littleboobs Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Hallo allemaal, Ik ben nieuwe hier en schrijf onder de naam little boobs (hoe zou ik daar nou toch op gekomen zijn!) Ik ben 32 jaar en heb dinsdag aanstaande een consult voor een BV in de Velthuiskliniek bij Mevr. Moijen. In het dagelijks leven ben ik administratief medewerkster. Ik ben getrouwd en samen hebben we 4 kids. Heb je vragen, stel ze gerust. Ga nu eens even uitvogelen hoe het hier allemaal werkt. Groetjes van mij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
littleboobs Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Hallo dames,Afgelopen week heb ik mijn allereerste consult gehad bij Mc de Baronie in Breda. Waarom mijn keuze op deze kliniek viel zou ik niet weten. Ik weet dat Barbie daar haar borstvergroting gehad heeft maar that's all. Je moet ergens beginnen. Omdat de agenda al redelijk vol was en ik aangaf toch snel een consult wilde hebben werd ik ingepland bij de algemeen directeur van de kliniek. Die wist er ook alles van maar mocht alleen niet snijden.We gingen vol goede moed naar binnen en kwamen met een afspraak voor 8 mei a.s. naar buiten.Achteraf is het gesprek heel raar verlopen. Eerst kwam er de vraag wat hij voor me kon doen. Nadat ik verteld had wat ik graag wilde kwam er een opsomming van kwalitatief goede dingen van zijn kliniek (beste ok kamers, beste merk prothese enz) en stelde hij de vraag of het mijn eerste consult was.Een aantal minuten later gooide hij letterlijk de protheses op tafel en besloot hij eigenlijk ongezien als dat ik voor rond zou moeten gaan, anatomisch was niks voor mij. Daarna heeft hij mijn borsten opgemeten en besloten dat er ong. 250/300 cc gebruikt zou gaan worden.Verder kon hij geen foto's laten zien en ook heb ik niks mogen passen ofzo...ook al heel vreemd.Na zo'n beetje alles te hebben besproken vroeg ik welke Pc de operatie uit ging voeren en hij zei Raoult. Nou heb ik bij thuiskomst gelijk die beste man gegoogled maar kom op weinig uit en als ik wat vind is het negatief. Ook heb ik de BIG-registratie gebeld om te vragen of die beste man wel degelijk Pc is en geregistreerd, die verwezen me door naar een ander telefoonnummer en daar werd me weer verteld dat zijn registratie nog onder handen is...Allemaal erg vaag en na 2 dagen hadden we eigenlijk een heel slecht gevoel bij onze keuze.Ik vraag me af of er meer dames zijn die daar geweest zijn of die Dr. Raoult kennen.Ik heb dinsdag een 2e consult in de Velthuiskliniek in Hilversum. Dit is zo'n bekende kliniek dat ik er het volste vertrouwen in heb!Groetjes van mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum!! Succes maandag met je consult bij dr. Moojen-Zaal Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen! En veel lees- en forumplezier!! Als jij vragen hebt: shoot xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Hm wat een raar gesprek. Ik krijg een beetje de kriebels ervan....Hoe heet die directeur waar je gesprek mee gehad hebt? Dan wil ik ook wel eens kijken of ik wat vind.... Ik denk dat je je nu vooral moet richten op het gesprek in Hilversum..... Als het allemaal zo vaag eraan toe gaat en er niet serieus gekeken wordt of rond of anatomisch beter voor je is, maar dat er een ronde prothese op tafel gesmeten wordt... dan zou ik niet willen weten hoe de operatie eruit zou gaan zien.. Maar goed, dat is mijn mening....xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
littleboobs Posted April 21, 2013 Author Share Posted April 21, 2013 Hoi bb,Die directeur heet rambarichan..geloof dat je het zo schrijft. Nou bij mij is het goed gevoel ook totaal verdwenen vandaar dat ik naar hilversum ga. Als t morgen wel een goed gesprek is bel ik breda gelijk af... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Beetje vaag type, die Anand Ramparichan... Weinig over bekend... behalve dat hij mensen verdedigt die niet verdedigd zouden moeten worden? Ga maar lekker naar Velthuis morgen haha xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
guppie Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Hoi hoi, Als je geen goed gevoel hebt zou ik het ook gelijk af blazen, en moet zeggen dat ik al een raar gevoel heb bij alleen jouw verhaal. Succes in Hilversum. Gr. Ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francien Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Na het lezen van jouw verhaal ben ik ook eens op hun site gaan kijken. Wat er over plastische chirurgie geschreven staat vind ik erg nietszeggend en onverzorgd. Er staan onnoemelijk veel fouten in de tekst (woorden aan elkaar geschreven m.n.) en er is geen moeite gedaan daar serieus iets van te maken.Jouw verhaal spreekt ook boekdelen: men neemt het er blijkbaar ook niet zo nauw met de patienten, er is zelfs geen enkele interactie! Ik ben zomaar bang dat de resultaten ook weleens tegen kunnen vallen...Je eigen gevoel is al niet goed, ik zou de Baronie hoe dan ook afzeggen!En als je het durft geef dan ook aan waarom... Link to comment Share on other sites More sharing options...
littleboobs Posted April 22, 2013 Author Share Posted April 22, 2013 Ja hoe langer we erover nadenken hoe slechter we het eigenlijk vinden. Ik ga ze woensdag afbellen, de operatie staat nu gepland voor 8 mei. Ik heb gelukkig niet voor de operatie getekend, alleen een informatielijst i.v.m. de narcose. Ik heb ook echt het idee als ik daar verder was gegaan dat ik echt twee ronde ballen opgeplakt had gekregen en heel veel spijt van de operatie....Ik verheug me op morgen en ben erg benieuwd hoe het gesprek gaat in de Velthuiskliniek met Mevr. Moojen.Ik laat het jullie weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
littleboobs Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 Zojuist Mc de Baronie afgebeld...Mag ik vragen waarom vroeg de vriendelijke meneer...Nou zei ik...Ik heb wat rond gebeld en gezocht op internet en navraag gedaan over zijn registratie maar die is helemaal nog niet rond, daarnaast heb ik niet eens iets kunnen passen en heb ik dus ook geen enkel idee wat het resultaat gaat worden dus ik heb er totaal geen goed gevoel bij.Nee, dat klopt zei de meneer aan de telefoon, zijn registratie is nog niet rond omdat hij werkzaam is in Frankrijk en als u er geen goed gevoel bij heeft moet u het niet doen, ik zal u eruit halen en het doorgeven. Bedankt voor het bellen.Dat was...dus ik heb absoluut de juiste keus gemaakt. Op naar het consult vandaag! Ben retenieuwsgierig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
masrya Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Soms moet je je gevoel gewoon vertrouwen, het geeft je niks voor niks zo'n vreemd gevoel. Veel succes vanmiddag bij je consult bij dr. Moojen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Welkom en veel plezier! Pas maar op, dat je ook niet verslaafd wordt aan dit forum zoals wel meerdere hier!!Groetjes Corine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francien Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Hoe was het consult Littleboobs?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
littleboobs Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 Hoi hoi,Ja het consult is heel goed gegaan...wat een vriendelijke vrouw is die Mevr. Moojen. Uitgebreid kunnen praten, vragen, passen enz.Het gaat Natrelle anatomisch 280 gram worden is nu besloten...wellicht nog iets meer maar ik twijfel nog. Volgens haar kon ik nog wel iets meer hebben maar vond 315 gram wel heel veel,Stond wel mooi in mijn shirtje maar waar is dan het eind...Wil niet té groot.24 mei is DE datum...spannend!Groetjes van mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
littleboobs Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 Haha, ja merk nu al dat ik regelmatig wil en moet kijken van mezelf maar ben nog een beetje zoekende naar hoe het precies werkt en hoe ik kan zien dat iemand op mijn berichten heeft gereageerd.Ik ga nu maar eens ff kijken of ik kan vinden of er foto's te vinden zijn van 280 cc zodat ik misschien een beetje kan vergelijken.Groetjes van mij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Gefeliciteerd met je datum!Heb even je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen!!xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
littleboobs Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 Dank u BB! Link to comment Share on other sites More sharing options...
littleboobs Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 Gisteren toch maar een mailtje gestuurd omdat ik niks van de fysio had gehoord. Vandaag gebeld en morgen kon ik gelukkig komen. Ze willen uiterlijk 2 weken voor de operatie dat je met de oefeningen begint dus het werd wel tijd maar blijkbaar was er iets verkeerd gegaan waardoor ik niet gebeld ben.Op naar morgen, ben benieuwd en hoop dat ik ook nog even kan passen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
masrya Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Gisteren toch maar een mailtje gestuurd omdat ik niks van de fysio had gehoord. Vandaag gebeld en morgen kon ik gelukkig komen. Ze willen uiterlijk 2 weken voor de operatie dat je met de oefeningen begint dus het werd wel tijd maar blijkbaar was er iets verkeerd gegaan waardoor ik niet gebeld ben.Op naar morgen, ben benieuwd en hoop dat ik ook nog even kan passen.Hoe is het gegaan bij de fysio??X Masrya Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissJones Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Hey lb, Wat vond je van je fysio?? Waar was je eigenlijk, hilversum? Grz MissJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
littleboobs Posted May 9, 2013 Author Share Posted May 9, 2013 Hoe is het gegaan bij de fysio??X MasryaGoed! Heb de oefeningen meegekregen en ben al druk bezig...ben benieuwd!! Hoe is het met jou? Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
littleboobs Posted May 9, 2013 Author Share Posted May 9, 2013 Hey lb, Wat vond je van je fysio?? Waar was je eigenlijk, hilversum? Grz MissJHey Miss, ik vind de oefeningen wel te doen alleen moet het wel echt op vaste tijden doen anders ga ik het vergeten, maar heb ze gister nog 3 x gedaan en vandaag ook al 3 keer.Heb wel het idee dat ik nu al lichte spierpijn in mijn armen voel haha, niks gewend!!!Ik was in Hilversum inderdaad. En jij wat vond jij er van? Link to comment Share on other sites More sharing options...
littleboobs Posted May 11, 2013 Author Share Posted May 11, 2013 Hallo meiden,Ik krijg 24 mei mijn BV en ben zoooo benieuwd hoe het eindresultaat ongeveer zal zijn.Is er iemand hier die Natrelle protheses heeft duel plane MM280 cc en waar ik de foto's van mag bekijken???Ik heb nu een aa cupje, ben 173 cm. en weeg 60 kg.Ik heb al veel foto's bekeken en ook vele mooie borsten gezien maar heb het idee dat de meeste die ik mooi vind de FX protheses zijn....Groetjes van mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissJones Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Hey lb Ja ik ook al lichte spierpijn! Haha geen bodybilder hier. Vind het ook te doen maar moet mezelf wel regelmatig er op wijzen. In de waan van de dag vergeet ik het wel eens. Hoewel ik toch zeker 100x per dag aan mijn nieuwe borsten denk. Ik ga maar weer eens stretchen. Ciao Link to comment Share on other sites More sharing options...
littleboobs Posted May 18, 2013 Author Share Posted May 18, 2013 Joehoeee, de brief is binnen!! Om 10.00 moet ik aanwezig zijn en de operatie is om 11.00 uur...Het besef dat het over een kleine week al zover is is er nog echt niet, nog geen zenuwen niks, maar dat komt echt nog wel.Nu als een gek mijn oefeningen doen want ben door mn rug gegaan van de week en heb dus zeker 5 dagen niks kunnen doen...balen. Ben nu bang dat het zeker pijn gaat doen...Groetjes van mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.