lydia2B Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Goeiemiddag,Ik ben Lydia en samen met twee medestudenten ben ik bezig met een artikel over cosmetische chirurgie. De focus ligt bij de borsvergrotingen. Wij begrijpen dat jullie helemaal gelukkig zijn met je nieuwe boobs, maar er zitten vast ook minder leuke kanten aan. Wij vroegen ons af of jullie ons kan vertellen wat de minder leuke kanten zijn van een borstvergroting?Alvast bedankt voor jullie medewerking.Groetjes,Lydia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascalle45 Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 IK zou zeggen, kijk bij de topics met complicaties, en daar haal je genoeg uit voor je artikel Link to comment Share on other sites More sharing options...
guppie Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Hoi Lydia,Ik heb woensdag via een pb op je gereageerd, daarop heb ik een reactie van je ontvangen waarin je om mijn gegevens vraagt om contact op te kunnen nemen met mij.Ik heb hierop gereageerd via een pb wederom en aangegeven op donderdag ochtend eventueel te willen helpen maar nog geen gegevens van mij en wel wat aanvullende vragen van mijn kant.Je geeft eerst aan alles graag telefonisch te doen, echter na een aantal vragen van mijn kant over bv het verifiëren krijg ik pas op vrijdag weer een reactie van je met daarin dan ook nog de vermelding dat via de email toch handiger is aangevuld met direct een vragen lijst.Je geeft aan dat persoonlijke gegevens wel nodig zijn maar geeft van jezelf niets bloot.Bijvoorbeeld, wat voor opleiding ben je mee bezig?Welke school betreft dit?Vooraf duidelijk maken dat het gaat om naam en toenaam van de geïnterviewde.Wat zijn de namen van je mede studenten?Met welk doel moet je dit interview maken?Kortom, bij deze zou ik als docent zijnde jou en je medestudenten een onvoldoende geven alleen al op je plan van aanpak.Ik zou zeggen, maak gebruik van het advies van Pascalle of probeer iemand in je omgeving te vinden.Ik zal dit ook als reactie plaatsen bij je andere topic.Succes,Gr Guppie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lahja Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Hmmm kan me voorstellen dat je het niet zo fijn vindt guppie. Je gaat niet zomaar vertellen over je bv en je anonimiteit opgeven zonder dat de tegenpartij aangeeft dat ze te vertrouwen is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Goed van je guppie!Je weet het tegenwoordig nooit, gelukkig zijn de meeste van ons "echt" maar helaas zijn er ook rotte appels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascalle45 Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Hoi Lydia,Ik heb woensdag via een pb op je gereageerd, daarop heb ik een reactie van je ontvangen waarin je om mijn gegevens vraagt om contact op te kunnen nemen met mij.Ik heb hierop gereageerd via een pb wederom en aangegeven op donderdag ochtend eventueel te willen helpen maar nog geen gegevens van mij en wel wat aanvullende vragen van mijn kant.Je geeft eerst aan alles graag telefonisch te doen, echter na een aantal vragen van mijn kant over bv het verifiëren krijg ik pas op vrijdag weer een reactie van je met daarin dan ook nog de vermelding dat via de email toch handiger is aangevuld met direct een vragen lijst.Je geeft aan dat persoonlijke gegevens wel nodig zijn maar geeft van jezelf niets bloot.Bijvoorbeeld, wat voor opleiding ben je mee bezig?Welke school betreft dit?Vooraf duidelijk maken dat het gaat om naam en toenaam van de geïnterviewde.Wat zijn de namen van je mede studenten?Met welk doel moet je dit interview maken?Kortom, bij deze zou ik als docent zijnde jou en je medestudenten een onvoldoende geven alleen al op je plan van aanpak.Ik zou zeggen, maak gebruik van het advies van Pascalle of probeer iemand in je omgeving te vinden.Ik zal dit ook als reactie plaatsen bij je andere topic.Succes,Gr Guppie Top mailtje Guppie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamer81 Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Scherp van je Guppie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.