criminallover Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 hey,Ik ben nieuw hier, lees al enige tijd mee op dit forum.Ik ben 22 jaar en heb een zoontje van bijna 4 jaar.Na de zwangerschap van mijn zoontje zijn mijn borsten erg slap geworden en gaan hangen.Volgende week word ik in het sint lucas andreas geopereerd.Ben erg benieuwd naar het resultaat.X Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Hoi hoi Welkom op het forum!! Gefeliciteerd met je datum! Ik zal je titel wat aanpassen, dan hoor je er helemaal bij Veel forumplezier!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Hoi Hoi, Welkom op het forum. En al meteen een operatiedatum ook Weet je al wat je gaat krijgen voor een prothese? Geen borstlift, alleen een vergroting begrijp ik hè? Spannend!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
criminallover Posted April 22, 2013 Author Share Posted April 22, 2013 hoii,Ja klopt ik krijg alleen een vergroting in de hoop dat het hangen daar ook grotendeels mee 'verholpen' word.begin nu ook wel erg zenuwachtig te worden over 3 dagen is het al zover!Ik krijg protheses van Natrelle. rond tussen de 300 en 320 ccben erg benieuwd!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fienemien Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Succes, mijn operatie is ook op die dag.Heb je ook zoveel zenuwen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanja32 Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Ik ben een dagje later!! spannend meiden!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeraVeer89 Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Hoi HoiIk zal zo je vriendschapsverzoek even accepteren.Ik zie dat je ook door Van Selms word geopereerd, erg spannend!Hij is erg aardig en kundig, ik ben toevallig net bij hem geweest voor controle vanavond, en hij vond het resultaat prachtig zei hij, dus komt bij jou ook helemaal goed:)Succes alvast!Groetjes Veer Link to comment Share on other sites More sharing options...
criminallover Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 Dankjewel!! Ik ben zenuwachtig en erg benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Olivia23 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Heel veel succes vandaag!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Succes!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanja32 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Hoe is het gegaan??? ik moet morgen en ben op van de spanning.....!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
criminallover Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 Hè ladies!! Ik ben net 3 uurtjes wakker ben nog in het ziekenhuis. Het is me echt 1000% meegevallen tot nu toe! Heb nog wel een infuus met pijnstilling dus daar valt nog weinig over te zeggen denk ik maar tot nu toe gaat het erg goed!! Niet zenuwachtig zijn tanja is makkelijker gezegd ik was Vanmorgen ook op van de zenuwen maar werd wakker en dacht heb me te erg druk gemaakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 HeyGefeliciteerd met je boobs!!Hoe is het nu met je? Een goed herstel gewenst!!xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
criminallover Posted April 27, 2013 Author Share Posted April 27, 2013 Hey bb, het gaat goed! Beetje wennen met het douchen maar voel me beter dan verwacht!! Dankjewel ! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 super! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.