Jillyfish Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Goedenavond, mijn naam is Jill ik ben 33 jaar en heb drie kinderen. Ik heb voor 7 mei as een OP staan in de Janssen Kliniek in Oisterwijk, we gaan voor de anatomische implantaten van 320 cc van het merk Eurosilicone. Heeft er iemand ervaring met de Janssen Kliniek? Of evt met de 320 cc anatomische implantaten van Eurosilicone? Ik hoor graag van jullie, groetjes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 hoi hoi Welkom op het forum!! Deze kliniek hoor je hier op het forum niet veel over, dus helaas kan ik je daar niets over vertellen!! Eurosiliconen is een bekend merk. Over het algemeen staan ze goed bekend Het aantal cc zegt niet zoveel, dus een cupmaat is niet te voorspellen op die manier. OOk vergelijken met anderen kan niet als je niet let op je eigen voorstituatie en op wat voor profile je prothesen hebben Maar het is vooral ook leuk om samen met andere meiden af te tellen. Ik zal je titel aanpassen, zodat anderen zien wanneer je geopereerd wordt en misschien gaan er nog wel meiden op die dag voor operatie Ook verhuis ik je naar de operatieverslagen, dat doen we met iedereen die een datum heeft Dan kun je als je dat wilt, na je operatie hier ook je operatieverslag neerzetten xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jillyfish Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 Goedenmorgen!!Gisteren was het zover... ik was niet zo heeeel zenuwachtig dat had ik vorige week allemaalal gehad.Half twaalf moesten we aanwezig zijn in de Janssenkliniek in Oisterwijk, we waren ruim op tijd kwart over 11..Daar aangekomen eerst de laatste dingen regelen, overeenkomst tekenen etc daarna mocht ik me omkleden.Blauwe schort aan, slippers en toen kwam Dr Janssen aftekenen streepje hier, streepje daar en 320 cc!De anesthesist daarna de vragenlijst doornemen en zijn assistent hartstikke aardig doen van we gaan goed voor je zorgen hoor .... Jaja ik geloof het allemaal wel. Kus voor de vriend en tot strx! In de operatiekamer armen gespreid en ga maar liggen, alles aangesloten en nodige gebabbel blabla infuus liep in 1 keer goed door zuurstofkapje op me mond goed inademen en tot zo!2 uurtjes later werd ik heerlijk uitegerust wakker op de kamer waar ik samen met een andere dame lag, me vriend gelukkig ook aan me voeteneind. Hallo daar !! Daar stond de vriendelijke zuster met de zachte stem 'en hoe voel je je?" Nou redelijk goed hoor heeeeeerlijk geslapen lijkt het wel hahhaaa. Nou goed effe rustig bijkomen en dan kwam ze zo weer terug. De dame naast me was al om 11.00 geholpen en voelde zich echt niet top, narcose slecht gevallen misselijk en natuurlijk pijn van de tieten.. Ik had wel medelijden met haar... De zuster kwam terug met wat water en paracetamol voor mij dus die nam ik braaf en toen begon de verdoving uit te werken.. pijn zeg! Niet zozeer de gevreesde varchtwagen of trein die over je heen schijnt te rijden maar gewoon alsof er een heeeeeel dik persoon bovenop me lag. Ik ben natuurlijk ook maar 53 kilo en 1.60 lang.. ook waar het litteken zat voelde ik wat branderig alsof je een snee hebt, wat je natuurlijk ook hebt.. Enfin nog geen half uurtje later moest ik echt heel nodig plassen, nou dat is wel erg snel zegt de zuster.. drink nog wat en eet een beschuitje en dan gaan we daarna plassen. Prima kom maar snel met dat spul an dan!!! Hup theetje erin en beschuitje met kaas en weg is ze de zuster... Halllooooo ik moet echt plassen!!! Dr Janssen komt buurten; hoe gaat het hier? Nou ja ik moet erg plassen hoor.. Nou ik zal zeggen ga lekker plassen.. heerlijk bijdehand en kort door de bocht die Dr Janssen, ik moest er wel om lachen maar goed die zuster moet me effe helpen opstaan denk ik toch.. Dus bellen en ja hoor daar komt ze aan ik moet echt plassen hoor anders pies ik in me broek... oke nou hup bed naar beneden infuus mee en ga maar plassen moet ik je helpen zitten? Neeee hoor dat gaat wel.. ging ook maar was wel effe behelpen. En de doos afvegen was trouwens ook behelpen hahhaha wat voel je je dan hulpeloos zeg. Iig het ging allemaal goed gelukkig. Nou hup weer het bed in, meteen rechtop zitten want ik had echt het idee dat ik niet kon liggen... zitten ging echt veeeeeeel beter. Boekie erbij beetje bladeren, nog een thee, beetje lullen met de dame naast me die nog steeds niet 100% was arme vrouw. En toen kwam de zuster terug.. nou alles gaat goed met je en eigenlijk is er geen reden om je te houden.. `Yessssss denk ik lekker naar huis maaar goed neeee eerst nog een kwartier lang wat wel en niet mag en over de operatie dat ik maar 20 cc bloed heb verloren in totaal dat is echt heel weinig maar goed `Dr Janssen is echt een heel kundig chirurg en kan het allemaal heel precies etc etc. Gelukkig maar want anders had ik hem niet gekozen!!! Ze staat op en ik denk yes kleren aan kom maar op dus hop jurk aan met drukknopen (heeel slim bedacht :-)) en schoenen aan en stond al paraat. Neee zegt ze we zijn nog niet klaar hoor , sjeezes nog niet?! Ik ga effe een rolstoel halen voor je ... owkeeeeee nou kom maar op met dat ding. Ik groet de dame wens haar heel veel sterkte nog en adios chicka! Nou zegt de zuster.. ik denk dat jij een ontzettend sterke vrouw bent de manier waarop je ook herstelt en je doet gewoon hup en gaan.. ja denk ik daar zit natuurijk wel het gevaar, als ik thuis kom doe ik helemaal niets meer hoor komende drie vier dagen zeker... alleen wat rond schuifelen en in bed liggen neem ik me voor. Rit naar huis ging goed uurtje in de auto snelweg geslapen toen waren we bijna thuis en hadden we een paar flinke bochten mee dat was echt minder, sjees..... Ik moest en zou een whopper hebben en een milkshake dus effe stoppen en vreten!! Kreeg dat ding amper naar me mond maar ja beetje draaien en hoofd naar voren en het lukte. Thuis hup me bed in, pijnstilling erin en tv aan. Maar goed wat een pijn ........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Hahaha, supervrouw ben jij geloof ik :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jillyfish Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 Hhahaha dank jullie, maar ook ik heb denk ik liever een bevalling! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Echt!! Nou dat moet het nu echt verschrikkelijk zijn of je heb super geweldige bevalling gehad hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Nou de bevalling heb ik ook overleefd dus dit komt ook vast goed :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flo Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Gefeliciteerd!!Ik mag 28ste naar Dr. Janssen voor m'n bv!Kan niet meer wachten als ik jouw verhaal lees.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jillyfish Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 3 superbevallingen gehad hoor!! Maar goed dit is eigenlijk vergelijkbaar met hele erge stuwing en dan bedoel ik ook heeeeeeel erg met die keiharde schijven die zo drukken op je borst... Dit is gewoon een heel andere pijn. Maar pijn is fijn en gaat normaal gesproken altijd weer over dus dat is voor mij echt een lichtpuntje. Kan niet wachten als het ergste voorbij is en dat was volgens de arts na een week, we zullen zien. Wat leuk dat je ook naar Dr Janssen gaat Flo, ik ben benieuwd naar je verhaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Gefeliciteerd met je boobs! Ik heb even je voorsteltopic toegevoegd en je titel wat aangepast. Dan past het beter bij de rest. Een goed herstel gewenst! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flo Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Hi Jilly,Mijn eerste borstvergroting is ook door Dr Janssen gedaan, maar toen was hij nog werkzaam bij Boerhaave in Amsterdam.Super tevreden en heeft mooi werk geleverd, vandaar dat mijn keus voor de 2e bv snel gemaakt was!Aangezien ik uit Amsterdam kom, vond ik Oisterwijk best veel rijden m.n. als je weer naar huis mag. Aan de andere kant het is wel voor mijn lichaam en in Janssen heb ik alle vertrouwen!Gr.Flo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Het is allemaal voor een goed doel en komt helemaal goed!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jillyfish Posted May 10, 2013 Author Share Posted May 10, 2013 Hoi Flo, ja ik ook uit Amsterdam maar goed ik had er ook echt een goed gevoel bij en daarbij heeft hij in de ~Boerhaave kliniek heel wat vrouwen erg mooi gemaakt wbt de boobs. Tot nu toe heb ik echt niets te klagen ben echt superblij met hem!Groetjes en toi toi toi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flo Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Het ziet er al mooi uit Jillyfish!!! En ze worden alleen nog maar mooier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flo Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Hoe gaat het je af v.w.b. de pijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grande Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Ha die Jilyfish. Jij ook hier op het forum;)Ik zag de naam van je pc en toen ging er een lichtje bij me branden...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jillyfish Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 Jaaaa die Grande hahahha en jij...... jij hebt in 1 van je berichten niet met je forum naam getekend... Plus je verhaal kwam me zooo bekend voor.Enfin hoest nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.