Vientje Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Hey allemaal Ik ben nu al enige tijd aan het twijfelen om mijn borsten (nu ja wat je borsten kan noemen) te laten vergroten. Ik heb echt haast niks, laten we zeggen dat ik mijn borsten aan- en uitdoe als ik mijn bh smorgens en savonds aan- of uittrek. Voel me echt geen vrouw, ben er ondertussen 21 en heb de hoop nu wel opgegeven dat moeder natuur nog wat extra voor me over had Ik zou er echt wel voor willen gaan, maar heb ook veel schrik voor wat er fout kan gaan en dat ik het resultaat dan uiteindelijk niet mooi zou vinden. Ik wil absoluut geen grote borsten, ik wil er gewoon In proportie met mijn lichaam en zo natuurlijk mogelijk .. Maar dat weet je jammer genoeg nooit op voorhand he. Ik hou jullie op de hoogte en vind het fijn om te zien dat iedereen hier zo openlijk met elkaar praat. Fijn om mijn hart eens te kunnen luchten! Veel liefs van een borstenforumgroentje Link to comment Share on other sites More sharing options...
soof81 Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Hey Vientje, Welkom op het forum! Ik stond er een beetje hetzelfde in als jij. Wilde ook geen super grote borsten, maar gewoon een normale maat. Ben nu 2 weken po en zo ontzettend blij. Nu al! Ik was ook best bang dat ik m'n nieuwe borsten niet mooi zou vinden, maar niets is minder waar. Ben er helemaal happy mee! Veel lees plezier!!' Gr. Soof Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lahja Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Hey,Ik had dezelfde voorsituatie. helemaal vreselijk als je op je rug ligt... na amper een paar dagen ben ik toch heel tevreden dat ik de sprong heb gewaagd.Op 21 kan je er idd vanuit gaan dat er niets meer gaat veranderen zonder dat je jezelf ermee moeit.Ik denk dat ik voor vrijwel iedereen spreek als ik zeg dat we allemaal wel gezond bewust zijn van de gevaren. Lees je in, zoek welke artsen je aanspreken, praat met de leden, plan eventueel een consult. Win informatie in. Niets is bindend. Je kan ook gewoon stoppen met het forum, ik wil je niet pushen.succes met je gedachten op een rijtje te krijgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vientje Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 Bedankt voor jullie reactie, dames. Doet me goed om te weten dat ik niet alleen ben met mijn gevoel. Moest ik beslissen om het te laten doen, dan weet ik ook al waar. Ik ben echt al een hele tijd aan het zoeken en me aan het informeren. Ik heb gewoon zo'n schrik .. Daarbij komt ook nog dat mijn vriend helemaal niet te vinden is voor die borstvergroting. Uiteindelijk doe ik het niet voor hem maar voor mezelf, maar toch voelt het niet fijn om te weten dat hij niet achter me staat op dit vlak. Wil absoluut niet dat hij een afkeer van me krijgen of zo. Ik weet dat hij me zal steunen in alles wat ik doe en beslis, maar hij begrijpt me niet en dat is allesbehalve fijn. Fiuuw, wat een bericht zeg, ik dacht: ik gooi alles er onmiddellijk uit X Link to comment Share on other sites More sharing options...
soof81 Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Geeft niks, hoor! Gooi alles er maar uit haha... Mijn man vond het in eerste instantie ook geen super idee. Hij vond mijn borsten prima zoals ze waren. Na een aantal maanden zag hij toch wel in dat ik er doodongelukkig mee was en heeft hij mij volledig gesteund. Dus er is nog hoop voor je haha....!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Liefste vientje,Ik weet perfect hoe je je voeld, de meeste meisjes en vrouwen trouwens op dit forum. Ik ben nu zeventien jaar oud en weet dat ik er helemaal voor ga, ookal zit ik nog vol twijfels (stel dat het toch zou mislukken, stel dat er iets misloopt, stel dat ik na tien jaar een implantaatwissel nodig heb en ik het niet kan betalen, stel dat ze bij mijn bevalling toch plots groeien!) natuurlijk kan je zo blijven twijfelen en het is echt geen makkelijke keuze maar ik wil mij eindelijk mooi voelen en zeker. Over mijn lichaam ben ik best tevreden, 1m70 en weeg tussen de 48/49, lange slanke benen en alles, maar die borsten.. tsjha ook dat is jammer genoeg plat! Ik heb mijn eerste cunsult er al opzitten en die lieve dr Verdonck wordt mijn PC, nu nog even wachten tot ik 18 ben en dan heb ik nieuwe boobies! Ik kijk er al zo enorm naar uit, het wordt een klein cupje (280cc) maar het feit dat ik eindelijk IETS ga hebben maakt me zo blij, dikke tieten heb ik niet nodig! Wil gewoon niet meer kijken naar dat AAtje, telkens die maximer dinges bh's dragen.. daarin lijkt alles normaal maar zodra deze uitgaat voel ik me meer man! Ga er voor en kies een vooral een goede PC waar je je goed bij voelt.Het beste meisje! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lau88 Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Hallo,Ook ik ken je situatie. Bij mij is het ook totaal niet in proportie en heb er zelf zo'n 6 jaar over nagedacht,Uit eindelijk ben ik op consult gegaan en dat heeft de doorslag gegeven ik ga er iets aan laten doen. Natuurlijk zitten er risico's aan, maar waar tegenwoordig niet meer.Maar ga bij jezelf na hoe erg zit je ermee. Ben je hier constant mee bezig ga dan eens op consult bij een paar artsen. Misschien helpt dit je wel een beslissing te maken. Blijf je twijfelen is het misschien nog niet jouw tijd om er iets aan te laten doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lahja Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 daar zijn we voor, je hart uitstorten doet goed. Je kan eventueel eens met je vriend op consult gaan waar je naartoe wilt? Dan krijgt hij misschien ook een beter beeld van wat het allemaal inhoud. Als je het echt wil en hij je steunt zal hij wel geen afkeer krijgen. Plat gezegd: welke man heeft nu iets tegen meer boobs? (je mag ze niet allemaal over dezelfde kam scheren maar vloeken mag ook niet...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vientje Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 Hey Peertje Ik kan alleen maar zeggen dat ik me net hetzelfde voel. Ik draag iedere dag bh's met gigantisch veel vulling, zodat ik me toch een beetje op mijn gemak voel. De zomer komt eraan en ik kijk er echt niet naar uit om weer in bikini te gaan paraderen .. Voor de rest lijkt mijn lichaam op het jouwe, ik ben even groot, weeg ongeveer 54 kg. Ik wacht nog eventjes af, maar denk toch dat ik eens op consult ga gaan. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik het zelf wil, en daar gaat het uiteindelijk om, toch? Je goed voelen in je eigen vel Jij ook het beste meid! Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birdy Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Hey Vientje, Hier nog een Heb laaaange tijd getwijfeld, maar heb een paar dagen besloten om het te gaan doen. Soms twijfel ik nog, maar ik moet nu wel doorzetten. Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het is. X Birdy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vientje Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 Hey Birdy Ik ga ook gewoon doorzetten denk ik ik wil het zo graag dat ik me er niet langer ellendig door zou mogen voelen. Hoop dat alles goed verloopt voor je! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjelot Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Ik was ook altijd helemaal plat met gevulde bh´s. Ik voelde me altijd zo rot als ik alles uitdeed Op mijn 22e heb ik ze laten vergroten naar een kleine C en ohhh wat was ik er blij mee zeg. Vanaf het eerste moment hoorde ze bij me. Zo ongelooflijk blij mee! Ik voelde me nu pas compleet als het ware. Klinkt stom maar zo voelt het echt! Ga idd op consult, en neem je vriend mee, en kijk na afloop wat je gevoel is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockabilly lover Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Hoi Ik begrijp perfect hoe je je voelt, ik ben ook al een geruime tijd aan het speculeren of ik een bv wil.of niet. Mijn man zegt dan waarom wil je dit, ik hou niet van grote borsten, voor mij zijn ze perfect, maar ik,heb zoiets van, als ik het doe is het voor mezelf en voor niemand anders, toch? Ik draag ook constant push up behas om toch een beetje model te hebben want anders is het gewoon plat, als ik dan mijn pyama aan heb vind ik dat altijd verschrikkelijk, loopt precies recht naar beneden, ik hoef ook geen grote boobies heb daar het model nie voor, maar toch een beetje meer of nu, ik wens je alvast veel succes met je beslissing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Hoi Vientje,Ik herken me, net als vele anderen hier, in je verhaal.En daarnaast ben ik ook nog eens een hele grote twijfelkont!! (Op mijn profiel kan je mijn verhaal lezen)Heel vaak gaat een BV goed, een enkele keer helaas niet. Maar het uitkiezen van een goede PC en goede kliniek/ziekenhuis en het naleven van de regeltjes die je mee krijgt van de PC verkleinen de kans dat het mis kan gaan. dus dan maar heel even heel erg gehoorzaam zijn.Vientje, ga maar lekker rondneuzen hier op het forum. lekker veel informatie en ervaringen lezen en laat het lekker op je inwerken:) en kom je er nog niet helemaal uit kan je altijd een consult plannen met de PC. is geheel vrijblijvend, maar kan je wel even de protheses passen en ervaren hoe het allemaal in zijn werk gaat en wat erbij komt kijken. misschien kijk jij/je vriend er daarna heel anders tegen aan.en tsja over die zorgen van de wissel over 10 jaar. ik denk maar zo: mocht ik dan kinderen heb zijn mijn borsten misschien ook wel toe aan een opknapbeurt:)x. succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Hey Peertje Ik kan alleen maar zeggen dat ik me net hetzelfde voel. Ik draag iedere dag bh's met gigantisch veel vulling, zodat ik me toch een beetje op mijn gemak voel. De zomer komt eraan en ik kijk er echt niet naar uit om weer in bikini te gaan paraderen .. Voor de rest lijkt mijn lichaam op het jouwe, ik ben even groot, weeg ongeveer 54 kg. Ik wacht nog eventjes af, maar denk toch dat ik eens op consult ga gaan. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik het zelf wil, en daar gaat het uiteindelijk om, toch? Je goed voelen in je eigen vel Jij ook het beste meid! Xx Klopt meisje! Ben ook enorm bang maar als ik dan denk aan het resultaat... dan wordt ik zo ontzettend blij. Zag vandaag een prachtige streepjes bikini en dacht, dat ik maar snel die nieuwe tieten heb! Dan kom ik hem meteen kopen ;p Ik heb nu al een jaar geen nieuwe bh's meer gekocht en koop ook geen nieuwe bikini's meer, zou beetje zonde zijn als je toch een BV ondergaat hé. Kan je beter sparen voor mooie en nieuwe lingerie wanneer het zover is! Denk er nog eventjes over na en zoek vooral een lieve PC waar je je goed bij voeld, dr Verdonck is echt een man waar ik op mijn gemak bij was, ookal is die kliniek twee uur rijden van bij mij! Alles voor nieuwe en mooie boobies, bovendien staat dr Verdonck er om bekend dat hij ze heel natuurlijk maakt (nooit te groot, te rond enzo..) mooi resultaat dat gewoon bij je lichaam past! Het beste meisje, veel liefs Rani x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vientje Posted April 19, 2013 Author Share Posted April 19, 2013 Hey hey! Na lang twijfelen, lang nadenken en overwegen heb ik eindelijk de beslissing gemaakt. Ik ga ervoor. 1ste consult bij dr. De Frene is vastgelegd, 13 mei wordt het Kijk er al enorm naar uit .. Heb voornamelijk de stap genomen omdat mijn vriend en ik een heel goed gesprek gehad hebben. Hij ziet eindelijk in dat ik dit voor mezelf doe, voor m'n eigen gevoel en dat het echt iets is wat voor 'ontbreekt' zeg maar. Het doet me goed om te weten dat hij achter mijn keuze staat, en gaat ook mee naar 't eerste consult. Fijn dat ik eindelijk op hem kan rekenen en dat hij me steunt. Aan alle dames die nog zouden twijfelen; informeer je! Luister eens bij anderen, kijk naar gelijkaardige situaties en vooral: luister naar jezelf! To be continued Veel liefs een ex-twijfelaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Hoi Vientje!gefeliciteerd met het zetten van je eerste stap!! ben heel benieuwd hoe je het consult gaat vinden. ga je bij nog meer PCs op consult?En wat fijn dat je vriend inziet hoe belangrijk het voor je is en dat hij mee gaat op consult:)ik hou je topics in de gaten:)x Link to comment Share on other sites More sharing options...
smile2008 Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Hey !ik werd ook behandeld door dr de frene ! een heel goede arts ! je bent nu al een ex-twijfelaar, maar dan zal je een overtuigd persoon zijn!ik ben heel tevreden.succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 hoi hoi Ik ga even je twee topics samenvoegen, dan hoef je er maar 1 bij te houden Ik bedoelde dus eigenlijk toenstraks dat je dit in je oude topic kon zetten haha, maar maakt niet uit. Voeg ze wel ff samen xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Gefeliciteerd met je datum!!!Ik zal je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen!In welke kliniek ging je?xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.