draakje Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 hallo allemaal ik ben een 35 jarige vrouw die heel lang onzeker is geweest over mijn borsten en na 15 jaren zo te hebben rondgelopen heb ik in december de knoop door gehakt en besloten om een bv te laten doen. daarna veel hier rond gelezen en heel veel antwoorden gekregen op de vragen waar ik mee zat, en vandaag besloten om ook lid te worden. Inmiddels heb ik mijn bv gehad op donderdag 11 april en ben heel blij dat ik het heb laten doen. omdat dit een voorsteltopic is laat ik het hierbij en zal ik de rest van mijn verhaal vertellen in de borstvergrotingsverslagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted April 19, 2013 Author Share Posted April 19, 2013 hallo iedereen nadat ik me voorgesteld heb hier dan mijn verhaal hoe alles is verlopen: afgelopen december besloten om een bv te laten doen, en eerst heel internet op zijn kop gezet bij wie ik dit eventueel zou laten doen. uiteindelijk ben ik in januari op consult geweest in de wellnesskliniek bij dokter verdonck, het was een prettig consult, vond het een leuke spontane man die alle tijd voor me heeft genomen en samen hebben we de beslissing genomen om 380 cc onder de spier te plaatsen. na het consult een afspraak gemaakt voor 2 april en met een goed gevoel naar huis gegaan, eind januari een aanbetaling gedaan maar omdat ik in februari nog niks had vernomen van de kliniek toch maar eens gebeld of de aanbetaling wel goed was aangekomen, dat was het geval maar er stond geen operatie gepland op 2 april dus dacht meteen nou dat gaat al lekker, uiteindelijk is het 8 april geworden, en zoals afgesproken het resterende bedrag 2 weken voor de operatie betaald. een paar dagen voor de operatie werd ik gebeld ik moest om 9 uur in de kliniek zijn, ik dacht nog nu wordt het echt spannend maar ben de laatste paar dagen goed door gekomen. nou het was zover 8 april wij om 8.15 uur in de auto en mooi optijd aanwezig, de borstband betaald en ik werd al meteen opgehaald en naar mijn bed gebracht, meteen foto's gemaakt, vragenlijst ingevuld dat mooie blauwe schortje aan gedaan en bloeddruk gemeten, vervolgens moest ik wachten tot ik opgehaald werd. en dat wachten werd heel lang ik heb bijna ieder verhaal mee gekregen van de mensen die daar geopereerd werden ( zoals maran die naast mij lag en layha die een eind tegenover mij lag ) om half 12 ben ik maar eens gaan vragen en na 12 uur kreeg ik antwoord: ze waren op een briefje aan het wachten van mijn huisarts waarin stond dat ik geopereerd mocht worden want schijnbaar was dat wat ik gemaild had niet goed genoeg!!! nou de moed zakte me in de schoenen en ben ook de huisarts gaan bellen maar die werkte niet echt mee kreeg alleen een verhaal dat in nederland je eigen huisarts geen gezondheidsverklaring mocht geven. dokter verdonck is toen zelf nog naar mij toe gekomen en vertelde mij dat hij mij met de aandoening die ik heb (het ehlers danlos syndroom) zonder verklaring niet kan opereren, ja toen werd ik wel boos want ze hadden mijn papieren al 2 maanden voor de operatie en niemand heeft mij gezegd dat het niet in orde was en nou lag ik daar om half 3 en werd me verteld dat ik naar huis kon gaan en verdonck kon pas 26 april weer tijd voor mij maken. ik zei hem dat dat geen optie was ivm mijn vrije dagen, uiteindelijk zijn we tot een oplossing gekomen, dokter visser zou mijn operatie dan op 11 april uitvoeren als ik een goede gezondheidsverklaring had en dan moest ik om 7.50 aanwezig zijn. eenmaal thuis een lang telefonisch gesprek met mijn huisarts gehad en ze zou me helpen en de verklaring de volgende ochtend door faxen. de dag erna tot 15.30uur gewacht op een telefoontje van de kliniek en ja hoor ik had eindelijk groen licht dokter visser en de anesthesist gingen akkoord . dan nu de grote dag, zenuwen had ik inmiddels niet meer wilde gewoon dat het doorging. 7.45uur aangkomen werd meteen naar de bali geroepen omdat dokter visser meteen een kliniek bh aan doet zonder borstband moest dat even omgeruild worden, eenmaal alles geregeld werd ik meteen door 2 verpleegsters opgehaald en naar een mooie kamer gebracht niks geen gordijnen maar een deur, veel prettiger en meer privacy. dokter visser kwam ook meteen naar binnen en na wat grapjes over de schrijfkunst van dokter verdonck alles even doorgesproken en ik werd meteen afgetekend, nog een keer bloeddruk opgemeten en lijst ingevuld en foto's gemaakt moest ik opschieten want ik werd al opgehaald om naar de ok te gaan. eenmaal op de operatie tafel werden er nog wat grapjes gemaakt en raakte ik nog in een gesprekje met de anesthesist over paarden haha,daarna zei hij wat je nu voelt kan branderig aan voelen en ik dacht nog aaaah ja en toen was het licht uit (was voor mij de eerste keer onder zeil) vervolgens werd ik wakker in een vreemde kamer en keek een beetje deuzig om mij heen om vervolgens eens onder de deken te kijken en ja hoor het was al gebeurd ik was klaarwakker en voelde me goed dus kon ik naar beneden, eenmaal onder kreeg ik mijn glas cola en ik vroeg meteen om de toast omdat ik nog wist hoe het layha was vergaan, ondertussen kwam dokter visser nog even kijken en zei dat het er goed uitzag en dat mijn infuus eruit mocht, daarna heb ik samen met mijn vriend mezelf aangekleed want ik had t koud en om half 12 wilde ik naar huis en dat was oke. de rit naar huis is me ook reuze mee gevallen en ben meteen mijn bed in gedoken, hulp heb ik niet nodig gehad met opstaan en aankleden maar heb wel 3 dagen fikse pijn gehad maar nu na 7 dagen voel ik me goed, heb wel de kliniek bh uit gedaan want die zat echt veel te strak en heb nu een fila sport bh aan die een stuk prettiger zit. waar ik natuurlijk heel nieuwschierig na ben is het uiteindelijke resultaat, ik vind t nu nog vrij plat ogen nu de zwelling ver weg is maar ik neem aan dat dat er ook mee te maken heeft dat ik zwaar werk doe (in de paardenstallen uitmesten en dergelijke) en nogal sterkte borstspieren heb dus zal de prothese nog wel aardig plat geduwd worden. ik ben van een slappe 80A naar voor nu een 80D gegaan en alles is mooier als wat ik had. nou dit is een mega verhaal geworden maar goed daarom bestaat mijn verslag ook uit 2 dagen haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted April 19, 2013 Author Share Posted April 19, 2013 oh ja een naam verkeerd lahja sorry haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Druppeltje Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Wauw draakje! Wat een verhaal! Ik zou niet weten wat ik had moeten doen als ik in jouw schoenen had gestaan! Wel super dat je hebt doorgezet! Ik hoop dat je prachtige borsten hebt!! Of iig nog zullen ontwikkelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birdy Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Leuk je verslag te lezen. Veel sterkte en fijn dat het zo goed met je gaat!Die fikse pijnen was dat vooral in je borst(spier)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuuSter Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Oh wat lijkt dat me balen! Eindelijk is t DE datum en dan gaat t hele feest niet door!Gelukkig heb je nou je boobs, beterschap en succes met je herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa76 Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 fijn verhaal, ook dat je forummers hebt leren kennen! geniet er nu van Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Sjeeeeeeeesus wát een verhaal zeg!!! Gelukkig is uiteindelijk alles goed gekomen, maar wat een stress moet dat zijn als je niet geholpen kunt worden op de dag die gepland staat! En dat al nadat je eerst helemaal niet ingepland stond.. Ik denk dat ik afgehaakt was haha... Ik zet je voorsteltopic even hier erbij, dan hoef je geen twee topics bij te houden en ik pas je titel even aan, zodat je er helemaal bij hoort Een goed herstel gewenst en van harte met je nieuwe boobs! xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
masrya Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 woow wat een verhaal!!Maar in ieder geval gefeliciteerd met je "twee nieuwe beste vriendinnen"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted April 19, 2013 Author Share Posted April 19, 2013 hoi allemaal allereerst bedankt voor het welkom en bb ook bedankt voor de aanpassing is wel handiger zo!birdy die fikse pijn was inderdaad voornamelijk de borstspier en dat verwijt ik ook mede aan dat ik heel zwaar werkdoe met mijn armen en dus sterk ontwikkelde borstspieren hebik was wel aardig gestressed ja en even leek het erop dat ik de operatie helemaal niet geregeld kreeg omdat mijn huisartszo tegen werkte maar ben blij dat ik haar heb kunnen overtuigen om toch een briefje naar de kliniek te sturen waarin stonddat zij geen problemen verwacht als ik geopereerd zou worden.aan de ene kant vind ik het wel fijn dat ze veiligheid bovenaan hebben staan en dat ze bij enige twijfel gewoon niet opereren,ik heb nou eenmaal een aandoening waar operaties altijd een groter risico zijn dan bij een gezond persoon en ik had eroverkunnen liegen maarja daar los ik niks mee op als het fout gaat, nu hebben ze overal rekening mee kunnen houden, maar goedhet is voorbij nu en ik bewonder mijn 2 nieuwe vriendinnen iedere dag wel even en ik voel me gelukkig als nooit tevoren.nu rustig aan alles laten genezen en dan hoop ik dat ik weer van mijn paardje kan genieten en lekker met hem buitenkan crossen (ik mis hem vreselijk) maar komende week ga ik wel weer eens bij hem kijken en dan kan ik hem in iedergeval weer eens lekker knuffelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Jeeeeeezus mina wat een gedoe vooraf inderdaad!! Ik denk dat ik ook afgehaakt zou zijn zoals bb schrijft Ik ben veeeeel te gelovig, ik zou echt denken : dit is een teken dat ik het gewoon NIET moet doen hhahahahha! Maar zoals het er nu naar uitziet is het allemaal prima gegaan!! Dus gefeliciteerd met je boobies, en een goed herstel!! En probeer echt 6 weken lang niet te paardrijden!! Misschien heb je een bijrijder?? Dan kun je hem wel zelf uitstappen ofzo Dat is dan al héérlijk!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 hoi piepke ja haha ik zei ook tegen mijn vriend waarom gaat het nou zo stroef is het nou een teken dat ik het niet moet doen? ook omdat ik in het verleden ook een paar keer voor die keuze heb gestaan en het wegens omstandigheden niks geworden is, ook mede door mijn bindweefsel aandoening, ik loop gewoon meer risico, maar ik wilde dit zooooo graag dat ik er voor de volle 100% voor wilde gaan vandaar mijn keuze om het door te zetten, ik zag het maar als een pesterij en als je iets echt wilt moet je er keuhard voor werken nou bij deze heb ik dat gedaan . voor mijn paard is van tevoren een goede oplossing gevonden ik doe hem namelijk al samen met iemand want om hem helemaal alleen te doen is gewoon veel te zwaar gezien mijn werk en gezin. de overige tijd dat mijn bijrijder niet kan rijdt mijn dochter van 13 hem zij kan mijn grote reus prima aan en zij kan er toch geen genoeg van krijgen ze woont bijna op stal nu want ze heeft ook nog een pony die ze helemaal zelf rijdt en verzorgd. ik zal de eerste 6 weken zeker niet opstappen hij is een reus van 1.84 en ik moet dus aardig mijn best doen met opstappen en het afstappen gaat toch altijd met een aardige landing dus neeeee ik kijk wel uit, voor mij even geen paardrijden, en uit stappen moet ik voorzichtig mee zijn hij is nogal erg vrolijk buiten dus moet hem regelmatig stevig onder controle houden dus ook daar wacht ik nog een tijd mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maran Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Hey draakje!! Ja, ik herinner me dat achter het gordijn aan mijn rechterkant niet alles verliep zoals het hoorde op 8 april. Ik had echt met je te doen! Dan lig je daar eindelijk in spanning te wachten, en iedereen steekt je gewoon voorbij... Ik heb me op weg naar huis nog (samen met mijn ventje) afgevraagd hoe het mijn "buurvrouw" zou zijn vergaan! ben blij om je hier tegen te komen en te horen (lezen) dat je uitendelijk toch nog voorzien bent van 2 prachtexemplaren!! Proficiat lady! En respect voor je doorzettingsvermogen hoor. x Maran Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 hoi maranja was me een dagje wel phoe, ik heb jou nog gezien jij en je mannetje stonden achter mij aan de balie en je zei nog dat jete vroeg was en toen je daarna naast mij een bed kreeg en vervolgens eerder naar de ok ging dacht ik hey hier klopt iets nieten toen ben ik maar eens gaan vragen tja en de rest van het verhaal ken je nu wel haha zo zie je maar weer de wereld is klein.en natuurlijk jij ook van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinstx Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted April 22, 2013 Author Share Posted April 22, 2013 zoooo 10 dagen po en ik voel me goed. de zwelling is ver weg en pijn heb ik ook niet meer, nu alleen nog jeuk jeuk en nog eens jeuk en niet alleen bij de hechtingen maar over de hele borsten ik ben blij als het donderdag is dan mogen de hechtingen eruit. ik zal straks eens een paar fotootjes maken en proberen te posten van mijn nieuwe aanwinst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimzy Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 klinkt geweldig draakje! heb je de band en het verband nog aan? had ergens gelezen dat sommige patienten van verdonck naar de WK bellen om de hele boel er vlugger af te halen omdat ze het niemeer uithouden! Nog even en je mag je babies uitpakken hoe geweldig, ben stikjaloers! Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted April 22, 2013 Author Share Posted April 22, 2013 nou ik heb gewoon een kliniek bh gekregen omdat ik ja na omstandigheden niet door verdonck geopereerdkon worden daarom ben ik bij visser terecht gekomen die wel de operatie heeft uitgevoerd zoals verdonckhet door gegeven heeft en was ook met dr visser heel erg tevreden en ik kon meteen al spieken, maar ofik daar nou vrolijker van werd haha want het zag er in het begin wel vreemd uit vond ik, ook klein doordat alleszo strak zat vanbinnen maar na een paar dagen zag alles al veel beter uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimzy Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 nou ik heb gewoon een kliniek bh gekregen omdat ik ja na omstandigheden niet door verdonck geopereerd kon worden daarom ben ik bij visser terecht gekomen die wel de operatie heeft uitgevoerd zoals verdonck het door gegeven heeft en was ook met dr visser heel erg tevreden en ik kon meteen al spieken, maar of ik daar nou vrolijker van werd haha want het zag er in het begin wel vreemd uit vond ik, ook klein doordat alles zo strak zat vanbinnen maar na een paar dagen zag alles al veel beter uit oh heb er niet echt bij stilgestaan dat dr visser het anders deed! ja misschien is het voor mij persoonlijk wel beter dat ik een tijdje niks kan zien ik zou me toch maar zorgen maken over onbenullige dingen Can't wait om je foto's te zien, zeker nu ik weet dat onze maten bijna overeenkomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birdy Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Ik hoor altijd dat jeuk een goed teken is van genezing Kijk uit naar je foto's! Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted April 22, 2013 Author Share Posted April 22, 2013 nou naar enig geklooi staan ze erop ben er nog even zoet mee geweest want voor ik het wist stond alles dubbel erop!!! ja birdy ik ga er ook vanuit dat het komt omdat het aan het helen is ennnn ik denk dat de boobs toch de hele dag en nacht ingepakt zitten, is zo fijn om ze even te laten luchten haha lijkt wel of ze in een gevangenis zitten. kimzy bedenk wel dat iedere borst anders is en dat het bij iedereen anders uit kan vallen maar als dr verdonck zegt dat je op een mooie D uitkomt met 380cc geloof ik hem maar uiteindelijk is het jouw keuze waar je 100% tevreden mee moet zijn want tenslotte moet jij er mee rond lopen. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 zoooo vandaag werd ik door de kliniek gebeld om te vragen hoe het nu met me gaat,ik gaf aan dat ik me goed voel en dat ikdonderdag de hechtingen laat verwijderen bij de huisarts.meteen even gevraagd of ik dan mag douchen, en het antwoord was maaaaaar meisje je mochtde dag erna al meteen douchen...wist je dat niet? uhhh nou nee want in de papieren stond 2 wekenniet douchen (hoezo weinig info haha)ze zegt nou meid haal die pleisters er maar af en spring maar lekker onder de douche wel de hechtingeven goed droog maken! dat hoeven ze dus niet 2x te zeggen en ben meteen lekker gaan douchenheeeeeeerlijk, tevens ook even de littekens bekeken, nou die zijn mooi hoor, smal streepje, helemaal dichten geen bloed niks en ik hoefdeer ook niks meer op te plakken wat ik ook heel fijn vind aangezien die pleistersaardig aan mijn vel trokken.dus weer een mijlpaal bereikt helemaal happy X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimzy Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 kimzy bedenk wel dat iedere borst anders is en dat het bij iedereen anders uit kan vallen maar als dr verdonck zegt dat je op een mooie D uitkomt met 380cc geloof ik hem maar uiteindelijk is het jouw keuze waar je 100% tevreden mee moet zijn want tenslotte moet jij er mee rond lopen. X ja zeker wel, maar is altijd leuk om te kijken en vergelijken! haha grappig te horen dat je al langer mocht douchen! Maar weet zeker dat het wel super veel deugd gedaan zal hebben nadat je zolang gewacht hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
draakje Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 oh ja kijken en vergelijken heb ik ook veel gedaan en doe ik nu nog haha vooral nu de foto's van de meiden die al langer po zijn zodat ik kan zien wat er nog komen gaat en dat douchen was echt wel heerlijk en daarna lekker fris en fruitig de vakantie voor de zomer geboekt, jhaaaaa en we hebben er zin in om in een mooie bikini op het strand te liggen X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anouk12 Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Op 19-4-2013 om 13:07 zei draakje: hallo iedereen nadat ik me voorgesteld heb hier dan mijn verhaal hoe alles is verlopen: afgelopen december besloten om een bv te laten doen, en eerst heel internet op zijn kop gezet bij wie ik dit eventueel zou laten doen. uiteindelijk ben ik in januari op consult geweest in de wellnesskliniek bij dokter verdonck, het was een prettig consult, vond het een leuke spontane man die alle tijd voor me heeft genomen en samen hebben we de beslissing genomen om 380 cc onder de spier te plaatsen. na het consult een afspraak gemaakt voor 2 april en met een goed gevoel naar huis gegaan, eind januari een aanbetaling gedaan maar omdat ik in februari nog niks had vernomen van de kliniek toch maar eens gebeld of de aanbetaling wel goed was aangekomen, dat was het geval maar er stond geen operatie gepland op 2 april dus dacht meteen nou dat gaat al lekker, uiteindelijk is het 8 april geworden, en zoals afgesproken het resterende bedrag 2 weken voor de operatie betaald. een paar dagen voor de operatie werd ik gebeld ik moest om 9 uur in de kliniek zijn, ik dacht nog nu wordt het echt spannend maar ben de laatste paar dagen goed door gekomen. nou het was zover 8 april wij om 8.15 uur in de auto en mooi optijd aanwezig, de borstband betaald en ik werd al meteen opgehaald en naar mijn bed gebracht, meteen foto's gemaakt, vragenlijst ingevuld dat mooie blauwe schortje aan gedaan en bloeddruk gemeten, vervolgens moest ik wachten tot ik opgehaald werd. en dat wachten werd heel lang ik heb bijna ieder verhaal mee gekregen van de mensen die daar geopereerd werden ( zoals maran die naast mij lag en layha die een eind tegenover mij lag ) om half 12 ben ik maar eens gaan vragen en na 12 uur kreeg ik antwoord: ze waren op een briefje aan het wachten van mijn huisarts waarin stond dat ik geopereerd mocht worden want schijnbaar was dat wat ik gemaild had niet goed genoeg!!! nou de moed zakte me in de schoenen en ben ook de huisarts gaan bellen maar die werkte niet echt mee kreeg alleen een verhaal dat in nederland je eigen huisarts geen gezondheidsverklaring mocht geven. dokter verdonck is toen zelf nog naar mij toe gekomen en vertelde mij dat hij mij met de aandoening die ik heb (het ehlers danlos syndroom) zonder verklaring niet kan opereren, ja toen werd ik wel boos want ze hadden mijn papieren al 2 maanden voor de operatie en niemand heeft mij gezegd dat het niet in orde was en nou lag ik daar om half 3 en werd me verteld dat ik naar huis kon gaan en verdonck kon pas 26 april weer tijd voor mij maken. ik zei hem dat dat geen optie was ivm mijn vrije dagen, uiteindelijk zijn we tot een oplossing gekomen, dokter visser zou mijn operatie dan op 11 april uitvoeren als ik een goede gezondheidsverklaring had en dan moest ik om 7.50 aanwezig zijn. eenmaal thuis een lang telefonisch gesprek met mijn huisarts gehad en ze zou me helpen en de verklaring de volgende ochtend door faxen. de dag erna tot 15.30uur gewacht op een telefoontje van de kliniek en ja hoor ik had eindelijk groen licht dokter visser en de anesthesist gingen akkoord . dan nu de grote dag, zenuwen had ik inmiddels niet meer wilde gewoon dat het doorging. 7.45uur aangkomen werd meteen naar de bali geroepen omdat dokter visser meteen een kliniek bh aan doet zonder borstband moest dat even omgeruild worden, eenmaal alles geregeld werd ik meteen door 2 verpleegsters opgehaald en naar een mooie kamer gebracht niks geen gordijnen maar een deur, veel prettiger en meer privacy. dokter visser kwam ook meteen naar binnen en na wat grapjes over de schrijfkunst van dokter verdonck alles even doorgesproken en ik werd meteen afgetekend, nog een keer bloeddruk opgemeten en lijst ingevuld en foto's gemaakt moest ik opschieten want ik werd al opgehaald om naar de ok te gaan. eenmaal op de operatie tafel werden er nog wat grapjes gemaakt en raakte ik nog in een gesprekje met de anesthesist over paarden haha,daarna zei hij wat je nu voelt kan branderig aan voelen en ik dacht nog aaaah ja en toen was het licht uit (was voor mij de eerste keer onder zeil) vervolgens werd ik wakker in een vreemde kamer en keek een beetje deuzig om mij heen om vervolgens eens onder de deken te kijken en ja hoor het was al gebeurd ik was klaarwakker en voelde me goed dus kon ik naar beneden, eenmaal onder kreeg ik mijn glas cola en ik vroeg meteen om de toast omdat ik nog wist hoe het layha was vergaan, ondertussen kwam dokter visser nog even kijken en zei dat het er goed uitzag en dat mijn infuus eruit mocht, daarna heb ik samen met mijn vriend mezelf aangekleed want ik had t koud en om half 12 wilde ik naar huis en dat was oke. de rit naar huis is me ook reuze mee gevallen en ben meteen mijn bed in gedoken, hulp heb ik niet nodig gehad met opstaan en aankleden maar heb wel 3 dagen fikse pijn gehad maar nu na 7 dagen voel ik me goed, heb wel de kliniek bh uit gedaan want die zat echt veel te strak en heb nu een fila sport bh aan die een stuk prettiger zit. waar ik natuurlijk heel nieuwschierig na ben is het uiteindelijke resultaat, ik vind t nu nog vrij plat ogen nu de zwelling ver weg is maar ik neem aan dat dat er ook mee te maken heeft dat ik zwaar werk doe (in de paardenstallen uitmesten en dergelijke) en nogal sterkte borstspieren heb dus zal de prothese nog wel aardig plat geduwd worden. ik ben van een slappe 80A naar voor nu een 80D gegaan en alles is mooier als wat ik had. nou dit is een mega verhaal geworden maar goed daarom bestaat mijn verslag ook uit 2 dagen haha Hey @draakje Ik weet niet of je nog actief bent op dit forum, we zijn tenslotte inmiddels een paar jaar verder haha. Maar vroeg me af hoe het bij jou is gegaan aangezien je aangeeft het Ehlers Danlos syndroom te hebben? Zijn er complicaties (geweest) of is het allemaal goed gegaan. Ik ga namelijk onderzocht worden of ik het echt heb, vooralsnog is het nog een vermoeden. Ben benieuwd! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.