gek liep hahaha. :45:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.