Ga naar inhoud

Dacht je dat die van jou groot waren??


Aanbevolen berichten

Wow!!! Ziet er allesbehalve comfortabel uit.

Ieder zijn mening, maar volgens mij mag het ietsje minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals die vrouw in het begin loopt zou ik nie durven joh, zou schrik hebben dat ze scheuren ofzo, ik denk dat ik mijn Dtjes zelfs altijd goed ga vasthouden als ik loop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2min30 is echt wel extreem :o

De borsten zijn bijna twee keer zo groot als hun gezicht, moest ik zo'n borstn hebben zou ik me toch onmiddelijk laten opereren hoor, das toch niet goed voor je rug!!!

(en vin het ook niet mooi zo'n grote!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder!! hoe kom je aan zo'n filmpje :45: !

zoals die vrouw in het begin loopt zou ik nie durven joh, zou schrik hebben dat ze scheuren ofzo, ik denk dat ik mijn Dtjes zelfs altijd goed ga vasthouden als ik loop!

haha dat was ook wat ik dacht. dat ze nog niet afscheuren!! :18:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder!! hoe kom je aan zo'n filmpje :45: !

haha dat was ook wat ik dacht. dat ze nog niet afscheuren!! :18:

Eerlijk gezegd was ik op zoek naar een E cup vanwege een topic hier met de vraag ,heeft iemand fotos.......kwam ik daar dus uit.. :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,dat heeft met een E cup niet veel meer te maken volgens mij....jeeeeeetje!

Ik hou echt wel van grote borsten,maar dit is gewoon volledig buiten elke proportie. Kun je zo iemand pletten tussen je boobs....en hem drie dagen later pas terugvinden :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

pleazeeeeee....ze kan bijna haar eigen gezicht mee slaan als ze loopt...ziet er pijnlijk uit haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg he,ze hoeven iig niet meer bang te zijn dat ze misschien toch wat klein zijn,ik vraag me dat dan weer af he.........zouden ze echt steeds denken,ze zijn te klein toch maar weer een wissel.... :45:

En t kan gewoon allemaal.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

er komt een punt dat het niet meer mooi is, deze dames zijn daar voorbij.

Die dat aan het "dartsen" is lijkt nog oke...

en wat voor me gezegd is: wie weet vinden ze hun borsten wel te klein, over body dismorphia gesproken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.