Ga naar inhoud

Dacht je dat die van jou groot waren??


Aanbevolen berichten

hahahahaha je tovert een big smile zo op de zaterdag ochtend! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee...dees is er los over eh...ik vind grote borsten heel mooi...maar hier zitten er niet veel bij die ik zou willen!!!

Vlinder,jij weet ze wel te vinden he hahahaha!!!!

Aaaahhaha Barb...er zitten er niet veel bij die je zou willen....maar....toch wel "iets" gezien wat in de buurt komt van wat je wil?? Las dat je zelfs Motiva 1050 cc misschien niet genoeg vind? Ik zal je dit zeggen Barb, mijn 925 cctjes zitten soms toch behoorlijk in de weg haha..op m'n zij liggen lukt no way niet meer, en mijn armen over elkaar, je weet wel in rust, ook dat gaat niet meer zo makkelijk.. Ik heb er absoluut geen spijt van en ben er ontzettend blij mee maar je bent toch een stuk beperkter met deze grootte merk ik... Jaja en alles went natuurlijk maar idd ben ik het eens met de meerderheid en vind de dames van het filmpje een beetje te veel van het goede hebben hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaahhaha Barb...er zitten er niet veel bij die je zou willen....maar....toch wel "iets" gezien wat in de buurt komt van wat je wil?? Las dat je zelfs Motiva 1050 cc misschien niet genoeg vind? Ik zal je dit zeggen Barb, mijn 925 cctjes zitten soms toch behoorlijk in de weg haha..op m'n zij liggen lukt no way niet meer, en mijn armen over elkaar, je weet wel in rust, ook dat gaat niet meer zo makkelijk.. Ik heb er absoluut geen spijt van en ben er ontzettend blij mee maar je bent toch een stuk beperkter met deze grootte merk ik... Jaja en alles went natuurlijk maar idd ben ik het eens met de meerderheid en vind de dames van het filmpje een beetje te veel van het goede hebben hahaha

Oooh maar ik ook he,versta me niet verkeerd...hahaha...veeels te groot...my god!!!

Er zaten er maar 1 of 2 tussen waarbij het nog mee viel vond ik...en jep ik twijfel voor de motiva niet voor de cc's maar voor de projectie....

Groter dan 1050cc is taboo voor mij ook hoor hahaha!!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me af of dit in Nederland ook mag, en ben je nog als arts bezig, al je dit een vrouw aandoet?

Het ziet er zeer pijnlijk uit, en je kan niet meer normaal kan functioneren.

Las ergens dat een Duitse vrouw Beshine de grootste implantaten heeft, 10.000 cc met een gewicht van 10 kg per stuk :98::o

Zal hier geen foto plaatsen, anders kunnen jullie vannacht niet slapen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me af of dit in Nederland ook mag, en ben je nog als arts bezig, al je dit een vrouw aandoet?

Het ziet er zeer pijnlijk uit, en je kan niet meer normaal kan functioneren.

Las ergens dat een Duitse vrouw Beshine de grootste implantaten heeft, 10.000 cc met een gewicht van 10 kg per stuk :98::o

Zal hier geen foto plaatsen, anders kunnen jullie vannacht niet slapen :D

Waaaaaaaat????

Da meen je niet....ikke ff googlen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me af of dit in Nederland ook mag, en ben je nog als arts bezig, al je dit een vrouw aandoet?

Het ziet er zeer pijnlijk uit, en je kan niet meer normaal kan functioneren.

Las ergens dat een Duitse vrouw Beshine de grootste implantaten heeft, 10.000 cc met een gewicht van 10 kg per stuk :98::o

Zal hier geen foto plaatsen, anders kunnen jullie vannacht niet slapen :D

Sjezus, wat bezield mensen dat ze daar aan beginnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mega zeg ! wouhhh... sommige zitten toch echt wel tussen de 2000 cc en 3000 cc kan nie anders ...

Wel handig als je wil slapen op je buik kan je ze als kussentje gebruiken ... :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig dit topic gevonden, had het nog niet eerder gezien.

Ben een beetje geschrokken na het lezen van alle reacties. Ik lees alleen maar typische reacties die in een ander topic veroordeeld zouden worden. Vind het eigenlijk ook niet kunnen dat een administrator dergelijk topic in een spottende toon start.

Er zitten inderdaad extremen in deze video, maar er zitten ook mindere bij. De eerste is Jordan Carver, en er zijn hier meerdere dames op het forum die hetzelfde formaat borsten hebben of zouden willen. Stel mij dan ook vragen over de eerlijkheid van sommige opmerkingen in mijn eigen topic. Ik denk er nu zelfs aan het vervolg van mijn verhaal niet meer te posten en het forum te verlaten.

Er zijn vrouwen die hele grote natuurlijke borsten hebben en ik bedoel hiermee ook extreem groot en er trots op zijn. Gaan jullie die dan ook uitlachen? Terwijl de meerderheid hier juist op het forum zit omdat ze niet tevreden zijn met hun te kleine borsten.

Wilde dit toch even kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi DD+

Het is een topic dat 1,5 jaar geleden is gestart. Dus eigenlijk al oud ;)

Ik vind de reacties wel meevallen als ik eerlijk ben. De meeste zeggen dat het voor hun zelf te veel zou zijn.

In jou topic is denk ik heel eerlijk gereageerd. Voor de meeste is het zo dat ze hier niet voor zouden kiezen. Ieder voor zijn eigen redenen. Wel heeft iedereen respect dat jij dit wel wilt en je droom ook achterna gaat. Ik zou het jammer vinden dat je door dit topic weg zou gaan van hier. Ik denk dat er zeker meer vrouwen zijn die van extreem grote borsten houden en het is alleen maar mooi dat die ook hier hun verhaal delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.