Jump to content

Daantje92 : 31 mei 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis

Recommended Posts

Hoi dames,

Eindelijk begint het ergens op te lijken... 30 april mag ik op consult bij dr. Demeyere (veel spannender natuurlijk dan het vieren van Koninginnedag). :105:

Het consult voelt al spannend, laat staan als het straks eens echt zo ver komt dat ik twee nieuwe boobies krijg!! :3:

Alle foto's die ik in de loop van de tijd verzameld heb ben ik bij elkaar aan het zetten (zoek ook nog een paar foto's van wat ik absoluut niet wil, misschien ook handig om hem te laten zien)

Nu vraag ik me af of jullie nog tips hebben met betrekking tot vragen die ik tijdens het consult kan stellen.. (weet nu al dat de helft langs me heen gaat 30 april, dus ik neem braaf mams mee haha)

xx Daantje

• Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Hallo Daantje,

Wat leuk dat je op consult gaat bij Dr De Meyere!

Over drie dagen word ik zelf door hem geopereerd...

Vragen die je op consult kunt stellen? Hmmm dat ligt er natuurlijk aan hoe ver je je al zelf ingelezen hebt.

Je zou kunnen denken aan vragen als:

- hoeveel cc past er bij mij ongeveer in? (en dan niet aan de meyere, maar aan best boobie hier op t forum vragen naar de maat die je dan krijgt, want daar weet bruno blijkbaar niks van)

- welke restricties moet ik in acht nemen na de operatie (ellebogen niet hoger dan schouders)

- wordt het bij mij dual plane of voor de spier?

- wat gaat het kosten? Dit is afhankelijk van rond of de anatomische style 510 (eerste kost 3000euro, tweede 4500euro)

- hoe lang duurt het ongeveer voordat ik het definitieve resultaat kan zien.....

etc etc etc

Maar ik denk dat je hier op het forum wel het antwoord kunt vinden op de meeste vragen. Veel leesplezier dus! :62:

Hoi Daantje ,

Ben zelf vorige week op consult geweest bij dr demeyere en heb hier echt super vragenlijsten kunnen printen ! Als je in de zoekbalk ( deze zie ik trouwens niet meer op de iPad) vragenlijst ofzo tot moet je t kunnen vonden, vond vooral de vragen zoals ; hoe zit t met de vergoeding bij eventueel kapselvorming en ; wie bel ik bij spoed complicaties en wat word er dan vergoed erg nuttig ! Was ik zelf nooit op gekomen .

S6 met je consult en je keuze, ik ben al 2 x eerder op consult geweest bij 2 heel kundige pc,s maar vond demeyere t meest betrouwbaar overkomen .

Hallo Daantje,

Wat leuk dat je op consult gaat bij Dr De Meyere!

Over drie dagen word ik zelf door hem geopereerd...

Vragen die je op consult kunt stellen? Hmmm dat ligt er natuurlijk aan hoe ver je je al zelf ingelezen hebt.

Je zou kunnen denken aan vragen als:

- hoeveel cc past er bij mij ongeveer in? (en dan niet aan de meyere, maar aan best boobie hier op t forum vragen naar de maat die je dan krijgt, want daar weet bruno blijkbaar niks van)

- welke restricties moet ik in acht nemen na de operatie (ellebogen niet hoger dan schouders)

- wordt het bij mij dual plane of voor de spier?

- wat gaat het kosten? Dit is afhankelijk van rond of de anatomische style 510 (eerste kost 3000euro, tweede 4500euro)

- hoe lang duurt het ongeveer voordat ik het definitieve resultaat kan zien.....

etc etc etc

Maar ik denk dat je hier op het forum wel het antwoord kunt vinden op de meeste vragen. Veel leesplezier dus! :62:

Hoi Mara,

Spannend zeg, drie dagen zijn zo om!! Dan zal ik jouw berichten de komende paar dagen in de gaten houden! Bij dezen alvast heeeel veel succes :)

Op het forum heb ik inderdaad al heel veel gelezen, ben alles al een paar weekjes aan het volgen.

De meeste vragen die ik heb schieten me te binnen op momenten dat ik ze niet kan opschrijven haha, handig.

Ik ga maar gewoon aan de slag met het opstellen van een lijstje vragen, moet goed komen.

Liefs Daantje

Hoi Daantje ,

Ben zelf vorige week op consult geweest bij dr demeyere en heb hier echt super vragenlijsten kunnen printen ! Als je in de zoekbalk ( deze zie ik trouwens niet meer op de iPad) vragenlijst ofzo tot moet je t kunnen vonden, vond vooral de vragen zoals ; hoe zit t met de vergoeding bij eventueel kapselvorming en ; wie bel ik bij spoed complicaties en wat word er dan vergoed erg nuttig ! Was ik zelf nooit op gekomen .

S6 met je consult en je keuze, ik ben al 2 x eerder op consult geweest bij 2 heel kundige pc,s maar vond demeyere t meest betrouwbaar overkomen .

Hoi Marlie,

Heb net gezocht en ben inderdaad een vragenlijst tegen gekomen. Ga hem even doornemen om te zien welke vragen ik kan gebruiken. Dankjewel :)

Fijn om te horen dat het consult goed bevallen is en je dr. demeyere als betrouwbaar hebt ervaren!

Hoi Daantje,

Hier nog een enthousiaste patiënt van Dr. de Meyere, de arts met de gouden handjes! Je heb in ieder geval een goede pc uitgekozen, hij maakt alleen maar mooie Boobies. Welkom bij de club! Heel veel succes volgende week. Nog meer Bruno's erbij.

Groetjes Corine

Hoi Daantje,

Ik ga morgen bij hem op consult....spannend!

Ik zal mijn oren maar goed hun best laten doen want ik ga alleen!

Misschien een balpen en papiertje meenemen hihi...

Hoi Daantje,

Hier nog een enthousiaste patiënt van Dr. de Meyere, de arts met de gouden handjes! Je heb in ieder geval een goede pc uitgekozen, hij maakt alleen maar mooie Boobies. Welkom bij de club! Heel veel succes volgende week. Nog meer Bruno's erbij.

Groetjes Corine

Hoi Corine,

Dankjewel voor je reactie, dat geeft extra vertrouwen haha! Heb jij toevallig foto's op het forum staan die je wil delen?

Groetjes Daantje :)

Hoi Daantje,

Ik ga morgen bij hem op consult....spannend!

Ik zal mijn oren maar goed hun best laten doen want ik ga alleen!

Misschien een balpen en papiertje meenemen hihi...

Als je wil mag je me laten weten hoe het is gegaan, ben benieuwd!! haha

Balpen en papiertje zullen wel van pas zijn gekomen ;)

Groetjes!

Ik heb je toegevoegd als vriend. Nu kun je mijn foto's zien. Groetjes

Hoi Daantje, superfijne man. Legt alles heleboel uit en ik heb flink geluisterd!

Ik ben fan ;-)

Maandag heb ik nog een consult bij iemand anders en eind mei ook, maar als ze maandag zo wat hetzelfde zeggen dan ben ik wel gerust en denk ik dat Demeyere een nieuwe patiënt heeft :-)

Het wordt nog druk bij meneer de Meyere :P

Succes op je consult! Hij verteld het meeste al vanuit zichzelf hoor. Ik zat er ook met een mega vragenlijst, maar uiteindelijk heb ik niks opgeschreven... Ik had al heel veel gelezen en 2 andere consults gehad. Op een begeven moment gaat het om het vertrouwen dat je in iemand hebt. Een gevoel dat het goed zit.

Dat had ik bij hem.

Hoi Daantje, superfijne man. Legt alles heleboel uit en ik heb flink geluisterd!

Ik ben fan ;-)

Maandag heb ik nog een consult bij iemand anders en eind mei ook, maar als ze maandag zo wat hetzelfde zeggen dan ben ik wel gerust en denk ik dat Demeyere een nieuwe patiënt heeft :-)

Dat klinkt heel goed! Ik kan haast niet wachten tot ik kan gaan haha

Jij nog succes bij je andere consulten en bij het maken van een keus :)

Het wordt nog druk bij meneer de Meyere :P

Succes op je consult! Hij verteld het meeste al vanuit zichzelf hoor. Ik zat er ook met een mega vragenlijst, maar uiteindelijk heb ik niks opgeschreven... Ik had al heel veel gelezen en 2 andere consults gehad. Op een begeven moment gaat het om het vertrouwen dat je in iemand hebt. Een gevoel dat het goed zit.

Dat had ik bij hem.

Dankjewel!

Je moet er op een gegeven moment inderdaad vertrouwen in hebben, uiteindelijk ben je toch afhankelijk van de pc dus dan moet je er sowieso een goed gevoel bij hebben

Hoi Daantje,

Ik had ook een hele vragenlijst, maar de dokter begint zelf al te praten en stop bijna niet meer. Ik liep helemaal hyper en met een grote glimlach naar buiten toen. Mijn keuze was al gemaakt!

Hoi Daantje,

Wat spannend voor je!! Ik ga op 15 mei ook bij hem voor n eerste consult!

Veel succes dinsdag! Ben benieuwd te horen hoe je t gesteld hebt!

*c*

Hoi Daantje,

Wat spannend voor je!! Ik ga op 15 mei ook bij hem voor n eerste consult!

Veel succes dinsdag! Ben benieuwd te horen hoe je t gesteld hebt!

*c*

Ik zal morgen of overmorgen even laten weten hoe het consult is gegaan! Ben zelf ook heel benieuwd, spannend he! :)

He daantje, veel succes dinsdag,heb je inmiddels alle vragen die je wil stellen verzameld? Ik ben afgelopen vrijdag door Dr De Meyere geopereerd en ik moet zeggen,tot nu toe heel tevreden!

Hoi Mara! dankjewel! Heb de vragen die ik wil stellen verzameld, en vooral veel foto's gezocht die ik uitgeprint naar hem meeneem. Wat fijn dat je tevreden bent, hoe voel je je nu? Knap je al snel op?

Heel veel succes vandaag. Doe Bruno de groetjes van ons!

Liefs Corine

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.