Jump to content

Waar koop je mooie bikini's?

Bella22

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Afgelopen 22 februari ben ik geopereerd en ik ben helemaal happy met mijn nieuwe boobs!! Ik heb al 8 bh's gekocht in de maat 75E. Nu staat de zomer voor de deur en wil ik uiteraard ook graag een mooie bikini kopen, maar waar?! Nu ben ik ineens zo fors bedeeld dat het soms juist lastig is om leuke bh's of bikini's te vinden in maat 75E (soms 70F).

Weet iemand waar je (online mag ook) leuke bikini's kunt kopen?

Het mooist vind ik een triangle, maar van het weekend bij de V&D paste ik er een, en die zat echt niet! De onderkant floepte zowat naar boven (dacht dat ik daar geen last van zou hebben met mijn E-cup, haha)!!

Dus welke cupvorm vinden jullie het fijnst/lekkerst zitten?

En oh ja, mag ik nu al push-up bh's/bikini's? Want heb wel eens gelezen dat je tot een jaar na de borstvergroting geen push-up mag dragen?

Hoop dat jullie mij van goede tips kunnen voorzien, want ik wil graag snel een mooie bikini scoren, voordat iedereen naar de winkel rent!

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs!

• 3 weeks later...

daar was ik indd ook wel nieuwschierig na..of je na die 6 wkn indd meteen push-up aan mag..

en wat ik een nadeel vind aan bonprix,als ze niet goed zitten je kan ze niet kosteloos terug sturen..

Wat een tips! En push-up ja of nee weet ik ook nog steeds niet zeker..

Maar het valt echt tegen om een mooie bikini te vinden zeg... :-( Laatst las ik op dit forum ook over chilla.nl. Die zijn duur, maar wel super mooi! Maar ik bestel liever niet via internet, want als het niet goed zit (en die kans is nogal groot) moet je inderdaad weer terugsturen en met je geld zitten klooien etc.

Mijn zoektocht gaat nog even verder!

:-)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.