Ga naar inhoud

ProudMamma : 21 mei 2013 : Dr. Kingma : Slotervaart ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi Dionne

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!!

Ik zal je meteen verhuizen naar de operatieverslagen en je titel aanpassen. Dan hoor je er helemaal bij en wie weet zijn er nog wel meiden die op dezelfde dag geopereerd gaan worden. Dan kunnen jullie samen aftellen!

Veel forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dionne,

Gefeliciteerd, wat spannend hè! Ik wordt 10 mei geopereerd door dr.Nio in het SLAZ. Toevallig ben ik ook 27 jaar. Wat voor protheses krijg je en hoeveel Cc? En hoe worden ze geplaatst?! Ik merk echt alles aan het opzoeken ben om te kijken of wat dr.nio mij geadviseerd heeft ook echt bij mij past haha. Maar ik heb er super veel zin in en kan ook niet meer wachten! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo Iedereen,

Allereerst sorry voor de late reactie maar ik kon mijn bericht helemaal niet meer terugvinden haha maar ik heb hem weer :D

Bedankt allemaal ik ben er ook echt heel erg blij mee :D

Morgen is mijn grote dag ik moet me om half 11 melden of even kruisbloed te prikken en dan naar boven. Om 13.50 sta ik in gepland om te opereren dus ik ben benieuwd :D Ik ben niet bang voor de narcose, ik ben de afgelopen 2 jaar al 2 x eerder onder narcose geweest voor een GBP en een kijk operatie.

Ik krijg ongeveer 300 cc druppelvormig onder de borstspier geplaatst.

Ik ben zelf ook overal informatie aan het opzoeken en ook vooral tips om de dagen makkelijker door te komen ook omdat ik een zoontje heb van 2,5 jaar die ook nog eens echt een mamma's kindje is. Maar daar komen we ook wel weer uit natuurlijk :D.

@ Best_Boobie Bedankt voor het verhuizen nu eindelijk weer gevonden dus we kunnen weer aktiever worden :D

@Dcupje ik hoop dat het goed met je gaat nu 2 weken na de operatie en hoor graag van je hoe je het ervaren hebt.

Liefs Dionne

@ Diesel Ja ik vind haar ook erg aardig en heb ook wel vertrouwen in haar ondanks dat je weinig kan vinden over haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallooo Dames :D

Nou daar ben ik weer hoor en ga hier mijn verslag nu typen. Na t verslag snappen jullie ook waarom t toch redelijk lang heeft geduurd...

Ik moest me om 11 uur melden in het ziekenhuis, eerst nog even kruisbloed prikken en daarna werd ik naar mijn bedje gebracht. Ik lag op de verlosafdeling en alleen op een kamer van 4.

Om half 1 moest ik mijn premedicatie innemen en mijn super sexy operatie jurkje aantrekken haha.

Mij werd verteld dat ik om 10 voor 2 geopereerd zou worden helaas werd dit half 3. Toen ik weer bijkwam ging ik echt kapot van de pijn en kreeg ik direct een morfine komt aangesloten op mijn infuus. ( dit was voor mij echt een verademing ondanks dat ik een hoge pijngrens heb.) De eerste nacht heb ik dan ook redelijk pijn vrij doorgebracht. De volgende dag kwam de PC al vroeg en vertelde dat de gewenste 300 cc achter de borst spier geplaatste was en dat alles goed gegaan was en ik nu een sport bh aan mocht. Wel werd mij direct verteld dat ik nog een nachtje moest blijven ivm teveel vochtverlies uit de drains maar dat ik de dag erna toch naar huis zou mogen...

Om 1 uur kwam er iemand kijken of mijn morfinepomp bijgevuld moest worden, maar dat hoefde niet want had hem veel minder gebruikt dan men had verwacht. Zo ging hij er ook rond 4 uur s 'middags eruit samen met het infuus en de zuurstof. Die nacht wel weinig geslapen. Volgende ochtend kwamen ze de controles uitvoeren en werd mij verteld dat ik toch niet naar huis mocht omdat ik nog steeds teveel wondvocht verloor, maar dat de PC s 'middags nog zou komen om het uit te leggen. Toen de PC s 'middags kwam vroeg ik of ik niet naar huis mocht met de drains.. En dat mocht dus wel helaas was dat miscommunicatie tussen hun en ging donderdagavond dus gelukkig wel naar huis maar wel met de drains.

Die nacht heb ik helemaal niet geslapen omdat de wondjes van de drains echt veel pijn deden. Dus zodra mijn PC er was s 'middags heb ik direct gebeld en vertelde wat het probleem was en ik mocht gelijk komen. De wondjes bleken wat ontstoken te zijn en dus gingen mijn drains eruit.. en hup voelde allemaal gelijk een stuk beter, Moet nu wel dinsdag al op een tussen controle komen ivm met vochtophoping. Thuis lekker kunnen douchen en dat ging gelukkig allemaal goed, op een heel onhandige manier zelfs mijn eigen haar kunnen wassen.

Die nacht weer amper geslapen en gister overdag veel pijn gehad vooral aan mijn linkerborst. Het voelt als een branden/scheurend gevoel aan de linkerkant van mijn borst.. Weet iemand of dit normaal is? omdat ik het rechts bijna niet heb..

Vandaag was de pijn al een stuk minder en voelde ik me beter alleen die linkerborst blijft steeds dat gevoel geven en gebruik nu mijn link arm bijna niet meer.. om dit pijn gevoel te voorkomen.

Zo dat was een beste lap stof voor mijn doen hahah.

Ik hoop dat jullie er iets aan hadden. en als er vragen zijn zou ik zeggen kom maar op.

Groetjes ProudMamma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey proud mamma,

Goed om te horen dat de pijn minder is geworden.

Ik heb je niet horen klagen over je nieuwe borsten, dus ik ga er vanuit dat je

tot nu toe tevreden bent over het resultaat.

Maak eens een foto! Ik ben enorm benieuwd naar het

resultaat!

Dinsdag ben ik aan de beurt bij Kingma, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd en een goed herstel!!

Heb je op je linkerborst ook rode plekken? Of is die meer gezwollen of warmer?

Als je nog pijnstillers slikt, merk je natuurlijk niet of je verhoging hebt.

Maar, meestal kan het ook het gevoel zijn, dat je krijgt als het gevoel in een borst weer terug komt :) Dat voelt ook branderig....

Als je het niet vertrouwd, altijd even je pc bellen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Heey ladies :D bedankt voor de lieve berichtjes.

Ik heb alleen wat vraagjes voor degene die het misschien weten..

Ik ben 2 weken geleden geopereerd aan een BV en paar dagen erna kreeg ik een band om die ze naar benden moest duwen omdat ze iets te hoog zaten, en omdat er een soort van zakjes onderaan mijn protheses hing ( dit is mijn eigen borstweefsel wat er nog over was in mijn "theezakjes").

Aan mijn linker borst zie ik dat hij wel zakt maar dat hij ook naar links zakt. En mijn rechter borst is al wel mooi gevormt ondanks dat hij amper zakt.

Ook de "zakjes" blijven hetzelfde en verminderen niet zoals de pc zei.

Misschien ben ik wel te ongeduldig maar ik maak me er diep van binnen toch een beetje druk over..

Hoop dat iemand me kan helpen...

Liefs ProudMamma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.....

Ik hoop voor je dat het nog zakt.. Het zou zomaar nog kunnen.. Tot 8 weken ongeveer kan het nog.. MAARR.... het klinkt als een beginnende double bubble... Echter, zoals ik al zeg, er kan nog vanalles veranderen.

Heb je er geen foto's van? Dat maakt het wel allemaal wat duidelijker...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

Allereerst : BB ik krijg geen foto's geplaatst in mijn gallerij kun je me zeggen hoe ik dit kan doen?

Ik moet straks naar de PC met versnel omdat ik de prothese voelde draaien/wegschieten en nu veel pijn heb het is echt zo'n brandend gevoel met van die pijnsteken erdoor.... maar alleen weer aan die linkerkant. Dus ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen en wat er nu gaat gebeuren. Ben eigenlijk best wel een beetje bang voor wat nu...

Als ik weer terug ben en ik heb nieuws dan vertel ik wel wat de PC heeft gezegt.

Wens iedereen wel een hele mooie zonnige dag toe!

Liefs Proud Mamma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.