Jump to content

*c* : 30 mei 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis

Guest *c*

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Surfend naar voor en na plaatjes van borstvergrotingen, kwam ik op jullie forum terecht! Wat een leuk sfeertje hier zeg! Heb al enkele zeer mooie getuigenissen gelezen.

Ik ben er nog helemaal niet uit of ik de stap wel zal durven zetten... Ben vooral heel ongerust over eventuele complicaties... Het kan toch altijd wel mislopen denk ik dan.

Misschien voelt iemand zich wel geroepen om me gerust te stellen? ;)

Ik overweeg om eens langs te gaan bij Dr Dewalsche, AZ Groeninge, Kortrijk. Ik las al heel positieve ervaringen van 2_pareltjes. Misschien heeft nog iemand nieuws?

• Replies 371
  • Created
  • Last Reply

Hoi C,

Welkom op het forum.

Aan iedere operatie zitten risico's. Gelukkig gaat het meestal goed en heel af te toe iets minder. Je moet daar niet teveel aan denken, maar juist aan de voordelen. Dat je straks ook een paar prachtige Boobies heb. Ik heb juist expres niet al die horrorverhalen zitten lezen. Dan wordt je alleen maar bang. Gewoon zoeken naar een goede arts waar je weinig slechte verhalen over hoort. Daar is dit forum ideaal voor. Wil je in België geholpen worden? Kijk eens bij Dr. de Meyere. Die staat hier bekend als de dokter met de gouden handjes. Hij is een zeer goede en vakbekwame arts die alleen maar mooie borsten kan maken. Over hem zul je hier geen negatieve verhalen horen. Dan nog de keuze, wil je rond of anatomisch? Dual plane of voor de spier. Voor de spier geeft meestal de voorkeur, mits je genoeg weefsel heb. Ronde prothese geeft een natuurlijker uiterlijk. Het ligt ook aan de voorkeur van de pc. De een opereerde liever dual plane, de ander voor de spier, dan hoef er niet in je borstspier te worden gesneden.

De keuze is reuze en helemaal aan jou! Veel succes en plezier hier op het forum.

Groetjes Corine

Welkom op het forum!!

Ik sluit me helemaal bij Corine aan, omdat ik ook een heel tevreden klant van de Meyere ben.

De arts die jij noemt is volgens mij ook wel te vinden hier op het forum. Heb je de zoekbalk al ontdekt rechtsboven? Gewoon een trefwoord of naam van pc intikken, het grijze vakje op : forums zetten en dan op de loep klikken :)

Veel lees- en forumplezier!!

En bij vragen: shoot!

xx BB

Hallo Corine en best boobie,

Bedankt voor jullie fijne reactie! Ik probeer inderdaad de horrorverhalen niet op te zoeken, want dan durf ik wellicht helemaal niet meer... Maar ik heb nog geen kindjes en vraag me toch af of het niet verstandiger is pas een bv te laten doen nadien? Hebben jullie hier wat info rond? Bovendien moet ik nog genoeg verlof kunnen voorzien, maar dat probeer ik nog voor elkaar te krijgen...

Ik ben blijkbaar nog niet helemaal vertrouwd met alle termen! Maar ik weet al wel dat ik smelt voor druppelvormige borsten :)

Ik probeer vandaag toch maar es te bellen voor een afspraak bij Dr Demeyere! Jullie lovende woorden hebben me overtuigd!

BB, de zoekbalk bovenaan kan ik niet vinden, misschien omdat ik met de Ipad surf?

Nog een bijkomend vraagje, ik kan blijkbaar geen foto's zien in de gallerijen. Zou graag de voor en na's zien van de gelukkigen hier! Kan dit misschien gefixt worden?

Alvast bedankt, Corine en bb! Ik voel me hier al helemaal thuis!!

*c*

Hoi C,

Ik ga ff reageren in jou eigen topic, dan blijft het een beetje overzichtelijk voor je. Als je overal vragen gaat stellen kun je straks de antwoorden niet meer vinden. Je vroeg wat over die emotions. Die zie je niet met een iPad. Heb ik ook last van, kan dan ook geen regels overslaan. Hij zet alles achter elkaar. Als je op een computer zit, kun je veel meer selecteren. Ik heb een uitdraai gemaakt van die emotions, dan kun je de cijfer combi intoetsen en krijg je met de iPad dus ook de emotions. Die handtekeningen kun je weer maken door op je naam te klikken rechts bovenin en dan instellingen te selecteren. Dan aan de rechterkant op handtekeningen klikken. Daar kun je een handtekening maken. Die hartjes en bloemetjes de kun je maken in www.tickerfactory.com . Plakken, knippen en klaar. Lukt het niet, dan BB even een pb sturen, zij help je wel.

Veel succes

Ik ga ff reageren in jou eigen topic, dan blijft het een beetje overzichtelijk voor je.

Maar dit is toch het topic van *c* ? Of vergis ik me? :wacko:

C, of je moet wachten tot na kinderen, dat is voor ieder een eigen beslissing.... Sommigen wachten bewust, omdat er natuurlijk heel veel aan je borsten kán veranderen bij een zwangerschap (het hóeft uiteraard niet) en anderen die willen het nu doen, omdat ze nú leven.... Iedereen kijkt daar anders tegenaan en is dus echt een beslissing, een overweging die je zelf zult moeten maken :)

Klopt.. de zoekbalk is met Ipad blijkbaar niet te zien. Even een laptop of pc zoeken ;) Kun je meteen even kijken naar de nummers van de emoticons. DIe hebben we niet standaard even ergens staan. :)

Mijn foto;s zijn idd afgeschermd, zoals velen doen binnen het forum. Ik wil namelijk niet dat iemand zomaar opeens mijn foto's kan bekijken, zonder dat ik eerst min of meer weet wie ik voor me heb :)

xx BB

Maar dit is toch het topic van *c* ? Of vergis ik me? :wacko:

Ja, daarom reageerde ik ook hier. Ze had in de topic van Verooo ook enkele vragen gesteld dus gaf hier mijn antwoord. ;-)

Hoi BB,

ik ben niet van plan om heel groot te gaan, ik heb nu slechts een kleine Acup en vrees dat ik met echt grote tieten geen weg zou kunnen :45:

Dus als mn boobs tijdens de zwangerschap toch redelijk wat groeien, dan is het niet zo'n groot probleem, want dan moet ik er maar 9maand of ietsje langer mee overweg kunnen :106:

Ik las ook al veel getuigenissen van vrouwen die na een bv nog zwanger zijn geweest en nadien niet echt veel verschil aan hun boezem zien. Daarom denk ik dat ik het in mijn geval misschien toch niet moet uitstellen.

Voor mij een reden om het wel uit te stellen, zou borstvoeding zijn. Mss wel jammer als je dat als vrouw niet kan meemaken...

Pffff, zoals je ziet, ik ben er nog helemaal niet uit! Maar bij mij is het meestal zo: eens ik iets in mn hoofd heb (in dit geval TIETEN), dan krijg ik dat er meestal ook niet meer uit... :93: En ik loop nu al zo lang met dat complex...

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, niet iedereen hoeft zomaar je boobs te zien!!!

(zoals je aan de vele emoticons kan zien, zit ik ondertussen aan de laptop) :48:

Ik las ook al veel getuigenissen van vrouwen die na een bv nog zwanger zijn geweest en nadien niet echt veel verschil aan hun boezem zien. Daarom denk ik dat ik het in mijn geval misschien toch niet moet uitstellen.

Voor mij een reden om het wel uit te stellen, zou borstvoeding zijn. Mss wel jammer als je dat als vrouw niet kan meemaken...

Hier wil ik eventjes op reageren :) Ikzelf heb ook een grote kinderwens en heb mijn bv al gehad en ook met de pc besproken hoe dat zit met borstvoeding.

Maar de pc laat de melkkliertjes gewoon intact, hier doet hij niets mee, dus ook na een borstvergroting kan je borstvoeding geven.

xx Snne

Echt heel vreemd, ik heb die zoekbalk 1x zien verschijnen op de Ipad en toen was ie weg! Nooit meer teruggezien :103:

Hier kan je het zien...

Hallo *C*

ik zelf verlang ook al héééééééééééééééél lang naar mijn bv maar heb bewust gekozen om te wachten tot na mijn kindjes.
Ik ben erg blij dat ik gewacht heb al moet ik toegeven dat de frustraties soms hoog opliepen :93:

Sowieso kan je nog borstvoeding geven na je bv, alleen ben ik er zeker van dat je borsten na een zwangerschap/borstvoeding veranderen.
Maar je kan hierna nog zien wat je doet hé, nieuwe operatie, mss ben je toch nog tevreden,...

Veel succes bij je keuze!!

Hey Juliette!

Leuk je reactie te lezen! Knap dat je je keuze gemaakt hebt! Iets uitstellen wat je echt graag wil is niet makkelijk hé!

Ikzelf heb daar nogal wat moeite mee, in alles! Als ik iets wil of naar iets verlang, dan heb ik geen geduld! Het lijkt wel alsof ik iets ga mislopen als ik het niet snel regel allemaal. Heel gek!

Maar aan de andere kant ben ik net heel benieuwd naar hoe mn lichaam zal veranderen tijdens en na een zwangerschap!

Mn hoofd staat eventjes op ontploffen...

Bedankt voor je verhaal hierover!!

Ik had het er zeker niet zo gemakkelijk als ik nu schrijf hoor!

Ik ben voor mijn zwangerschappen twee keer op consult geweest en na mijn eerste dochter ook nog eens twee keer omdat ik het zooooooo beu was en het zo hard wou. Maar probeerde dat altijd wat uit mijn hoofd te zetten en zoals je ziet, het is me dan toch gelukt!!

Ga wel eerlijk zijn, als je blijft meelezen op dit forum dan weet ik nu al dat je de bv vroeger zal uitvoeren want je kan hier prachtige boobs vinden hoor ;-)

xx

Zo, er is heel wat aan voorafgegaan! Echt knap dat je hebt kunnen wachten! En nu nog even geduld en het is zover! (voor je t weet is de dag daar, het is niet zo lang meer lees ik!)

Ik vrees inderdaad dat ik het zeer moeilijk zal krijgen om het uit te stellen als ik hier al dat moois zie passeren...

Xx

Neeee, het is niet lang meer maar toch lijkt elke dag nu een week maar dag per dag en hopelijk komt de 20e juni nu heel snel!!!

Benieuwd naar wat je beslissing zal worden. (ooit heb ik mij hier in 2009 even aangemeld maar dan heel lang niet actief geweest, wie weet tot binnen 3 jaar :45: )

xx

Dat kan k heel goed begrijpen! Mn eerste consult is op 15mei en dat lijkt ook maar niet te vlotten...

Ik hoop voor jou dat je je zinnen tot die tijd mooi kan verzetten!

Hah! Stel je voor zeg! Tjah, dat zou natuurlijk wel es kunnen!! :) :) :)

Xx

Hoi Snne,

Had je reactie nog niet gezien! Erg bedankt voor de info!

Ik las wel eens dat er minder melkproductie kon zijn doordat de prothese op het klierweefsel drukt...

Maar hoe zit het precies met de vorm? Zijn je borsten veel gegroeid tijdens je zwangerschap en wat erna?

Xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.