Happy Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Goedenavond. Ti's bijna zover voor mij. Nog maar 3 dagen. Nu heb ik al het een en ander hier gelezen over medicatie tegen de pijn. Wie heeft er een goed tijdschema voor mij? Ben meestal om. 7 uur wakker en normaal eet ik dan ook gelijk ik krijg diclofenac en paracetamol. Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Ha Happy De paracetamol neem je elke 6 uur 1000mg. Als je de operatie gehad hebt, begin je met de paracetamol als dat mag. (even vragen aan de verpleging wanneer je mag starten) Dan neem je elke 6 uur (dus ook in de nacht je wekker zetten) de para. Diclofenac is afhankelijk van het aantal mg. Als je geopereerd bent, begin je gewoon wanneer dat mag met de paracetamol. Stuur me dan een pb, dan maak ik een schema voor je. Vermeld dan even hoe laat je de eerste paracetamol gehad hebt. Je hoeft voor de rest niets te nemen, behalve dan over 6 uur weer paracetamol. In principe ben ik over drie dagen ook 's avonds gewoon online (maar heel zelden dat ik niet online ben haha) en dan maak ik een schema voor je, aangepast op jouw tijden. Schrijf er dan ook even bij hoeveel mg de diclo is xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happy Posted April 21, 2013 Author Share Posted April 21, 2013 Heel erg bedankt alvast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lahja Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 bb to the rescue! super wat je allemaal voor ons doet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happy Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 Ik word steeds misselijk man morfinepil en diclofenac. Nu gebruik ik alleen paracetamol. Heb veel pijn. Hoe vaak zal ik ze innemen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yessie Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Happy moet je bestboobie even een prive bericht sturen. Ze kan een mooi schema maken voor je. Ik slikte ook van alles en nog wat en was erg misselijk had pijn aan mn maag en was bang (ooit een overdosis pcm gehad per ongeluk en dat kon ik nog net na vertellen) Ben na 4 dagen gaan afbouwen en na 1.5 week alleen nog pcm op een dag. Heb ontzettend veel pijn gehad maar kon niet zonder de pijnstillers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.