Jump to content

Hayley : 16 april 2013 : Dr. de Frene : Sint-Jan : Ieper

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Gisteren me borstvergroting had.

Nu nog wat pijn , me borsten staan enorm gespannen en me spieren doen pijn. Hopelijk snel betering.

Ook een slechte nacht achter de rug.

Hier is me verslag van de operatiedag

16 april.

Om 8u thuis vertrokken met me ventje

Om 9u moest ik me aanmelden en werd er aan elke pols een naambandje gedaan. Moest ik ook nog even tekenen dat ik geen kamersuplementen moest betalen enzo doordat dagziekenhuis was.

We moesten route 14 volgen richting het dagziekenhuis, nadat ik me had aangemeld werden er nog wat vragen gesteld, controle van de armbandjes en een kruis op elke hand om aan te geven dat de operatie aan beide zijden is.

Daar moesten we nog even in de wachtzaal wachten tot ze me om 9u50 binnen lieten. Na het afscheid van kevin mocht ik nog even naar toilet, en mocht ik me omkleden in een kamertje waar ik enkel me ondergoed mocht aanlaten en een schort aandoen. Alles ging ik een kastje met een slot op en me naam op. Die ging dan door naar me kamer.

Ik ging dan naar ruimte nr 4 waar er plaats is voor een bed en een stoel. Daar werden er witte ted kousen aangetrokken en terug wat vragen gesteld.

Daar heb ik ook nog een tijdje moeten wachten in een bed.

Om 10u30 mocht ik dan eindelijk mee naar de volgende zaal. Daar ook een klein tijdje moeten wachten en daar kreeg ik dan me infuus met e baxter. Van een stagiair. Maar gelukkig is het goed gelukt van eerste keer. Enkele vriendelijk verpleegkundigen komen kijken hoe alles was. En al snel mocht ik mee naar de voorbereidingszaal. Daar ook nog wat gewacht en toen kwam de dokter om zijn tekeningen te maken. Nog enkele foto's en ik mocht op de operatietafel gaan liggen. Kwam daar dan opeens een oude klasvriendin piepen . Was even schrikken ma viel goed mee. Nog een tijdje liggen babbelen. En de elektroden werden geplakt op me schouders en op me rug.

Hier kreeg ik ook al wat antibiotica via me baxter, die voelde ik wel goed in me aders lopen. Deed ni echt veel deugd.

Ik weet nog dat ik naar de klok keek en het 11u47 was. Al een heel tijdje gewacht overal dus.

Ik werd dan al weggereden uit de voorbereidingszaal naar de gang naast de operatiezaal ook nog even moeten wachten. Hier hebben ze terwijl me armen vastgestoken in het steeklaken zodat ze niet van tafel zouden vallen.

En dan eindelijk mocht ik binnen in het OP! De draden werden vast gemaakt op de elektroden en de anesthesist vertelde me al dat ze gingen beginnen. Ik hoor me vriendin nog zeggen, ik ga me gaan wassen en dan kunnen we beginnen.

En de anesthesist riep 2cc ... 4 cc... 2cc.... Ik weet de namen niet meer en ook niet meer hoeveel er nog volgden.

Ik keek naar het plafond en voelde me wazig me ogen begonnen weg te draaien en het volgende word ik wakker in de ontwaakruimte.

Het is al gepasseerd! Waaw ik werd snel goed wakker en ik had het warm! Ze hadden een verwarm deken over me gelegd omdat ik zeer koud had als ik terug kwam blijkbaar. Ik was snel klaarwakker en wou na me kamer. De verpleegkundigen kwamen kijken en zeiden dat ze iemand gingen bellen om me te halen. Bij het wegrijden van me plaats zag ik dat het 14u39 was. Jeetje wat is het opeens laat! me ventje zal ook al lang zitten wachten.

Ik kwam in me kamertje en ze zeiden dat ze me vriend gingen halen en 5 sec later stond hij daar. De opluchting stond op ze gezicht geschreven als hij me zag! Zalig! Wat was ik blij dat hij bij me was!

De verpleegster kwam snel om te zeggen dat ze me medicatie ging halen. Ik ging snel naar toilet want moest dringend plassen, en hoorde haar zeggen als ze terug kwam " amaai ze is er al uit" ze vertelde kevin hoe ik me medicatie moest nemen.

Een tijdje later kwam de volgende binnen met een fles water! Was ik blij zeg!

En ze zei dat ik rond 17u a 18u naar huis mag.

Het werd 17u20 en ik wou naar huis. Kwas het beu!

Ik begon al die witte kousen af te trekken en kevin zei wacht, kga iemand halen voor je baxter. De verpleegster was al onderweg. Ik werd losgemaakt, baxter weg! Snel samen met me ventje me kleren aan gedaan en weg waren we.

Hij heeft me een kinder bueno haalt zodat ik iets kon eten en dat is toch licht. En was geen probleem. Goed thuis gekomen , niet misselijk.

Eerste nacht en redelijk wat pijn en wakker gelegen van 2u30 tot ongeveer 4u30. Ik kon maar niet goed liggen. En slapen op me rug kan ik al zowieso niet. Dus dat was een probleem.

Hi Hayley, gefeliciteerd met je meisjes. Leuk verslag! Gisteren heb ik ook mijn bv gehad. Gelukkig zo goed als geen pijn. Wel spierpijn zeg maar. Heb met diclofenac van 00.00u tot 05.30 diep geslapen. Vandaag heb ik ff gekookt en meer niet. Hoeveel Cc heb jij? Ik heb 380 xh profile monobloc. Goed herstel gewenst!

Eerlijk gezegd kheb er geen gedacht van hoeveel erin zit. Zal in vragen volgende maandag op me controle. Ik had een kleine b. En wou een mooie c.

Vandaag valt de pijn ook nog wat mee. Wel veel last als ik voorover buig of van liggen na zitten en van zit na lig. Dan heb ik enorm pijn. Hopelijk neemt de zwelling wel snel af en de hardheid amaai

hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobs!!

En fijn dat alles zo goed gegaan is! Die oude vriendin had je zeker op het rooster zien staan, en ze was ff nieuwsgierig hahaha

Zeg, waar ben je eigenlijk geweest en bij welke arts?? Ik zie dat nergens staan en kan ook geen ander topic van je vinden waar het in staat :)

Laat het hier even weten, dan pas ik je titel aan, zodat je er helemaal bij hoort!! En als anderen dan op zoek zijn naar info over jouw pc, dan vinden ze hier ook jouw info :) Wel zo leuk voor anderen ;)

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Merci alvast.

Ik was bij dr de frene.

Ben ik echt super tevreden van! Een echte aanrader.

Ik voelde me direct op me gemak bij hem, en tot nu toe nog steeds tevreden!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.