Jump to content

Bang, normaal?

Guest Olivia23

Recommended Posts

Guest Olivia23

Over precies een week heb ik nu als het goed is mijn boobies, of lig ik op de operatietafel.. en ik begin met een potje bang te worden!

Straks gaat het helemaal fout of wordt het heel lelijk of krijg ik heel veel complicaties.. is dit normaal? Of hadden jullie ook last van koudwatervrees toen de operatiedatum dichtbij kwam?

Herkenbaar!

Ik moet nog langer wachten dan jij maar geregeld gaan m'n gedachten van jaaa! Bijna! naar oh nee, wat als...(vul zelf doemscenario in)

Om knettergek van te worden!

Is heel normaal! Gelukkig gaat het vaker goed dan fout en als je je netjes aan de herstelregels houdt dan komt het vast goed, geen zorgen maken...

Heel herkenbaar!, ik mag 29 April en begin ook al aardig nerveus te worden. Den k ook heel normaal

het is ook niet niks wat we gaan doen! Positief blijven en denk maar aan de zomer op het strand :-) ....

Hahahaha en ik maar denken dat ik de enige was die er last van had! Ben dinsdag geopereerd, totaal niet zenuwachtig geweest, tot de dag zelf, toen gingen er inderdaad ook allemaal doemscenario's door mn hoofd. Twijfelde zelfs of ik voor het geval dat toch maar afscheid moest nemen van mijn ouders hahahaha.

Maar ik zit hier nu ook 3 dagen PO zonder problemen, nauwelijks pijn en springlevend ;) Even erdoorheen bijten Olivia, en je bent dus niet alleen :)

Hier ook nog eentje! Ik ben afgelopen maandag geopereerd! De weken voor de operatie dacht ik aan de

ergste scenario's...helemaal toen ik las dat er een keer bij mijn pc iemand was overleden....! Maar ook

toen werd ik hier gerustgesteld door een aantal meiden. Aan elke operatie zit immers een risico. Maar

de kans is zooo ontzettend klein. Je moet je niet gek laten maken. Ik heb er echt wakker van gelegen maar

aan de andere kant werd ik ook heel blij als ik aan de zomer dacht en dat ik dan eindelijk met een gevulde

bikini op het strand zou kunnen liggen. En op de operatiedag zelf was ik natuurlijk wel een beetje gespannen maar heb het allemaal rustig over me heen laten komen.

Je merkt ten slotte helemaal niks van de operatie en als je wakker wordt heb je gewoon borsten...wow!

Geweldig toch dat dit bestaat! Stel je voor je hele leven met theezakjes of zoals ik bijna geen borsten!

Denk aan de positieve dingen....lekker kleding, bikini's kopen....alles staat leuker met een beetje borsten.

Borstvergrotingen worden al zoooo lang gedaan en zoveel vrouwen op de aardbol hebben het dat

ik me lekker helemaal niet meer druk zou maken en gaan genieten straks van je twee aanwinsten.

Ik moet zeggen ik vind het deze week wel even doorbijten maar het is het allemaal waard! Als ik mijn

bh uitdoe maakt mijn hart een vreugde sprongetje:) Succes met nog een weekje wachten en het komt allemaal goed!!

hallo ,

ik wordt maandag 29 april geopereerd en ben ook één brok zenuwen . Bang ook wel dat er iets gaat mislopen of de maat niet goed gekozen heb .

ga morgen trouwens nog eens voor de tweede maal passen zodat ik zeker ben want denk dat het te klein gaat zijn . echt om knettergek van te worden . dan al de stress dat ik direct voor de kinderen ga kunnen zorgen want dat zal wel moeten lukken , 1001 vragen gaan door mijn hoofd . dat maar vlug maandag is want wordt knettergek en nu ben ik extra grote kuis aan het doen in het huis moet ik me daar al niet direct zorgen om maken ...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.