Guest Olivia23 Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Over precies een week heb ik nu als het goed is mijn boobies, of lig ik op de operatietafel.. en ik begin met een potje bang te worden!Straks gaat het helemaal fout of wordt het heel lelijk of krijg ik heel veel complicaties.. is dit normaal? Of hadden jullie ook last van koudwatervrees toen de operatiedatum dichtbij kwam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuuSter Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Herkenbaar!Ik moet nog langer wachten dan jij maar geregeld gaan m'n gedachten van jaaa! Bijna! naar oh nee, wat als...(vul zelf doemscenario in)Om knettergek van te worden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Is heel normaal! Gelukkig gaat het vaker goed dan fout en als je je netjes aan de herstelregels houdt dan komt het vast goed, geen zorgen maken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nrm Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Heel herkenbaar!, ik mag 29 April en begin ook al aardig nerveus te worden. Den k ook heel normaalhet is ook niet niks wat we gaan doen! Positief blijven en denk maar aan de zomer op het strand :-) .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birdy Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Join the club! Ik ben ook een beetje bang, maar het hoort erbij denk ik..Het zal vast goed gaan als je je rustig houdt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AA86 Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Hahahaha en ik maar denken dat ik de enige was die er last van had! Ben dinsdag geopereerd, totaal niet zenuwachtig geweest, tot de dag zelf, toen gingen er inderdaad ook allemaal doemscenario's door mn hoofd. Twijfelde zelfs of ik voor het geval dat toch maar afscheid moest nemen van mijn ouders hahahaha. Maar ik zit hier nu ook 3 dagen PO zonder problemen, nauwelijks pijn en springlevend Even erdoorheen bijten Olivia, en je bent dus niet alleen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarmaine1 Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Hier ook nog eentje! Ik ben afgelopen maandag geopereerd! De weken voor de operatie dacht ik aan deergste scenario's...helemaal toen ik las dat er een keer bij mijn pc iemand was overleden....! Maar ooktoen werd ik hier gerustgesteld door een aantal meiden. Aan elke operatie zit immers een risico. Maarde kans is zooo ontzettend klein. Je moet je niet gek laten maken. Ik heb er echt wakker van gelegen maaraan de andere kant werd ik ook heel blij als ik aan de zomer dacht en dat ik dan eindelijk met een gevuldebikini op het strand zou kunnen liggen. En op de operatiedag zelf was ik natuurlijk wel een beetje gespannen maar heb het allemaal rustig over me heen laten komen.Je merkt ten slotte helemaal niks van de operatie en als je wakker wordt heb je gewoon borsten...wow!Geweldig toch dat dit bestaat! Stel je voor je hele leven met theezakjes of zoals ik bijna geen borsten!Denk aan de positieve dingen....lekker kleding, bikini's kopen....alles staat leuker met een beetje borsten.Borstvergrotingen worden al zoooo lang gedaan en zoveel vrouwen op de aardbol hebben het datik me lekker helemaal niet meer druk zou maken en gaan genieten straks van je twee aanwinsten.Ik moet zeggen ik vind het deze week wel even doorbijten maar het is het allemaal waard! Als ik mijnbh uitdoe maakt mijn hart een vreugde sprongetje:) Succes met nog een weekje wachten en het komt allemaal goed!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Olivia23 Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Thanks meiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
criminallover Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Ik denk ik normaal hoor Olivia23 !Ik word over 3 dagen geopereerd en ben ook bloedzenuwachtig en een beetje bang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanessa1983 Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 hallo ,ik wordt maandag 29 april geopereerd en ben ook één brok zenuwen . Bang ook wel dat er iets gaat mislopen of de maat niet goed gekozen heb .ga morgen trouwens nog eens voor de tweede maal passen zodat ik zeker ben want denk dat het te klein gaat zijn . echt om knettergek van te worden . dan al de stress dat ik direct voor de kinderen ga kunnen zorgen want dat zal wel moeten lukken , 1001 vragen gaan door mijn hoofd . dat maar vlug maandag is want wordt knettergek en nu ben ik extra grote kuis aan het doen in het huis moet ik me daar al niet direct zorgen om maken ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.