Jump to content

Schema medicatie?

Happy

Recommended Posts

Goedenavond.

Ti's bijna zover voor mij. Nog maar 3 dagen.

Nu heb ik al het een en ander hier gelezen over medicatie tegen de pijn.

Wie heeft er een goed tijdschema voor mij? Ben meestal om. 7 uur wakker en normaal eet ik dan ook gelijk :)

ik krijg diclofenac en paracetamol.

Alvast bedankt!

Ha Happy

De paracetamol neem je elke 6 uur 1000mg.

Als je de operatie gehad hebt, begin je met de paracetamol als dat mag. (even vragen aan de verpleging wanneer je mag starten)

Dan neem je elke 6 uur (dus ook in de nacht je wekker zetten) de para.

Diclofenac is afhankelijk van het aantal mg.

Als je geopereerd bent, begin je gewoon wanneer dat mag met de paracetamol. Stuur me dan een pb, dan maak ik een schema voor je. Vermeld dan even hoe laat je de eerste paracetamol gehad hebt. Je hoeft voor de rest niets te nemen, behalve dan over 6 uur weer paracetamol.

In principe ben ik over drie dagen ook 's avonds gewoon online (maar heel zelden dat ik niet online ben haha) en dan maak ik een schema voor je, aangepast op jouw tijden. Schrijf er dan ook even bij hoeveel mg de diclo is :)

xxx BB

Happy moet je bestboobie even een prive bericht sturen.

Ze kan een mooi schema maken voor je.

Ik slikte ook van alles en nog wat en was erg misselijk had pijn aan mn maag en was bang (ooit een overdosis pcm gehad per ongeluk en dat kon ik nog net na vertellen)

Ben na 4 dagen gaan afbouwen en na 1.5 week alleen nog pcm op een dag.

Heb ontzettend veel pijn gehad maar kon niet zonder de pijnstillers :(

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.