Jump to content

Gevoelloze tepel

Chewy

Recommended Posts

Ik ben nu 2 maanden PO en heb nog steeds een vrijwel dove linker tepel. Rechts heeft wel gevoel,hoewel dat ook pas sinds een paar weken weer is.

Iemand ervaring hiermee en komt het weer goed? Tepel wordt ook minder goed hard.

Hoi hoi

Het risico van een bv en van elke operatie eigenlijk is, dat er gevoelloze plekken kunnen blijven.. Echter.. heel vaak komt ook na langere tijd nog gevoel terug!

Ik heb zelf hele lange tijd geen enkel gevoel gehad aan de zijkant van mijn rechterborst (omdat ik daar gehecht moest worden)

Na 5 maanden begon ik echter gevoel terug te krijgen. Het is niet optimaal geworden, tot nu toe, maar het is niet meer zo een vies gevoel.

Bij sommigen verandert het gevoel ook nog na anderhalf jaar, dus er is nog hoop :)

xx BB

Hey,

ik heb op mijn borsten nog plekken die gevoelloos zijn. (als ik in kippevel sta, zie ik zones waar er geen kippevel is, de minder gevoelige zones.) Mijn arts had er me ook voor gewaarschuwd. (ik moet wel zeggen dat ik een prothesewissel had en er al wat schade aangericht was door een eerste ondeskundige arts), maar al bij al ben ik heeeeeeeeeel blij met het resultaat, het uitzicht,

ik ben nu 1 jaar en 3 maanden PO (of toch bijna)... ik hoop niet echt dat het nog goed komt. ik ben blij dat ik eindelijk borst heb. maar dat is uiteraard mijn persoonlijk gevoel.

grtjs

• 1 month later...

Hoi,

Goed dat ik dit gelezen heb...

Ik ben afgelopen januari geopereerd en mn linkertepel heb ik sinds maand weer gevoel in, alleen op sommige plekken van mn borst nog niet...en mn rechterborst heb ik nog weinig gevoel in...

Mijn borsten zijn nog steeds erg gevoelig...

Gr. Q

• 1 month later...

Ik ben begin van het jaar (13/3/13... jaja :118: ) geopereerd aan mijn onderbuik (via mijn onderbuik een stukje urineleider links weggenomen owv vergroeiïng) en het litteken dat overbleef is ongeveer 10cm breed met daaronder (bijna in de lies) een klein sneetje waar de redon heeft gezeten. Op het litteken is de huid ook nog steeds gevoelloos en onder het litteken, bij dat kleine sneetje voel ik ook nog steeds weinig. Net als mijn linkerlies die slaperig aanvoelt... Eerder een 'voos' gevoel alsof je voet slaapt maar dan je huid...

Ik denk dat dit altijd het geval is als er een incisie wordt gemaakt. Er worden altijd huidzenuwen door gesneden...

Vaak komt dat gevoel terug (op andere plekken van het lichaam) maar bijvoorbeeld mijn moeder heeft een buikwandcorrectie gehad en die heeft nog steeds geen gevoel op die plek hoewel die operatie zeker al 10 jaar geleden was...

x

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.