Jump to content

Happy : 24 april 2013 : Dr. Borg : Franciscus ziekenhuis : Roosendaal

Recommended Posts

Beste allemaal, Ik ben nieuw hier en snap nog niet hoe t allemaal werkt :(. Ik ga ma heel lang twijfelen in april een borstvergroting laten doen. Ik had al niet veel maar na 2 kids was er helemaal nix meer van over. Ben vreselijk zenuwachtig! Het moet bij mij onder de borstspier, dat schijnt nogal pijnlijk te zijn. Hopelijk kom ik hier meer te weten. Liefs

• Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Welkom, ik zelf heb na 2 kids ook niks meer, ja lege pickwicks haha.. ik word maandag geopereerd en krijg het ook onder de borstspier... nog ff en het is april, spannend... word nu zelf ook met de dag zenuwachtiger maar ja ik probeer er niet aan te denken zodat de dagen snel gaan en ik laat het maar gewoon gebeuren.

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Bij welke arts en in welke kliniek ga je? Dan kun je namelijk rechtsboven in de zoekbalk de naam van je arst of je kliniek intikken (wel zorgen dat het grijze vakje voor de loep op: forums staat) en dan op de loep klikken. Dan krijg je topics te zien die gaan over jouw arts of kliniek.

Waarschijnlijk kom je dan ook verhalen tegen over het plaatsen achter de spier, of dual plane.

Het plaatsen achter de spier is inderdaad pijnlijker dan plaatsing voor de spier, maar als het moet, dan is er niks aan te doen he ;)

Als je goed je medicatie neemt (dus stipt elke 6 uur paracetamol 1000mg ook in de nacht je wekker zetten) en de aanvullende medicatie die je van de kliniek mee krijgt op regelmatige tijdstippen, dan is het over het algemeen goed te doen. Het schijnt een flinke spierpijn te zijn die je voelt (helaas niet uit eigen ervaring want ik heb ze voor de spier) maar ik heb hier veel gelezen :)

Er zijn enkelen die erg veel pijn hebben, maar uiteraard zijn er altijd verschillen van persoon tot persoon. Anderen hebben bijna helemaal geen last ervan.... Dus er valt weinig over te zeggen.

Heel veel lees- en forumplezier!

Er is hier veel te vinden, zowel via de zoekbalk als gewoon het doorspitten van de operatieverslagen :)

Bij vragen: shoot!

xx BB

Guest Lucky71

Hey Happy,

welkom hier.

Waar ga je de bv laten doen en hoeveel cc krijg je?

Hier nog zo 1 die na de zwangerschappen en afvallen 2 maten minder had. Heb jij de theezakjes, had ik de platte eierkoeken.

Maar ben ook zo blij dat ik de stap genomen heb!!

En idd, plaatsing achter de spier is pijnlijker. Heeft de pc dat jou ook aangeraden?

Liefs

Hai naamgenootje,

Ik had na 1 zwangerschap ook theezakjes, ben nu heel erg Happy dat ik nu mijn nieuwe twins heb. Ben pas 4 weken po maar lijkt of ik ze al maanden heb... .

Ik heb ze voor de spier.

Welke kliniek ga je?

Wat bb inderdaad vermeld is de 1 heeft meer pijn dan de ander ligt er gewoon aan hoe sterk jij zelf bent.

gewoon ook om de 6 uur pijnstillers nemen .

zenuwachtig zijn is heel normaal, voor je het weet is het zover, dagen vliegen voorbij..

Op de forum zit je goed en je kan haast alle info vinden.

x

Wat bb inderdaad vermeld is de 1 heeft meer pijn dan de ander ligt er gewoon aan hoe sterk jij zelf bent.

ik denk niet dat het alleen te maken heeft met hoe sterk je zelf bent, sorry :)

-Het heeft ook te maken met de operatietechniek van de plastisch chirurg.

-De hoeveelheid vocht die je lichaam aanmaakt na de operatie

-Hoe strak je huid en spier zijn

-Hoe veel cc geplaatst wordt...

Alle factoren spelen mee. Het is onmogelijk dat de een omkomt van de pijn en de ander bijna niks voelt, puur en alleen door hoe sterk iemand is :)

Ik bedoel dit niet verkeerd naar jou happy82, ,maar er zijn wel eens meiden geweest hier, die voelden zich een beetje.. ja hoe zeg je dat... niet begrepen. Hadden veel pijn en dan werd gezegd: ja.. dan zul je wel een lage pijngrens hebben ;)

Dus dit even ter aanvulling :)

xxx

Nou ik voel me aangevallen hoor LOL geintje. Nee maar serieus klonk ook beetje raar hoe ik het zei, is gewoon ook een proces wat verwrktmoet worden en met name wat jii zegt dat het met veel factoren te maken heeft.BB, denk dat ook vele blij zijn met jou en alle info die je weet en probeert te kunnen geven.Keep doing the good job... wat zouden we zonder je moeten.X

Ps af en toe kan ok savonds laat overkomen als een dommie bedtijd voor mij haha

Spannend en heel erg leuk! Het is zo april joh en dan ben je heb je ze

Ik heb maandag een gesprek in een ziekenhuis en op 9 april in Genk bij Dr. Visser.

Graag zou ik dan 2 mei geopereerd willen worden. Dat kan je op de site aanvragen, zo bizar dat je dat

dan gewoon even via internet kan plannen. Vind het nu al superspannenend brrr

• 2 weeks later...

Hoi Happy,

Ik zie dat je naar Roosendaal gaat. Een vriendinnetje van mij is geopereerd door dokter Borg als ik me niet vergis en die is erg tevreden. Ik heb natrelle FM 310 cc prothese en ben er erg tevreden over. Achteraf toch groter gewenst maar al met al geen spijt van gehad :). Succes!

Hey Lotjelot,

Dr. Visser zal je echt wel een gerust gevoel geven! Weet dat ze de consultatie snel zal willen afhandelen maar neem je tijd om de vragen te stellen, heb ik ook gedaan!!! Schrijf je vragen zeker op en overloop ze met haar!!

Komt helemaal goed!!

Succes!

• 3 weeks later...

Hoi dames,

Over 3 weken is het dan eindelijk zover voor mij. Ik krijg boobies!

Nu moet ik 1 nacht in het ziekenhuis blijven, wat moet ik meenemen?

Heb al een strakke boxershort voor tijdens operatie, lippenbalsem, vest met rits, makkelijke broek.

Jullie nog tips?

Liefs,

waar ik zowat aan denk plus debovengenoemde dingen

smartphone, (oplader/powerbank)

sudokuboekje of dergelijke

zien dat je goede kleren en schoenen aan hebt (makkelijk om aan te trekken)

drinken & knabbeltje

borstel voor je haar

papieren zakdoekjes (voor de tranen van geluk ;) )

kussen + deken

pijnstiller voor bij de lange rit (1000mg paracetamol)(water+bekertje?)

euhm, eventueel oortjes om muziek te luisteren, helpt mij toch te ontspannen

en al je optimisme en goedgezindheid

Mocht het geval zijn dat je contact lenzen hebt deze moeten uit tijdens de operatie! Dus vloeistof en lenzenbakje mee!

Iets lekkers te eten, makkelijke schoenen of slippers!

En goed gezelschap natuurlijk!

succes!!

ja ik had mee:

- boek en mp3

- handdoek en washandje

- topje, of wijd t-shirt (makkelijk om aan te trekken, want je kan je zelf moeilijk aankleden in het begin

- makkelijke broek (eventueel met rekker...)

- en idd als het ver is van huis iets om het gemakkelijk te maken in de auto

• 3 weeks later...

Morgen de dag, afscheid van m'n twee erwtjes! Om 11.45 binnen zijn on om 13.45 uur operatie! Ben zoooooo zenuwachtig heb nu m'n ademhaling nog maar met moeite onder controle. Dat wordt wat morgen! Je mag geen sieraden om, geen bodylotion gebruiken en geen make up, toch? Make up mag je er in t ziekenhuis toch wel afhalen he, anders moet ik met m'n blote konten gezicht over straat hahahaha!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.