Ga naar inhoud

Wanneer is een vrouw 'te oud' om een decoleté te dragen ?


B-Cupje

Wanneer is een vrouw 'te oud' om een decoleté te dragen ?  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer is een vrouw 'te oud' om een decoleté te dragen ?



Aanbevolen berichten

Iedereen (bijna toch) die hier leest wil een bv(k) dus is met haar borsten 'bezig' .

Ken aan jezelf de rest van de wereld ... ik kijk zeer veel naar andere vrouwen (hun boezem) en je hebt ze in alle vormen én leeftijden .

Wanneer is 't tijd om 'dichte' shirts en pull's aan te doen volgens jullie ?

Ben benieuwd !

Zelf vind ik 60+ al 't is te zien hoe laag 't uitgesneden is en hoe de huid eruit ziet vind ik , sommigen stoppen mss beter 10 jaar eerder ... Laat ons zeggen 'een gemiddeld decoleté' :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar staat toch geen leeftijd voor! Als je 72 bent en je voelt je nog vol in je vrouwelijke kracht staan waarom zou je dan geen blousje aan kunnen trekken waarin je decolete te zien is? Ik zie liever een wat oudere stijlvolle decolete dan een jonge ordinaire....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens Pickwickje, daar staat geen leeftijd voor dry.gif Kan zelfs charmant staan op oudere leeftijd. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 'dichte' shirts en pull's, wél met mijn werk aan heb... Maar dat heeft te maken met het werk wat ik doe 141.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind persoonlijk dat daar ook geen leeftijd voor staat.

wel is er idd een verschil tussen de grote van een decolleté van een jongere of heel wat oudere dame.

maar als diegene zich daar prettig bij voeld wie ben ik om daar iets van te zeggen haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hmm ja ik had 40, maar wil ik wel even toelichten.

Sowieso vind ik een decolete eigenlijk een beetje 'te'. En een jong meisje okay, maar gewoon eigenlijk liever niet. Mannen zien heus wel wat je in je truitje hebt dus daarvoor hoeven ze niet perse in een spleet te kijken. Dan erbij vind ik het zelf nogal storend als een vrouwelijke collega het bijv. doet. Ik wil er eigenlijk niet eens naar kijken maar onbewust wordt er wel naar gekeken. Ik vraag me af waarom ze het doen? Om sexy te zijn ofzo?

Op een feestje vind ik het een ander verhaal maar vind dat een volwassen vrouw, boven de 40, zich beter netjes kan kleden. Ik vind zo'n decolete net iets als een naveltruitje, er zit niet perse een leeftijd aan, maar op een gegeven moment denk ik dat je het niet meer hoeft te doen.

Maargoed, dat moet iedereen natuurlijk helemaal zelf weten!! :106: Ik probeer hier geen discussie mee te starten, maar aangezien mijn naam zichtbaar is achter de poll en ik antwoorden lees met uitroeptekens achter 'er zit geen leeftijd aan' dacht ik dat het beter was om toch effe te reageren

Link naar reactie
Delen op andere sites

mariah-carey-2010-golden-globe-awards-red-carpet-05.jpg

zo hoef ik ze nooit te showen op mn werk of borrels of vriendenuitjes, niet op mn 30ste, 40ste, 50ste of ga zo maar door. tenzij op een kinky feesje :blink:

is het een kwestie van smaak of jaloezie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mevrouw Carey...........tja................die hele foto, het lijkt wel of ze onder een airbrush heeft gelegen, ik vind het niks natuurlijks meer hebben.

Dan is Susan Visser echter.

Wat leeftijd betreft zelfs mijn oma loopt niet altijd in een coltrui maar laat de blote jurken zoals die van Mariah Carey ook achterwege.

Het gaat er mij om dat je niet meer laat zien dan gepast is in de situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja helemaal mee eens.

ik word 37 in april en "schrok" toch wel van Excella met haar 40 haha.

maar de decolletés die ik nu zie bedoel ik niet dus. ik bedoelde in een gewoon truitje wat wat bloter is.. daar vind ik een vrouw van 40 nog helemaal niet te oud voor. zelfs in de zomer een oudere vrouw van 50+ niet nog maar zoals met alles,gepast in de situatie...

niet zo bloot als a la Carey maar dat vind IK bij niemand echt mooi :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig lag ik naast iemand in de kliniek die geopereerd was en er al 'wat ouder' uitzag... ik vroeg me nog af, wat zou zijn gedaan hebben (vast geen bvg??). En ja hoor, een verse protesewissel, haha. Een enig mens, en het stond haar heel mooi! Ze was 50 by the way.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Oh shit hey,ik wordt in april 40! Gelukkig schatten ze me jonger,maar ik heb net fette boobs,en echt wel dat ik ze ga showen,hallo!

Trouwens ,ik was vandaag voor t eerst met wat blotere kleding zeg maar aan t shoppen,SHIT! Das wennen........ mannen aandacht had ik al,maar nu hey: wooh,haha,ik wordt gewoon aangestaard! Whahaha..en dat alleen vanwege mn boobjob.Vin t wel grappig eigenlijk.:blush:Laat de zomer maar komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het vel nog strak is zonder rimpels dan kan je gewoon iets aan doen wat laag is. Maar wanneer er rimpels zijn vind ik het toch wel tijd voor een hogere hals. Ik heb dus een collega die zich nogal jeugdig kleed en het is geen gezicht eerlijk gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De jurk van Mariah is wel weer iets wat je nooit ziet whahahha. Maar ik vind haar (nep) boobs er mooier uit zien dan de borsten van mevr. 2. Geen idee waarom, vind wat ik zo op dat kleine plaatje kan zien niet echt mooi/stevig genoeg er uit zien om zo'n jurk te dragen.

Zij is iemand waarvan ik zou zeggen --> liever niet doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ,ik vind die ook niet mooi hoor,zo&zo zo vin ik een decolleté mooier dan zon doorzichtige jurk zonder bh aan..begrijp niet waarom de sterren er zo bij lopen ,krijgen ze anders te weinig aandacht? Ik vind t stijlloos.

Kijk zon lage jurk is weer wel sexy.Zolang je idd geen rimpels hebt ertussen moet t kunnen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Ik vind dat een vrouw haar decolete mag showen ongeacht haar leeftijd als ze zich daar goed bij voelt, maar voor mij zijn er wel wat richlijnen kwa wanneer ik het wel en niet mooi vind.

Ik kijk bijvoorbeeld wel eens naar hotter than my daughter waar de moeders er vreselijk ordinair uitzien en zich niet meer goed bij hun leeftijd kleden.
De moeders gaan vervolgens in de make-over en krijgen dan naar mijn mening vaak vreselijke en alles verhullende kleding aan.
Alsof ze ineens niets meer mogen showen omdat ze niet meer helemaal strak en jong zijn.

Ik heb zelf wel eens vrouwen gezien van 50+ 60+ enzo die er dan mooi verzorgd uitzien, en dan ook decolete laten zien, daar is toch niks mis mee vind ik.
Als het je niet aanstaat kijk je gewoon niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.