Jump to content

wanneer hoor je je operatie tijd?

Guest selina1212
 Share

Recommended Posts

Guest selina1212

Hallo Dames

Me operatie is bevestigd voor 1 dec maar nu vraag ik me af wanneer ik te horen krijg hoelaat ze me daar verwachten

hoop zelf vroeg want ik zit een beetje met vervoer ik moet een auto huren voor een dag en als de operatie in de middag pas heb dan weet ik niet of we het gaan halen om de auto voor 18.00 weer in te leveren.

en ik heb niets gehoord over een vitamine kuur dus ben zelf maar naar de drogist gegaan en wat pilletjes gehaald

nu weet ik alleen niet of dit de goede zijn heb supredyn complex forte voor vermoedheid denkt zelf dat dit de foute is

liefs een gestresste selientje :blush:

Hey Selientje,

ik had datum en tijd an meer dan 2 maanden van te voren.

en ik hoefde ook geen vitamine of zo te slikken maar doe het zelf. ik moet dan weer wel een dag van te voren (en op de dag en een dag erna) een antibiotica slikken maar dat is ook verschil van pc tot pc die dat doet.

en iedere vitamine is denk ik goed,zit vaak in iedere soort dezelfde aantal vitamines. je betaald vaak alleen voor de naam.

liefs Patries

Hoi Selientje,

Wat leuk ik ga ook op 1 december! Spannend!!

Ik mocht zelf 4 dagen vooraf bellen voor de tijd.....

Oja en vitaminen: ik heb t gevraag in een goede winkel, uitgelegd dat voor operatie was, en zij adviseerde vitamice C, elke dag 1, en drie dagen rond de operatie 2 of 3 per dag. :-)

Succes ermee, ben benieuwd hoe het met jou gaat straks, misschien kunnen we mekaar op de hoogte houden.

Groetjes,

Becky.

In de Wellness krijg je de dag van de operatie (op je kamer , na de operatie) een antibiotica-spuit .

Dat is wel even slikken moet ikzeggen , ik werd er draaierig van en kreeg het ineens héél benauwd . Je krijgt dan een glas cola (al heb ik dat nooit gezien maar had gelukkig zelf cola bij) waarna je je op slag beter voelt .

Je krijgt een antibiotica mee naar huis die je 5 dagen moet ... euh ... 't zijn zetpillen :blush: > werkt sneller :rolleyes:

Guest selina1212

ahhh zetpillen!! meen je niet denk niet dat ik dat ga doen haha mag je geen gewonne paracetamoll slikken

ofzo? dus ik zou gewoon zelf een week ofzo van te voren moeten bellen of gewoon afwachten en dadelijk

wacht ik en wacht ik en dan zijn ze me vergeten haha

en becky waar ga jij? en wat laat je zetten spannend he,blijf je er ook de hele dag en nacht aan denken

kan me niet snel genoeg gaan haha

Liefs selientje

Hey Selientje,

Ik ga bij de Mediconsult in Haarlem! Heb vandaag 2e consult gehad, en hij zei 240 cc of 275 cc... Wel moeilijk kiezen hoor! Ik ben al zo'n twijfelaar.

Vraag gewoon bij je kliniek wanneer je de operatietijd hoort toch? Anders bel je even.

Succes!!

Liefs,

Jutie.

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.