Jump to content

Levita : 27 juni 2013 : Dr. Plovier : Beclinic

Recommended Posts

Halloo!

Nou ik ben al een tijdje op dit forum en heb al veel informatie kunnen vinden... Thanks daarvoor!!

Ben 24 jaar en heb volgende week mn consult bij plovier! 2 goede vriendinnen van mij zijn ook bij hem geweest en zijn erg tevreden, vandaar dat ik ook (waarschijnlijk) bij hem ga!

Ik heb eind juni 3 weken vakantie opgenomen, dus wil proberen om dan de operatie te plannen.

Ik sport erg veel, denk 4 x per week sportschool en heb mn eigen paarden, dus moet denk ik afkicken als ik straks verplicht 6 weken rust moet houden...! Maar komt wel goed, is voor een goed doel :)

Heb nu 75a en wil naar een mooie C!

Groetjes!

Bedankt! Ik wacht even volgende week af en zodra ik mijn consult heb gehad en nog vragen heb dan hoor je me!

xx

Hoi ben ik weer...

Ik heb gister mijn consult bij Plovier gehad en had gelijk een goed gevoel erbij.

Heeft alles netjes en rustig uitgelegd en heb daarna ook gelijk een afspraak gemaakt!

27 juni wordt ik geholpen! (spannend)

Hij zei dat ik ongeveer 350/360 cc zou krijgen. Ik had geen foto's meegenomen, ik neem aan dat hij wel weet wat hij doet.

Dus nu nog even afwachten... maar de tijd zal wel snel gaan :)

Xx

Hoi ben ik weer...

Ik heb gister mijn consult bij Plovier gehad en had gelijk een goed gevoel erbij.

Heeft alles netjes en rustig uitgelegd en heb daarna ook gelijk een afspraak gemaakt!

27 juni wordt ik geholpen! (spannend)

Hij zei dat ik ongeveer 350/360 cc zou krijgen. Ik had geen foto's meegenomen, ik neem aan dat hij wel weet wat hij doet.

Dus nu nog even afwachten... maar de tijd zal wel snel gaan :)

Xx

Hallo Levita,

Leuk dat je kan gaan aftellen! krijg je ronde of anatomische protheses?

X Masrya

Ik krijg ronde, achter de borstspier! Ben me nu al aan het voorbereiden op de pijn, maar heb het ervoor over :)

• 2 months later...

Hoi meiden,

Ik heb even een vraagje of meerdere dit hebben gehad...

Maar ik ben 18 dagen PO en zag 4 dagen geleden dat mijn bh bandjes niet helemaal gelijk zaten dus heb ze gelijk gemaakt.

Maar ik heb sindsdien heel erg last van mijn rechterborst, gewoon continue last, moeilijk uit te leggen, beetje branderig en stekerig gevoel.

Slik daarom ook nog wel pijnstillers, want ben vandaag wel weer begonnen met werk (gelukkig zit ik heel de dag).

En vooral met lopen voel ik het heel erg. Ik heb wel net de kliniek gebeld en zij zeiden dat dit bij het herstel hoort,

(ik hoop het, haal allemaal enge dingen in mn hoofd natuurlijk).

Maar vroeg me af of hier mensen waren die dit ook hebben gehad en of dat vanzelf beter is geworden...

Alvast bedankt! xx

Hoi hoi

Uhm... Je bh bandjes hoeven niet helemaal gelijk te zitten hoor, als ze maar aan allebei de kanten evenveel ondersteuning geven.

Vaak is het zo dat een borst wat meer vocht vasthoudt of net ietsje groter is of zo, waardoor het helemaal niet fijn is om de bandjes evenhoog te hebben :)

Maak het vooral comfortabel voor jezelf en ga jezelf niet pijnigen ;)

Zolang het voldoende en evenveel steun geeft, links en rechts, is het prima :)

Het zou nu langzamerhand niet nodig moeten zijn om pijnstillers te slikken...

Toen je bandjes nog ongelijk zaten... Had je toen ook nog pijn?

En als je stopt met de pijnstillers, kun je tenminste in de gaten houden of je koorts of iets dergelijks krijgt. Pijnstillers maskeren verschijnselen van eventuele onstekingen. Nu zeg ik niet dat jij een ontsteking hebt, dus geen paniek!! Ik geef alleen aan, dat je zonder pijnstillers alerter op zulke symptomen kunt zijn. Dus gewoon die bandjes weer verstellen :)

Je boobs zullen er niet ongelijk door worden (als je maar overal evenveel ondersteuning hebt :) )

xx BB

Ik heb dit ook gehad alleen bij mijn rechter borst en zolang je geen koorts hebt en je borsten er goed uit zien hoef je je geen zorgen te maken bij mij ging dat rare gevoel weg na 4 weken po dus nog even geduld hebben meid

Nee toen ze ongelijk zaten had ik geen pijn..! Dus daarom dacht ik misschien wordt m'n rechter borst nu in een andere houding gedrukt waardoor ik last kan hebben....

Maar ik ga nog even afwachten en hoort denk ik bij het herstel!

Bedankt voor jullie berichtjes!! Je maakt je toch altijd wat sneller zorgen he!

• 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.