Jump to content

Consult bij Artemedis & Global Care Clinic

Recommended Posts

Hoi dames!

Na heel veel lezen, zoeken en vergelijken ben ik er eindelijk uit.

Ik wil een consult gaan aanvragen bij Artemedis (Dr. Demeyere) en bij de Global Care Clinic (Dr. Nelissen).

Maandag ga ik bellen.

Hoe denken jullie erover? Iemand die zijn ervaring wil delen? Of iets wil zeggen over één van de pc's? Alles is welkom!!!

Liefs Daantje

Ik denk dat er niemand op het forum is aangezien niemand reageert:p er zijn namelijk heeeel erg veel meiden dol enthousiast over dr. Bruno de meyere. Volgens mij hoef je je over hem in ieder geval geen zorgen te maken!

Ik was er idd niet vanavond haha :45:

Maar dr. Demeyere is een hele kundig arts. Ben zelf bij hem geweest voor een hersteloperatie, en hij heeft prachtig werk geleverd!!

Niet dat ik reclame wil maken, want ik vind het belangrijk dat iedereen zijn eigen keuze maakt wat betreft zijn pc, maar mijn ervaring (en velen met mij op het forum) is heel positief!! Ik heb nog nooit iets negatiefs over hem gelezen. Dat vond ik zelf heel belangrijk voor mijn keuze voor hem.

Succes!!

xx BB

Hi Daantje,

Ik ben bij beide artsen op consult geweest.

GGC was oke. Alleen mijn vriend en ik waren beide niet overtuigd.

Het verschil tussen de artsen vond ik dat het bij global meer een poppenkast was en bij de meyere ik bij een arts zat.

Bij Global was een verpleegster protheses op mijn borst aan het leggen met een truitje erover zodat ik een idee kreeg, maar zo zie je helemaal niks. Mijn vriend was dan in gesprek met de arts. Het was niet een centraal iets ook... Ik weet het niet zo goed uit te leggen.

Ik denk dat het wel zeker goed is om naar meer dan 1 arts te gaan. Ik ben ook nog naar de valkenhorst kliniek geweest. De consulten in volgorde van hoeveel ik ervan verwachtte.

Van weinig tot veel. Zo wist ik bij de laatste ZEKER dat het em echt was en kon ik meteen een datum vastleggen.

Succes ermee iig! En ik zou Artemedis in ieder geval zeker doen :)

Hi Daantje,

Ik ben bij beide artsen op consult geweest.

GGC was oke. Alleen mijn vriend en ik waren beide niet overtuigd.

Het verschil tussen de artsen vond ik dat het bij global meer een poppenkast was en bij de meyere ik bij een arts zat.

Bij Global was een verpleegster protheses op mijn borst aan het leggen met een truitje erover zodat ik een idee kreeg, maar zo zie je helemaal niks. Mijn vriend was dan in gesprek met de arts. Het was niet een centraal iets ook... Ik weet het niet zo goed uit te leggen.

Ik denk dat het wel zeker goed is om naar meer dan 1 arts te gaan. Ik ben ook nog naar de valkenhorst kliniek geweest. De consulten in volgorde van hoeveel ik ervan verwachtte.

Van weinig tot veel. Zo wist ik bij de laatste ZEKER dat het em echt was en kon ik meteen een datum vastleggen.

Succes ermee iig! En ik zou Artemedis in ieder geval zeker doen :)

Hoi Vero,

Op de een of andere manier lees ik dit berichtje nu pas!! Haha beetje laat.

Het consult bij dr. Demeyere was top, mijn keus is dus gemaakt, moet alleen nog een datumpje prikken. Dankjewel nog voor je reactie :) Liefs Daantje

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.